Morgen pas morgenquote:
Laat me raden, Ferdinand bolstraat. Lucardi en Bart Smitquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:34 schreef n8n het volgende:
Loop zo in Amsterdam, vriendin wil naar zo'n 'juwelenwinkel', dus ik zo nou doei, ik ga ff bij de bart smit kijken. Je weet maar nooit. Godver 3 trappen () om bij de games te komen, hmmm oké dan maar, dus ik zo daar hmm nee geen gta nou jammer: toch even vragen.
YYYYEEEEAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH nog 3 exemplaren dus 1 (jaja) meegenomen
bij het spui in de buurt, wel een soort lucardi ja hebt 10 soorten van die winkeltjesquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Laat me raden, Ferdinand bolstraat. Lucardi en Bart Smit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jezuew christus wat een skillsquote:
Ja. Het was mij zelfs een keer gebeurd zonder dat ik er bewust op zoek naar was. Ik pakte eerst een auto met Michael, maar besloot toen dat ik die auto wilde tunen met Franklin zodat het gratis was. Dus ik switchte naar Franklin, reed daar naartoe en zocht naar die type auto. En geloof het of niet, de auto die ik toen wilde stelen was waar Michael nog in zat. Toen begon er ineens een heel dialoog en gingen ze samen drinkenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:40 schreef Captainp00face het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om een van de hoofdspelers tegen te komen? Dat je bijvoorbeeld als Michael speelt om vervolgens Trevor tegen het lijf te lopen?
Skills heeft hij zeker, maar wel jammer dat het filmpje geknipt is. Verschillende clips in één filmpje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jezuew christus wat een skills
Word lid van het epsilon programquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:37 schreef Roemeen013 het volgende:
Jongens, heb de verhaallijn al vorige week vrijdag uitgespeeld. Bijna klaar met Strangers & Freaks. Wat moet ik naderhand doen?
Daarna Michael de auto uitgetrapt?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja. Het was mij zelfs een keer gebeurd zonder dat ik er bewust op zoek naar was. Ik pakte eerst een auto met Michael, maar besloot toen dat ik die auto wilde tunen met Franklin zodat het gratis was. Dus ik switchte naar Franklin, reed daar naartoe en zocht naar die type auto. En geloof het of niet, de auto die ik toen wilde stelen was waar Michael nog in zat. Toen begon er ineens een heel dialoog en gingen ze samen drinken
Ik ging er dus voor staan, maar toen stapte opeens iemand uit en toen was dat dus Michael. Ik vond het al gek dat er iemand uitstapte, maar toen begon dat hele dialoog tussen die twee dus. 'Hey Franklin, what are you doing here' etc.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:15 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Daarna Michael de auto uitgetrapt?
Je vriendin lozen om bij de Bart Smit te kijken, baasquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:34 schreef n8n het volgende:
Loop zo in Amsterdam, vriendin wil naar zo'n 'juwelenwinkel', dus ik zo nou doei, ik ga ff bij de bart smit kijken. Je weet maar nooit. Godver 3 trappen () om bij de games te komen, hmmm oké dan maar, dus ik zo daar hmm nee geen gta nou jammer: toch even vragen.
YYYYEEEEAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH nog 3 exemplaren dus 1 (jaja) meegenomen
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:22 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Je vriendin lozen om bij de Bart Smit te kijken, baas
Is niet vast, hangt af van de hoeveelheid missies die jij daar onderneemt, helaas.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:14 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik heb een vlieg hangar gekocht.
Nu staat er 7000¤ income per ground shipment en Air shipment.
Is dit een vast inkomen of komen er nooit shipments?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wat is dat?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:11 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Word lid van het epsilon program
Een scientology-achtige sekte (werd al geintroduceerd in GTA San Andreas)quote:
lol.. mja ik ben nognooit online gegaan met die mobiele telefoon want ik wil daar niks mee verder (met mobiele telefoons) (nouja ok behalve fotos maken maar dat kan op geen andere manier)quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een scientology-achtige sekte (werd al geintroduceerd in GTA San Andreas)
Als Michael kan je aansluiten, door zo'n vragenlijst in te vullen op de epsilon website.
Skills vallen ook wel mee, hoe ie die heli's neerhaalt is wel erg knap, maar dat rijden zelf lukt mij ook wel. Inderdaad geknipt en ook wel een tegenvaller dat hij de wouten niet kwijt lijkt te raken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Skills heeft hij zeker, maar wel jammer dat het filmpje geknipt is. Verschillende clips in één filmpje.
De epsilon missies zijn dan ook belachelijk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
lol.. mja ik ben nognooit online gegaan met die mobiele telefoon want ik wil daar niks mee verder (met mobiele telefoons) (nouja ok behalve fotos maken maar dat kan op geen andere manier)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:10 schreef Remqo het volgende:
Mijn Trevor heeft genoeg strangers afgeleverd in dat rare kamp in de bergen.Waar zit dat kamp precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |