Ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is vloeken in de kerk als ik het niet geweldig vond he?
Mijn docent stedenbouwkunde ging Dinand ooit bashenquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:29 schreef alors het volgende:
in b4 SC die zijn Haagse matties komt verdedigen.
Beter dan Portishead?quote:
De luisteraar heeft er zelf op gestemd hè? Da's het hele principe van de 90s Request Top 100.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:29 schreef Pino112 het volgende:
Kane. Minachting van de luisteraar.
Raam open gelaten vannacht 17 graden in huisquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:37 schreef alors het volgende:
Ik wil ook naar Ibiza, gruwelijk koud hier
Ja dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De luisteraar heeft er zelf op gestemd hè? Da's het hele principe van de 90s Request Top 100.
Moet je nagaan hoe erg de luisteraar al geminacht is al die jaren.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De luisteraar heeft er zelf op gestemd hè? Da's het hele principe van de 90s Request Top 100.
Er komt geen rood streepje onder, dus ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe erg de luisteraar al geminacht is al die jaren.
Is dat een woord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |