telefoon -> internet -> money finances menu-itempjequote:Op vrijdag 27 september 2013 13:55 schreef BoleroPower het volgende:
Waar vind ik überhaupt de beurs ?
Geen idee, alleen nog maar auto's via de voorkant getakeld.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kan je een auto ook aan de achterkant koppelen? Of alleen aan de voorbumper?
Anders kan je online 1 auto aan 2 heftrucks koppelen en die auto uit elkaar proberen te trekken.

Allebei de kanten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kan je een auto ook aan de achterkant koppelen? Of alleen aan de voorbumper?
Anders kan je online 1 auto aan 2 heftrucks koppelen en die auto uit elkaar proberen te trekken.

quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
niet quicksaven als je in een helikopter zit, laad net mn game en val gelijk te pletter

blijkbaarquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
want? je respawned zonder heli?

Chicks bellen om een wip te makenquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:22 schreef hvan het volgende:
Zijn er nog meer leuke dingen die je via internet op je mobiel kan doen, behalve aandelen, auto's en vliegtuigen kopen?

ja maar dat is niet via internetquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Chicks bellen om een wip te maken.

Had ik ook gedaan komt niks uit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Michael heeft trouwens een datingsverzoek gestuurd naar zijn eigen vrouw![]()
![]()
Ze staat namelijk op een datingsite

Wat is de website van die datingsite?quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Michael heeft trouwens een datingsverzoek gestuurd naar zijn eigen vrouw![]()
![]()
Ze staat namelijk op een datingsite

Er zit een zoekfunctie in de browserquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:36 schreef hvan het volgende:
[..]
Wat is de website van die datingsite?

Weet het niet meer, gewoon paar keer op random sites klikken en dan kom je hem tegen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:36 schreef hvan het volgende:
[..]
Wat is de website van die datingsite?

quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan komt niks uit.

Wel jammer dat je die aanhangers niet op kan slaan in je garage, en dat je een boot niet terug op de aanhanger kan krijgen.quote:

kan je zo'n boot wel van de aanhanger af krijgen dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:00 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Wel jammer dat je die aanhangers niet op kan slaan in je garage, en dat je een boot niet terug op de aanhanger kan krijgen.

Yup, rustig achteruit het water in.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
kan je zo'n boot wel van de aanhanger af krijgen dan?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D

Jep, groeit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:19 schreef jna het volgende:
Klopt het dat bij sommige kapsels het haar vanzelf weer groeit? Ik had met Trevor dat kapsel waar de zijkanten en achterkant geschoren was. Nu zit daar opeens weer haar.

Hmm mij nog niet op gevallen, groeit..zoals langzaam groeit het haar terug?, of kaal.. dan bam haarstijl #1quote:

Hahahaha!quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Crap, zit vast door een bug. Wilde scores inzien van de shootingrange, krijg ik ipv het scorebord niets te zien behalve het wazig groen/oranje-achtige scherm. Stomme is dat ik gewoon rond kan lopen, maar niet kan switchen van persoon. Heb mezelf maar opgeblazen, maar vervolgens krijg ik wederom dat vage scherm. Quicksaven kan trouwens ook niet

Wat snap je niet aan het werkwoord ''groeien'' ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:33 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Hmm mij nog niet op gevallen, groeit..zoals langzaam groeit het haar terug?, of kaal.. dan bam haarstijl #1

Dank voor je steun Ties!quote:

quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het werkwoord ''groeien'' ?

Uiteraard, maar ik moest daarvoor wel het spel afsluiten en weer opstarten jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gewoon laden naar eerdere save of autosave

Ik snap zijn vraag wel...quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het werkwoord ''groeien'' ?

Dat voorbeeld benoemt hij helemaal niet. Hij heeft het over een bestaand kapsel dat langer wordt of een kaal hoofd waar weer haar aan komt. Als het groeit, dan groeit het dus in beide gevallen aan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik snap zijn vraag wel...
laat je een kale trevor achter, en heeft ie opeens z'n originele hairstyle als je terug komt bij Trevor na een tijd met bijvoorbeeld Michael gespeelt te hebben?
Of kan je ook met een kale Trevor spelen (of michael of franklin), en wordt het gewoon langzaam steeds langer?

ahja, zoals ik het omschreef, las ik hetquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat voorbeeld benoemt hij helemaal niet. Hij heeft het over een bestaand kapsel dat langer wordt of een kaal hoofd waar weer haar aan komt. Als het groeit, dan groeit het dus in beide gevallen aan.
Oh nu ik het lees zet ie twee keer hetzelfde in de zin.

Zat ook al in IVquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:05 schreef HostiHawaii het volgende:
Kom er zojuist achter dat er een auto in het spel zit met de naam Futo.
Dit is een verbastering van Tofu, hetgeen Takumi bezorgd met zijn AE86 in Initial D.
Vanavond maar even zoeken naar dat ding.

Vehicle pagina van SocialClub is down.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:05 schreef HostiHawaii het volgende:
Kom er zojuist achter dat er een auto in het spel zit met de naam Futo.
Dit is een verbastering van Tofu, hetgeen Takumi bezorgd met zijn AE86 in Initial D.
Vanavond maar even zoeken naar dat ding.

Initial D film is kut. De anime series daarentegen.....quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vehicle pagina van SocialClub is down.
Maar ik kwam dit tegen:
Sometimes found driving in traffic around Rockford Hills.
Hij zit ook in GTA IV trouwens zie ik.
Wel vet, die moet ik ook hebben!
Briljante film was dat.

Dat wordt wat in de online, soort touwtrekken met trucksquote:

Anime nooit gezien. Alleen de film, en die vond ik tof. Zeker als je hem vergelijkt met bijvoorbeeld Fast&Furious Tokyo drift.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:10 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Initial D film is kut. De anime series daarentegen.....
En het is de Levin uitvoering zie ik, niet de Trueno.
[ afbeelding ]
Links de Trueno, rechts de Levin.

Een AE86 is geen trueno. Een Trueno is een AE86. Zo ook de Levin.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Anime nooit gezien. Alleen de film, en die vond ik tof. Zeker als je hem vergelijkt met bijvoorbeeld Fast&Furious Tokyo drift.
Anime ook maar eens downloaden dan.
En ach, ik noem die dingen allemaal Sprinter Trueno's... of AE86

livecodes.nlquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:19 schreef Nielsch het volgende:
waar kun je betrouwbaar xbox live gold tegoed kopen online? even voorbereiden voor dinsdag (hoewel het toch wel kut zal worden met de servers).

http://www.budgetgaming.n(...)3+thema_Xbox360.htmlquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |