SPOILER: vorige onderwerpenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog op en aanmerkingen? Voel je vrij om dat in het FB topic te melden![]()
Daar hebben ze inderdaad ook waterquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk! Misschien maak ik wel iets in Barcelona.
oeh nice wel!quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:51 schreef Dwyrin het volgende:
Mmm, tijd terug deze gemaakt (dus doet niet mee):
[ link | afbeelding ]
Shower 1 by Dwyrin, on Flickr
Kijken of ik weer iets leuks kan verzinnen
toffffquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:51 schreef Dwyrin het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Dit is een van de ideeën die ik voor nu heb. Ff een onderwater iets fixen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:09 schreef SunChaser het volgende:
Deze foto is onscherp en toch vind ik m wel wat hebben (oudje)
[ afbeelding ]
Wauw, dat is een mooie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:51 schreef Dwyrin het volgende:
[ link | afbeelding ]
Te veranderen in:quote:De foto dient tussen dag 1 van de maand en dag 21 (dag 21 23:59:59 is dus het laatste moment dat je kan insturen) van de maand genomen en gepost te zijn. (posten van je inzending dient in dit topic te komen)
Wat vinden jullie ervan?quote:De foto dient tussen het moment dat het maandthema bekend is en dag 21 (dag 21 23:59:59 is dus het laatste moment dat je kan insturen) van de maand genomen en gepost te zijn. (posten van je inzending dient in dit topic te komen)
+1quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:33 schreef Schanulleke het volgende:
De oktoberwedstrijd hoort toch in oktober plaats te vinden. Vind ik dan.
quote:Nog op en aanmerkingen? Voel je vrij om dat in het FB topic te melden
Dank voor het compliment!quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:47 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ook eensch met schanulleke.
Vind trouwens dat je vaak een originele foto verzint bij het onderwerp!
Voor deze maand al een paar ideeën. Maar zullen vast weer te Standaard zijn ;-)
Toch vind ik dat een week ertussen te lang is, doe dan de wedstrijd tot en met de 25e ofzoquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:33 schreef Schanulleke het volgende:
De oktoberwedstrijd hoort toch in oktober plaats te vinden. Vind ik dan.
Daar zou ik dan meer voor voelen, maar dat iedereen nu op tijd gestemd heeft mag een unicum heten, dus ik denk dat je met kortere stemperiodes weer tegen dat probleem aan zou lopen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Toch vind ik dat een week ertussen te lang is, doe dan de wedstrijd tot en met de 25e ofzo
Dit wel.quote:
Ook een optie, dat de inzendingstermijn verlengd wordt inderdaad.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Toch vind ik dat een week ertussen te lang is, doe dan de wedstrijd tot en met de 25e ofzo
Ik heb ook al eerder aangegeven dat ik graag zou beginnen zodra het thema bekend is, het blijft een oktober wedstrijd vind ik.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar zou ik dan meer voor voelen, maar dat iedereen nu op tijd gestemd heeft mag een unicum heten, dus ik denk dat je met kortere stemperiodes weer tegen dat probleem aan zou lopen.
Als t thema bekend is heb je soms al unieke kansen, maar dan moet je een week wachten, vind ik zondequote:Op vrijdag 27 september 2013 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit wel.
Zodra het thema bekend is ben je er toch al mee bezig in je hoofd, zoek je dingen. Zal je zien dat je een prachtig plaatje tegenkomt maar hij mag niet meedoen. Verhoogd ook het snellere stemmen, want meer tijd voor de volgende maand opdracht. Dat het dan oktoberwedstrijd heet maakt toch niet veel uit? De uitslag is altijd de 21ste van het maandtopic.
Wie wilt J nou bloot op de foto?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:44 schreef SunChaser het volgende:
Waar blijven de spannende Douchefoto's?
Kleine tip als je het niet erg vindt, maar crop de foto eens zodat hij 'panorama' is zeg maar. Maakt je foto sterker denk ik.quote:Op maandag 7 oktober 2013 08:44 schreef Ticootje het volgende:
Ik zie dat Facebook mn foto redelijk verkracht. Dus bij deze:
Den Oever by night by brittvc**, on Flickr
[ afbeelding ]
Maar dan zou de focus teveel op de dijk liggen en niet het water? Denk ik?quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:36 schreef freud het volgende:
[..]
Kleine tip als je het niet erg vindt, maar crop de foto eens zodat hij 'panorama' is zeg maar. Maakt je foto sterker denk ik.
Ik zou aan de bovenkant 1/3e eraf halen, en onderaan misschien een klein randje, maar op die manier krijg je idd de nadruk op de dijk en weerspiegeling. Is namelijk een erg sterke fotoquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dan zou de focus teveel op de dijk liggen en niet het water? Denk ik?
Of bedoel je de bovenkant eraf?
Ik ook, maar je moet wel even de horizon rechttrekken want nu loopt de zee leegquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:50 schreef Ticootje het volgende:
Over_hedge: ik vind ze allemaal onwijs gaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |