quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Als voornaam bedoel ik héquote:
Daar heb je geen drugs voor nodigquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:26 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat softdrugs leidt tot rare gedachtenkronkels enzo, en dus ook tot rare namen voor kinderen(verder niks mis met softdrugs
)
Nice savequote:
ik vind jouw IRL naamquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee in het echt heb ik een nog verschrikkelijkere naam.
* Huppelmuts geeft lief kusje op de billen om ze wakker te maken!!quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:32 schreef Raene het volgende:
Mijn billen slapen wie wil ze wakker maken voor me...
Ja vind jequote:
ssssssst iedereen op Fok denkt dat ik Koen heetquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja vind je!? Ik vind jouw voor en achternaam pas baas
!
Niet voor mensen die merel of roos als achternaam hebbenquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dikke piemel met je saveWas overduidelijk dat ik voornamen bedoelde
Volgens mij moet je er op slaanquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft lief kusje op de billen om ze wakker te maken!!
MUHAHAHA EN FAX WEGWEZEN JULLIE!!
Pas maar op of ik ga je tegen je dikke piemel slaanquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dikke piemel met je saveWas overduidelijk dat ik voornamen bedoelde
Ja Koen Meloen tochquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ssssssst iedereen op Fok denkt dat ik Koen heet
Die zitten momenteel niet in dit topicquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet voor mensen die merel of roos als achternaam hebben
Euh ik heb zelf al mooie billen dank je wel.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft lief kusje op de billen om ze wakker te maken!!
MUHAHAHA EN FAX WEGWEZEN JULLIE!!
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Volgens mij moet je er op slaan.
[..]
Pas maar op of ik ga je tegen je dikke piemel slaan
[..]
Ja Koen Meloen toch.
Als je mijn dikke piemel ziet wil je er heel iets anders mee doen dan er tegen slaanquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Pas maar op of ik ga je tegen je dikke piemel slaan
Ik moest knorrenquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je mijn dikke piemel ziet wil je er heel iets anders mee doen dan er tegen slaan
Pfffrrtquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh ik heb zelf al mooie billen dank je wel.
Mag jij zeggenquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je mijn dikke piemel ziet wil je er heel iets anders mee doen dan er tegen slaan
Meid!! Maak me gekquote:
Ghehe ettertjequote:
Episch als mensen zo moeten lachen dat ze beginnen te knorrenquote:
* Huppelmuts deelt haar tosti met Vinquote:
Mjah, ik persoonlijk ben er niet zo heel erg blij meequote:Op vrijdag 27 september 2013 00:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Episch als mensen zo moeten lachen dat ze beginnen te knorren![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |