quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:57 schreef matthijst het volgende:
De inkt lijkt inderdaad redelijk te verdwijnen nu. Het lijkt alsof het laag voor laag weg gaat, of in ieder geval overal in dezelfde snelheid verdwijnt. Zal morgen wel weer wat foto's posten, om een idee te geven hoe het er na een week uit ziet
Heb zelf ook flink lopen zoeken voordat we voor Lasercentrum gekozen hebben, dus vind het wel leuk om hier updates te blijven posten zodat anderen kunnen zien wat erbij komt kijken en wat je te wachten staat
Ja, van vandaagquote:Op zondag 26 januari 2014 15:18 schreef Shenk het volgende:
He mathijs, al foto's? Haha ben benieuwd namelijk.
Hoi Matthijst, even een vraagje...doet het veel pijn de dagen na een behandeling en na hoeveel dagen trekt dat weg? gr.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:17 schreef matthijst het volgende:
Korstjes. Moet nog helen, zal over een week wel weggetrokken zijn.
Geen idee of hij voelbaar is/was eigenlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 21:50 schreef Shenk het volgende:
@ Matthijs, ik wacht de fotos af. Had ook nog een vraagje was de tattoo "voelbaar" bij jullie voor de behandeling?
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
Geen idee of hij voelbaar is/was eigenlijk
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft het zo? Lijkt nu wel een soort van litteken/vlek. En ga je dr nog iets overheen zetten of laat je het nu zo?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:14 schreef matthijst het volgende:
Een dag na behandeling met de Picosure. Geen blaasjes, geen korsten:
[ afbeelding ]
Maar is dat helemaal 100% mogelijk dan? Voor zover ik heb begrepen blijf je altijd wel iets zien. Ik heb nog nooit tattoos gezien die echt compleet verwijderd waren door laser en je als het ware weer originele huid terug hebt. Maar heb me nog niet verdiept in de Picosure laser.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:50 schreef matthijst het volgende:
Nee, dat trekt meestal na 1-2 weken weg
En het doel is om er vanaf te komen
Ben er gewoon sceptisch over. Dat je het voor een groot deel weg kan krijgen is duidelijk maar heb nog nooit foto's gezien dat het echt helemaal weg is en je weer de originele huid terug hebt (behalve klinieken die met gephotoshopte foto's klanten willen werven). In mijn ogen blijft chirurgisch wegsnijden de beste optie maar dat is bij grotere oppervlaktes niet mogelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 06:54 schreef matthijst het volgende:
100% moet lukken lijkt me, wat is anders het nut er van
Was helaas ook mijn ervaring na heel veel behandelingen, dus ik heb het weg laten snijden, gelukkig was dit bij mij wel een optie. Heb daar geen dag spijt van gehadquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben er gewoon sceptisch over. Dat je het voor een groot deel weg kan krijgen is duidelijk maar heb nog nooit foto's gezien dat het echt helemaal weg is en je weer de originele huid terug hebt (behalve klinieken die met gephotoshopte foto's klanten willen werven). In mijn ogen blijft chirurgisch wegsnijden de beste optie maar dat is bij grotere oppervlaktes niet mogelijk.
Maar ben benieuwd, ik blijf je ontwikkelingen volgen
klopt!quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:41 schreef matthijst het volgende:
Je zal nu wel blij zijn dat ze zo slecht gezet zijn
Ziet er goed uit, blijf updaten zou ik zeggen!
paars is zeker minder hardquote:Op dinsdag 8 april 2014 01:31 schreef matthijst het volgende:
Twee weken na de eerste picosure behandeling. Paars lijkt hard minder te worden. Dat was het hardnekkigste stuk:
[ afbeelding ]
Vroeg ik me ook al af. Heb het ook nog nooit niet gezien dat het compleet weg is bij iemand.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:00 schreef Samson het volgende:
Voor mijzelf is het nu intussen jaren geleden dat ik hem gelukkig heb laten wegsnijden (kan natuurlijk niet in alle gevallen en je houd er natuurlijk wel een (klein) litteken aan over. Maar ben deze topics wel blijven volgen. Moet eerlijk zeggen dat ik nog geen enkel goed resultaat voorbij heb zien komen van het laten weglaseren. Het is nooit echt helemaal weg en dat is toch jammer na zo'n prijzig en ellenlang pijnlijk proces. Zijn er intussen mensen die wel tevreden zijn na afloop van hun serie behandelingen? En die dus nu helemaal klaar en tevreden zijn?
Nooit niet, dus elke keer?quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af. Heb het ook nog nooit niet gezien dat het compleet weg is bij iemand.
quote:
Ziet er goed uit inderdaad al heeft die foto wel een andere angle en belichting. Ik blijf sceptisch dat je je 100% originele huid weer volledig terug krijgt, zeker omdat de behandeling met lasers best wel agressief is. Maar blijf het desalniettemin met veel interesse volgen en je progressiequote:Ik heb ueberhaupt nog nooit iemand gekend die een tatoeage probeerde weg te laseren (behalve op internet). In een van de eerdere topics stond een foto van een bloem op een voet die weggelaserd was. Heb zelf nog steeds goede hoop dat het weg zal gaan; het wordt elke behandeling nog steeds een stuk vager
edit, die voet staat in de OP, dat was NenaLois, bij het Lasercentrum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had deze foto niet gezien. Zou mooi zijn als dit een echt resultaat zou zijn en dat wil ik graag geloven, heb dit echter nog nooit eerder gezien, dat er dus niets meer te zien is, dus ik hoop dat dit niet bewerkt is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nooit niet, dus elke keer?![]()
Ik heb ueberhaupt nog nooit iemand gekend die een tatoeage probeerde weg te laseren (behalve op internet). In een van de eerdere topics stond een foto van een bloem op een voet die weggelaserd was. Heb zelf nog steeds goede hoop dat het weg zal gaan; het wordt elke behandeling nog steeds een stuk vager
edit, die voet staat in de OP, dat was NenaLois, bij het Lasercentrum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |