Toch vind ik Michael leuker op de 1 of andere manierquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:03 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat een psychopaat die trevor.
Ineens stampt ie zo'n gast dood waar ie zn vrouw van neukt .. :p
Ja hallo wat zou jij doen???quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:03 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat een psychopaat die trevor.
Ineens stampt ie zo'n gast dood waar ie zn vrouw van neukt .. :p
"knijpen", naar die vuilnisbak slepen en dan dan erboven loslaten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:20 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe gooi je nou die drollen weg in de app?
Jaa gelukt! Ben niet zo thuis in die ongein, iPad van vriendin gebruik ik er voor.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:24 schreef jna het volgende:
[..]
"knijpen", naar die vuilnisbak slepen en dan dan erboven loslaten.
misschien moet je een heist voorbereiden? Dan moet je vaak dingen halen die niet altijd meteen op de map staanquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:51 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Ik heb dus een probleempje; na de opdracht dat je dat onderwater bootje van het schip moet jatten (wat ik gedaan heb) kan ik nergens meer opdrachten vinden. Ik heb het idee dat er een foutje in mijn game zit en heb geen oudere save. Iemand een idee?
Online gaan in startmenuquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe kan je nou precies cashen met die Lester-missies als BAWSAQ offline is?![]()
En hoe kan je Chop trainen enz. zonder in het bezit te zijn van een iOS toestel?
Die andere aandelenbeurs pakken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe kan je nou precies cashen met die Lester-missies als BAWSAQ offline is?![]()
En hoe kan je Chop trainen enz. zonder in het bezit te zijn van een iOS toestel?
Oh nicequote:
Maar BettaPharmaceuticals staat alleen daaro?quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:14 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Die andere aandelenbeurs pakken.
Zou wel een mooi vuurwerk hebben gegeven.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:42 schreef Seikcid het volgende:
Whehe. Ik wou dat reuzenrad bij de pier opblazen door op ieder karretje een sticky bomb te plakken. Maar die plakken dus niet op die karren.
Vond ik aan het begin ook lastig, veel schuilen achter dingen met RB en met je rechter thumbstick kan je wisselen van target als je aan het schieten bent.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:44 schreef Snoepje5 het volgende:
Trevor gedoe met die 'bikers' in het woonwagen kamp maar overgeslagen. Na 10x dood gaan wel genoeg van gehad,..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |