Ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is vloeken in de kerk als ik het niet geweldig vond he?
Mijn docent stedenbouwkunde ging Dinand ooit bashenquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:29 schreef alors het volgende:
in b4 SC die zijn Haagse matties komt verdedigen.
Beter dan Portishead?quote:
De luisteraar heeft er zelf op gestemd hè? Da's het hele principe van de 90s Request Top 100.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:29 schreef Pino112 het volgende:
Kane. Minachting van de luisteraar.
Raam open gelaten vannacht 17 graden in huisquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:37 schreef alors het volgende:
Ik wil ook naar Ibiza, gruwelijk koud hier
Ja dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De luisteraar heeft er zelf op gestemd hè? Da's het hele principe van de 90s Request Top 100.
Moet je nagaan hoe erg de luisteraar al geminacht is al die jaren.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De luisteraar heeft er zelf op gestemd hè? Da's het hele principe van de 90s Request Top 100.
Er komt geen rood streepje onder, dus ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe erg de luisteraar al geminacht is al die jaren.
Is dat een woord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Vooral dat einde.quote:
Niks mis met damn those eyesquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:29 schreef alors het volgende:
in b4 SC die zijn Haagse matties komt verdedigen.
Aaliyahquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
SCHaten op TLC
TLC en Aaliyah
Eeuwige zonde.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Aaliyah. Die was zo groot geworden he...
In Amerika was ze dat al, maar de rest van de wereld had ze ook wel kunnen krijgen ja...quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zonder dat ongeluk niet zo legendarisch was geweest als dat ze nu is.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat laatste is niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zonder dat ongeluk niet zo legendarisch was geweest als dat ze nu is.
Geldt eigenlijk ook voor TLC/Lisa Lopes
Desalniettemin had ze natuurlijk wel een grote geworden. En beter dan Beyoncé bijvoorbeeld.
Dat was een inkoppertje ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat laatste is niet zo moeilijk.
Roos is viesdikquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:56 schreef alors het volgende:
Nu de 90s clip op de cam, Roos is echt zo vies
Domien nog niet gezien?quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:56 schreef alors het volgende:
Nu de 90s clip op de cam, Roos is echt zo vies
Trek je nummer 67 niet?quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Rond nr 67 ga ik wat anders doen, want dan krijg ik waterfalls.
Daar zit wel wat in ja. Hoewel de muziek die ze maakte wel gewoon echt goed was.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zonder dat ongeluk niet zo legendarisch was geweest als dat ze nu is.
Geldt eigenlijk ook voor TLC/Lisa Lopes
Desalniettemin had ze natuurlijk wel een grote geworden. En beter dan Beyoncé bijvoorbeeld.
Ah zo.quote:
Ja mee eens hoor, ik heb normaal niet veel met het genre maar Aaliyah en TLC vind ik wel fantastisch.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in ja. Hoewel de muziek die ze maakte wel gewoon echt goed was.
Die in de lijst staat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah zo.
Die van Bruce of die in de lijst staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |