Toch vind ik Michael leuker op de 1 of andere manierquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:03 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat een psychopaat die trevor.
Ineens stampt ie zo'n gast dood waar ie zn vrouw van neukt .. :p

Ja hallo wat zou jij doen???quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:03 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat een psychopaat die trevor.
Ineens stampt ie zo'n gast dood waar ie zn vrouw van neukt .. :p

"knijpen", naar die vuilnisbak slepen en dan dan erboven loslaten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:20 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe gooi je nou die drollen weg in de app?

Jaa gelukt! Ben niet zo thuis in die ongein, iPad van vriendin gebruik ik er voor.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:24 schreef jna het volgende:
[..]
"knijpen", naar die vuilnisbak slepen en dan dan erboven loslaten.

misschien moet je een heist voorbereiden? Dan moet je vaak dingen halen die niet altijd meteen op de map staanquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:51 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Ik heb dus een probleempje; na de opdracht dat je dat onderwater bootje van het schip moet jatten (wat ik gedaan heb) kan ik nergens meer opdrachten vinden. Ik heb het idee dat er een foutje in mijn game zit en heb geen oudere save. Iemand een idee?

Online gaan in startmenuquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe kan je nou precies cashen met die Lester-missies als BAWSAQ offline is?![]()
En hoe kan je Chop trainen enz. zonder in het bezit te zijn van een iOS toestel?

Die andere aandelenbeurs pakken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe kan je nou precies cashen met die Lester-missies als BAWSAQ offline is?![]()
En hoe kan je Chop trainen enz. zonder in het bezit te zijn van een iOS toestel?

Oh nicequote:
Maar BettaPharmaceuticals staat alleen daaro?quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:14 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Die andere aandelenbeurs pakken.

Zou wel een mooi vuurwerk hebben gegeven.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:42 schreef Seikcid het volgende:
Whehe. Ik wou dat reuzenrad bij de pier opblazen door op ieder karretje een sticky bomb te plakken. Maar die plakken dus niet op die karren.

Vond ik aan het begin ook lastig, veel schuilen achter dingen met RB en met je rechter thumbstick kan je wisselen van target als je aan het schieten bent.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:44 schreef Snoepje5 het volgende:
Trevor gedoe met die 'bikers' in het woonwagen kamp maar overgeslagen. Na 10x dood gaan wel genoeg van gehad,..

Komt vanzelfquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:46 schreef BoleroPower het volgende:
Hoe kom ik aan Trevor heb de eerste Heist al gedaan

Ik vond michael juist een jankbal met zn 'gezinsprobleempjes' terwijl hij zelf zn kinderen niet opvoed en de hele tijd maar de FIB in zn kont laten plassen, en onderdanig doen bij zo'n rijke flapdrolquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch vind ik Michael leuker op de 1 of andere manier

Wat ben jij een faalhaas zeg, breng het spel maar direct terug aangezien je het dan wel kan schudden.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:44 schreef Snoepje5 het volgende:
Trevor gedoe met die 'bikers' in het woonwagen kamp maar overgeslagen. Na 10x dood gaan wel genoeg van gehad,..

quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ben jij een faalhaas zeg, breng het spel maar direct terug aangezien je het dan wel kan schudden.

Ja, ik heb hem gedaan en met mij een paar andere. Inderdaad een zeer zware triathlon maar bij het laatste onderdeel win je wel makkelijk!quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:37 schreef schoolstudent het volgende:
Heeft iemand al die derde thriatlon gedaan? WTF, zeg.Een half uur lang button bashen voelt bijna als echte sport.

Heel simpel, is een easter egg. Een deel daarvan is dat wanneer je in de nacht in de regen op die berg gaat staan dat je een ufo ziet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:40 schreef kleineik het volgende:
Weet iemand wat die tekening bij de kabelbaan wil zeggen?

wat versta je onder eerste heist? prologue? Zo niet, pijltje naar beneden en met je joystick een andere karakter selecterenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:46 schreef BoleroPower het volgende:
Hoe kom ik aan Trevor heb de eerste Heist al gedaan

http://gtaforums.com/topi(...)mount-chiliad-mural/quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:44 schreef kleineik het volgende:
ok thx.
Hoopte stiekem dat het een map was voor tunnels onder een berg o.i.d.

hoe beleg je in goud dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:34 schreef PSV1990- het volgende:
Na de laatste heist, al je geld beleggen in goud !

moet je ook even de beschrijving lezen. Dat is een makelaar en heeft niks met goud te maken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:11 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Staat er gewoon tussen iets met gold.... nog iets.

Nee niet die ,,, staat tussen de lijst met bedrijven waar je op kan beleggen .quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
moet je ook even de beschrijving lezen. Dat is een makelaar en heeft niks met goud te maken.

goldcoast bedoel je toch?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:13 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Nee niet die ,,, staat tussen de lijst met bedrijven waar je op kan beleggen .

ik lees juist op de meeste sites dat dat bedrijf dus niks met goud te maken heeft omdat het een makelaar is, ondanks de naam. Maar goed... als het geld oplevert...quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.... had na die missie maar 10,000 in belegt ,, domme fout achteraf.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |