quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Als voornaam bedoel ik héquote:
Daar heb je geen drugs voor nodigquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:26 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat softdrugs leidt tot rare gedachtenkronkels enzo, en dus ook tot rare namen voor kinderen(verder niks mis met softdrugs
)
Nice savequote:
ik vind jouw IRL naamquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee in het echt heb ik een nog verschrikkelijkere naam.
* Huppelmuts geeft lief kusje op de billen om ze wakker te maken!!quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:32 schreef Raene het volgende:
Mijn billen slapen wie wil ze wakker maken voor me...
Ja vind jequote:
ssssssst iedereen op Fok denkt dat ik Koen heetquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja vind je!? Ik vind jouw voor en achternaam pas baas
!
Niet voor mensen die merel of roos als achternaam hebbenquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dikke piemel met je saveWas overduidelijk dat ik voornamen bedoelde
Volgens mij moet je er op slaanquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft lief kusje op de billen om ze wakker te maken!!
MUHAHAHA EN FAX WEGWEZEN JULLIE!!
Pas maar op of ik ga je tegen je dikke piemel slaanquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dikke piemel met je saveWas overduidelijk dat ik voornamen bedoelde
Ja Koen Meloen tochquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ssssssst iedereen op Fok denkt dat ik Koen heet
Die zitten momenteel niet in dit topicquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet voor mensen die merel of roos als achternaam hebben
Euh ik heb zelf al mooie billen dank je wel.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Volgens mij moet je er op slaan.
[..]
Pas maar op of ik ga je tegen je dikke piemel slaan
[..]
Ja Koen Meloen toch.
Als je mijn dikke piemel ziet wil je er heel iets anders mee doen dan er tegen slaanquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Pas maar op of ik ga je tegen je dikke piemel slaan
Ik moest knorrenquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je mijn dikke piemel ziet wil je er heel iets anders mee doen dan er tegen slaan
Pfffrrtquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh ik heb zelf al mooie billen dank je wel.
Mag jij zeggenquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je mijn dikke piemel ziet wil je er heel iets anders mee doen dan er tegen slaan
Meid!! Maak me gekquote:
Ghehe ettertjequote:
Episch als mensen zo moeten lachen dat ze beginnen te knorrenquote:
* Huppelmuts deelt haar tosti met Vinquote:
Mjah, ik persoonlijk ben er niet zo heel erg blij meequote:Op vrijdag 27 september 2013 00:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Episch als mensen zo moeten lachen dat ze beginnen te knorren![]()
![]()
Ik heb ook trek maar ik heb natuurlijk weer eens niks in huisquote:
Altijd toch?quote:
Woei, te lekkerquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts deelt haar tosti met Vin
Als ik het zelf doe vind ik het een stuk minder epischquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, ik persoonlijk ben er niet zo heel erg blij mee
Volgens mij zei je dat gisteren ook al en dat je boodschappen moest gaan doenquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb ook trek maar ik heb natuurlijk weer eens niks in huisalleen een achtste van een zak chips liggen wat dus geen reet voorstelde
Klopt, inderdaad en graag gedaanquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Altijd toch?
[..]
Woei, te lekker![]()
![]()
Dank je
Same here!!!quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik het zelf doe vind ik het een stuk minder episch.
Ik heb geen geld meer voor boodschappenquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij zei je dat gisteren ook al en dat je boodschappen moest gaan doen
Ben je morgen vrij?quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Same here!!!
Nog erger is dat de huppelknor behoorlijk bekend is bij de FOK!kers
Schreeuw niet zo, ik was al wegquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HAAI FAXIEEEEquote:
Ochquote:
Oh dat zuigtquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb geen geld meer voor boodschappen
Wie weet ooit nogquote:
BLIJF DAN OOK WEG!!quote:
Hoe gaat het met Ajax deze week?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, inderdaad en graag gedaan
Ksst shoo shoo!! Ik was aan het hosselenquote:
Uiteindelijk gewonnen van Volendam. Maar wel eerst met 2-0 achter staan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Ajax deze week?
Mja, ik survive wel hoor, ik eet elke dag bij iemand anders en gister was er iemand die wel voor mij wat wilde bestellen met idealquote:
Wut? Dat meen je nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteindelijk gewonnen van Volendam. Maar wel eerst met 2-0 achter staan.![]()
Als ze dit weekend van GAE verliezen of gelijkspel dan ga ik gek worden!
Auwquote:
Slaap lekkerquote:
Oh dat is wel lief dat ze dat doenquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Mja, ik survive wel hoor, ik eet elke dag bij iemand anders en gister was er iemand die wel voor mij wat wilde bestellen met idealAls het goed is krijg ik maandag weer geld
Kop op het komt allemaal wel weer goedquote:
Do I look like I'm kidding?quote:
Engelquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik zaterdag niet hoef te rijden ga ik me toch lekker drinken
Ja mijn mama is er wel blij om, ze ziet me nu weer een stuk vaker nu ik weer zonder werk zit en geldzorgen hebquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel lief dat ze dat doen
altijdquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Kop op het komt allemaal wel weer goed
Niet om het feit dat ik in de shit zit hoor trouwensquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja mijn mama is er wel blij om, ze ziet me nu weer een stuk vaker nu ik weer zonder werk zit en geldzorgen heb...
Het was retorischquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Do I look like I'm kidding?![]()
Ik ga mn bed opzoeken!! Kusje schatjes en gespuis![]()
Kom dan pakken we een kettingzaag en maaien we dat kut bos omquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
altijd
maar nu zie ik ff door de bomen het bos niet meer
Herkenbaar, mijn ma ook!!quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet om het feit dat ik in de shit zit hoor trouwensMaar omdat ze haar lieve dochter ziet
.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Kom dan pakken we een kettingzaag en maaien we dat kut bos om.
Mja dat laatste is wel minder, maar gelukkig kan je wel bij iemand terechtquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja mijn mama is er wel blij om, ze ziet me nu weer een stuk vaker nu ik weer zonder werk zit en geldzorgen heb...
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken!! Kusje schatjes en gespuis![]()
Si siquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja dat laatste is wel minder, maar gelukkig kan je wel bij iemand terecht
quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Helloooos
Ja, jarige... en ik zit in het juichteam van de modderikjes
Rustig... ik heb vandaag maar eens van 10:00 tot 19:30 gewerkt... ging ook lekkerquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pffff.
Weer thuis van (over)werk.
Hoe is het hier?
Rustig welquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pffff.
Hoe is het hier?
hey chefquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pffff.
Hoe is het hier?
Uhm.... mocht een vriendin van mij morgen een plek over hebben met paintballen zal ik het haar dan vragen??? Je zit toch bij mij op de WAquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ook wel weer eens toe aan een lekker feest
lief dat je aan me denktquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm.... mocht een vriendin van mij morgen een plek over hebben met paintballen zal ik het haar dan vragen??? Je zit toch bij mij op de WA
Uh uurtje of 7 tot half 9 denk ikquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vinniiee... hoe laat was jij bij de IKEA? of was je niet in Amersfoort?
He Vin.quote:
Was als spoeldienst vandaag. Dus alle zooi van zo'n 1200 mensen afwassen, afdrogen en opruimen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rustig... ik heb vandaag maar eens van 10:00 tot 19:30 gewerkt... ging ook lekker
Maar als parkeerwacht lijkt me dat toch iets vervelender
Zwaar.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Rustig wel. Huppel en fax zijn net naar bed, Koen zal ook zo wel gaan...
Hoe was werk?
He vuilakje van me.quote:
okiesquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lief dat je aan me denkt
Echter gaat het hier thuis nu ff niet zo lekker om spontaan aan de haal te gaan
Gepland feesie over een week of wat zou beter zijn
En al teveel geld uitgeven doe ik ook maar ff niet
mehehe ik zat van 20:00 tot 20:30 in het restaurantquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uh uurtje of 7 tot half 9 denk ik
werk zoeken voor vrouwliefquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
okies
Ik ga over een paar weken nog niets plannen...dat doe ik pas over een paar weken
Maar balen man![]()
.... en wat is je plan de campagne om dat weer op de rit te krijgen?
Daaaag muhaaaquote:
Trustenquote:
Oh lolquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mehehe ik zat van 20:00 tot 20:30 in het restaurant
Dat is een vervelende dienst .... spoelkeuken ... nat en ranzig zeg maarquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was als spoeldienst vandaag. Dus alle zooi van zo'n 1200 mensen afwassen, afdrogen en opruimen.
Waarom ging het lekker?
Wat voor werk zoekt je vrouw? En wat is de max. afstand?quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werk zoeken voor vrouwlief
en korte termijnplannen werkt wat minder married with children, tenminste niet hier
ze werkte dus bij Oad, dus werkeloos sinds gisterenquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat voor werk zoekt je vrouw? En wat is de max. afstand?
Ik heb geen kinderen of een partner dus voor mij werkt het momenteel prima voor het sociale prive gedeelte.... plannen doe ik maar voor het werk en uitstapjes
quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze werkte dus bij Oad, dus werkeloos sinds gisteren
En zo leefde ik ook vroegah
Zal niet erg druk zijn geweest op dat tijdstip neequote:Op vrijdag 27 september 2013 01:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb wel lekker rustig gegetenen daarna nog ff gekeken maar uiteindelijk niks gekocht
reisbureau's zoekt ze niet eens, is aflopende zaakquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toen ik dat gister las, had ik echt zoiets van kanonnen
maar goed in de richting van reisorganisaties of kan het iets breder als administratieve ondersteuning ofzo?
Heb je in ieder geval weer wat te knutselenquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal niet erg druk zijn geweest op dat tijdstip neeWij (ik en m'n zusje en m'n ma) waren er om 7 uur aan het eten en toen was het ook al niet echt druk
Gheghe, heb alleen even een hoeslaken omgeruild en een nieuw bureau gehaald voor de pc. Deze valt bijna uit elkaar
Mocht ik iets tegenkomen dan geef ik een gil... weet alleen niet meer precies welke regio je zitquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
reisbureau's zoekt ze niet eens, is aflopende zaak
Administratie, gastvrouw, receptie, organisatiebureau's etc etc
Zoetermeer, dus omgeving Den Haag, Rotterdamquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval weer wat te knutselen
[..]
Mocht ik iets tegenkomen dan geef ik een gil... weet alleen niet meer precies welke regio je zit
ik moet ook maar gaanquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:15 schreef Raene het volgende:
Ik verveel me dood, ik denk dat ik maar series ga kijken weer.
Waarom ben ik verdomme niet moe!?
Ja, morgenavond of zaterdagquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval weer wat te knutselen\
Omdat geen ritme.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:15 schreef Raene het volgende:
Ik verveel me dood, ik denk dat ik maar series ga kijken weer.
Waarom ben ik verdomme niet moe!?
Dat ja..quote:
echt! Ik vond het al koudquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:44 schreef Tamashii het volgende:
Deze vrieskou.... Letterlijk het heeft vannacht 1.7 graad gevroren
Ja daar heb ik me al schuldig aangemaakt. Eerste uur les al niet meegekregenquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt! Ik vond het al koud
misschien moet ik dan ook nog maar wat langer is bed blijven
tot de kou zeker uit de lucht is...
Ik hoef vandaag niet zo veelquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja daar heb ik me al schuldig aangemaakt. Eerste uur les al niet meegekregen
als mij dat gebeurd dan ga ik meteen in ´oeh waar kan ik het aan uitgeven´ modusquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:10 schreef Myraela het volgende:
Kijk ik op mijn rekening, staat er ineens een 300 euro van de IKEA bij.Daar werk ik al 2 maanden niet meer. Misschien de laatste betaling alsin vakantiegeld etc. Maar toch. yay.
Geld dat je niet verwacht is altijd tof.
Ik ga dit weekend naar de Primark, dat stond al vast. Voor de rest ga ik de komende tijd zo min mogelijk uitgeven, tot ik weer een baan heb.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als mij dat gebeurd dan ga ik meteen in ´oeh waar kan ik het aan uitgeven´ modus
Owjee, begin je weer met 6 maanden zeiken over de temperatuur?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
Viel me ook al op ja dat het zo koud was vanmorgen
quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owjee, begin je weer met 6 maanden zeiken over de temperatuur?
Pff ga je mij nu alweer elke dag 10 euro geven?quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik begon er niet over.
Speciaal voor jou zal ik elke dag klagen dat het koud is.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff ga je mij nu alweer elke dag 10 euro geven?
Nou ga naar de winkelquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:31 schreef Fera het volgende:
Ik heb zin in kaas. In van die zachte, met dat oranje. Laatst nog gegeten op een verjaardag.
Nee, ik ben aan het werk. Daarna waarschijnlijk het avondeten alweer bereiden.quote:
Die heb ik al lang niet meer op. Die had ik vroeger in Frankrijk wel eens. Tenminste, als we het over dezelfde hebben.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:31 schreef Fera het volgende:
Ik heb zin in kaas. In van die zachte, met dat oranje. Laatst nog gegeten op een verjaardag.
Zo lekker dat ik 'm niet eens durf te kopen. Ben bang dat ik 'm in één keer wegsnoep.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:53 schreef Myraela het volgende:
Die is wel lekker ja.Niet zo sterk van smaak.
Ga je feesten vanavond?quote:
Ik weet zeker dat jij Port Salut wel lekker vind. Het is lekker romig, heeft geen sterke geur of smaak en is gewoon gemaakt van koemelk.quote:
Het ziet eruit als bijna smeerkaas..quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij Port Salut wel lekker vind. Het is lekker romig, heeft geen sterke geur of smaak en is gewoon gemaakt van koemelk.
FAXIEEEquote:
Hey jij, hoe is het ?quote:
Ja ik voel me wel okequote:
Woehoe als dat geen neuken wordtquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja ik voel me wel oke! J komt morgen en ik zit nu gezellig in Radio49 topic en radio te luisteren enzo
.
quote:
Misschienquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo niet dan kom je maar hier. Ik offer me wel op
Maar vertel... gaat wel klinkt niet zo best...quote:
Geirriteerd door het volk op een festival vanavond. Kuthipsters die hun bek niet kunnen houden tijdens een optreden enzo. En het waren d'r veeeeeelquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Maar vertel... gaat wel klinkt niet zo best...
Hup!
Hipstersquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geirriteerd door het volk op een festival vanavond. Kuthipsters die hun bek niet kunnen houden tijdens een optreden enzo. En het waren d'r veeeeeel![]()
Todaysart in Den Haag.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Hipsters.. Ik voel je pijn
... Watvoor festival was je heen faxje
?
Zo gaat dat met elk festivalquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Todaysart in Den Haag.
Maar die zijn daar de weg een beetje kwijt volgens mij... 't is dat er morgen een paar namen komen die ik graag wil zien. Als morgen tegenvalt heb ik het voortaan wel gehad met dat festival.
Met dan aan dat kutpubliek dat er niks te zoeken heeft. 90% Kuthipsters en buitenlandse studenten die daar gewoon zijn puur omdat er wat te doen valt. Je merkt aan hun reacties op de muziek dat ze echt geen flauw idee hebben waarvoor ze een kaartje hebben gehaald
Was vorig jaar ook al, maar nu was het wel heel erg...
Ik merk het de laatste jaren sowieso overal wel. Opeens zit overal dat kutvolk quasi interessant proberen te wezen door erbij te zijn, terwijl het ze eigenlijk geen fuck interesseert, als ze maar met hun maatjes ergens uit kunnen gaan wat 'weer eens iets anders is'![]()
STEEEERF!!![]()
Lowlands is ook aardig verpest de laatste jaren had ik begrepen ja. Ben daar zelf nooit geweest... niet mijn soort festival ivm drukte enzo. Muziek ook niet helemaal mijn ding...quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Zo gaat dat met elk festival.. tegenwoordig kan iedereen alleen nog maar janken over lowlands terwijl ik er sinds 2006 al kom en het niet altijd zo is geweest
quote:
Ik ben van mening dat het feit dat je alle tickets alleen maar online kan kopen een hoop heeft verziekt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:54 schreef Faxie het volgende:
Jaar of 5 geleden had je nog geen last van dat volk... toen kwamen er alleen liefhebbers naar dat soort dingen.
Komt dat wel goed?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ben zo brak dat het niet leuk meer is
Kaartjes are the root of all evil.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het feit dat je alle tickets alleen maar online kan kopen een hoop heeft verziekt.
Vroeger gingen alleen de ECHTE fans kamperen buiten het postkantoor. Dat is wel anders nu.
Ik heb nu 2 bakken thee op en begin weer fit te worden.quote:
Slaat allemaal nergens op idd!quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaartjes are the root of all evil.
Bij voetbal ook dat waardeloze gezeik met clubcards en combiregelingen.
Spontaan naar een wedstrijd gaan is er niet meer bij
maar hoe dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:31 schreef Faxie het volgende:
Zou me niks verbazen dat het online gebeuren er mee te maken heeft ja...
Heeft ook niks met de drukte te maken, maar met het gemak.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar hoe dan?
voor incubate hoef je helemaal niet online iets te bestellen
als je op zaterdag ochtend bedenkt: he daar zal ik eens heen
dan ga je daar heen en koop je daar een kaartje
veel naamsbekendheid online heeft het ook niet
ja maar ik bedoel dat het net zo makkelijk is om een kaartje op locatie te kopen als het niet uitverkocht is (want je moet er toch heen)quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft ook niks met de drukte te maken, maar met het gemak.
Maar dat is bij online ook.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel dat het net zo makkelijk is om een kaartje op locatie te kopen als het niet uitverkocht is (want je moet er toch heen)
dan dat je er van te voren een koopt online
misschien is het eerste nog wel makkelijker want er gaat geen gedachte aan vooraf, het kan zomaar op de dag zelf bedacht worden
ja daarom zie ik niet hoe het invloed heeftquote:
Omdat je dan al nog eerder kaartjes kan kopen dan aan de deurquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja daarom zie ik niet hoe het invloed heeft
oh ik zou eerder andersom doenquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:01 schreef Faxie het volgende:
Laat ik het anders zeggen. Het lijkt me waarschijnlijker dat je in een opwelling kaartjes online koopt, dan dat je in een opwelling eerst ergens helemaal naartoe gaat rijden.
Zoiets als ik toen jij viro c_a en ik gingen zuipen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ben zo brak dat het niet leuk meer is
Ja maar dan koop je je tickets toch online omdat je anders misschien aan de deur niks meer kan kopen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik zou eerder andersom doen
zo van 'he niks te doen vandaag, ow ja we kunnen nog blabla'
quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets als ik toen jij viro c_a en ik gingen zuipen?
/edit: oeps late reactie
Gelukkig maar, dat wens ik niemand toequote:Op zaterdag 28 september 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Mjah, zoiets. Al is het nu iets minder erg dan toen
Ik ook niet!!quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat wens ik niemand toe
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet!!
Dat was wel heel erg!
edit: c_a was daar toch niet bij?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:32 schreef AldoTheApache het volgende:
goedemiddag
ik heb mijn telefoon gemold![]()
ik probeerde er een nieuwe rom op te zettenquote:
Je doet een feyenoordshirt aan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens zorgen dat ik een knappe verschijning ben straks in Amsterdam
Kan meestal nog wel opgelost worden, maar weet zo alleen even niet hoequote:Op zaterdag 28 september 2013 13:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik probeerde er een nieuwe rom op te zetten![]()
maar hij blijft hangen bij het opstarten en ik kom niet meer in de recoverymodedus tja ...
Date?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, maar ik ben een digibeetquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan meestal nog wel opgelost worden, maar weet zo alleen even niet hoe
Wat voor toestel?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een digibeetdat ik zover gekomen ben is me al een raadsel
![]()
Handig om eraan te beginnenquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een digibeetdat ik zover gekomen ben is me al een raadsel
![]()
gedaanquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Handig om eraan te beginnen
Gebruik google en/of xda developers.
Voor GvsE?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
veel plezierquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
Naja ik ga een paar uur van muziek genieten in Ahoy
Als je niet meer in het recovery menu komt dan zul je hem op moeten laten sturen.quote:
of een nieuw apparaat kopenquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je niet meer in het recovery menu komt dan zul je hem op moeten laten sturen.
Of even ergens een winkeltje binnen lopen die hem kunnen flashen voor je
heb jij nog ooit wat gehoord van dat meisje?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of een nieuw apparaat kopen
nopequote:Op zaterdag 28 september 2013 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb jij nog ooit wat gehoord van dat meisje?
quote:
Wat is er in Ahoy dat jij heulmaal hierheen komt?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
Naja ik ga een paar uur van muziek genieten in Ahoy
Don't you darequote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen, zou tandartskosten schelen..
Wij zijn er klaar voor!!!quote:
The Netherlands Military Tattoo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is er in Ahoy dat jij heulmaal hierheen komt?
Korset?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn er klaar voor!!!
Alleen toen we ingesnoerd waren hebben we besloten dat ademhalen niet echt nodig is en dat we samen 1 kindermenu gaan delen.![]()
Maar, damn we look good!
jepquote:
waarmee? Hij kan hooguit onder mijn rokje kijken als ie omhoog kijkt..quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice![]()
Jullie maken het hem wel moeilijk
Die neonroze onderbroek is dan ook wel een heel sexy uitzicht!quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarmee? Hij kan hooguit onder mijn rokje kijken als ie omhoog kijkt..
maar die matcht wel mooi bij mn lippenstift op mijn MONDquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die neonroze onderbroek is dan ook wel een heel sexy uitzicht!
quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarmee? Hij kan hooguit onder mijn rokje kijken als ie omhoog kijkt..
I see what you did there.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar die matcht wel mooi bij mn lippenstift op mijn MOND
Die waarschuwing is overbodig, dat ben ik standaard bij Huppel bij de buurtquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das geen date
Maar have fun. Bereid je vast voor op lengte-grappen
True, maar nu zijn er 2quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die waarschuwing is overbodig, dat ben ik standaard bij Huppel bij de buurt
Pink is my favorite colorquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
Oh my god, iemand helemaal in het roze, behalve schoenen
Dat was niet een verkapt ik kom uit de kast postquote:
Good for youquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was niet een verkapt ik kom uit de kast postDat ben ik allang
Kan iemand mij even een samenvatting gevenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jongens, kan het even wat langzamer? Ik probeer het topic te volgen..
Goeie! Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan iemand mij even een samenvatting geven
Zelfde als altijd; werkenquote:
Bummerquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfde als altijd; werken![]()
Dat van jou?
Nee dat maak jij er vanquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry vin maar dat is het niveau vanavond
Paintball!quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummer
Wel tof, gisteren wezen paintballen en vandaag naar The Military Tattoo in Ahoy met m'n pa en zus.![]()
Eh, stuk of 4, waarvan er 3 echt gemeen pijn dedenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Paintball!Awesome.
Hoeveel blauwe plekken heb je?
The Military Tattoo? Dat is?
Lelijk is datquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eh, stuk of 4, waarvan er 3 echt gemeen pijn deden
http://en.rotterdam.info/(...)nds-military-tattoo/
Eh, linkerbeen zijkant knie, rechterbeen knieschijf, rechter elleboog en precies op een borstspierquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lelijk is datWaar zitten ze?
![]()
Ziet er best interessant uit! Was het wat?
Auchquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eh, linkerbeen zijkant knie, rechterbeen knieschijf, rechter elleboog en precies op een borstspier
Ja, was zeker wel tof![]()
Mja vooral last van spierpijn nuquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
AuchKusjes erop!
Nice!
Slapen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja vooral last van spierpijn nuThanks
![]()
Iemand nog plannen voor morgen?
En dan vind je het gek dat dit topic dood is, oelewapperquote:
Ermeloquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vinnie, waar benne ge wezen paintballen/airsoften?
Cool! Ik ga voor m'n verjaardag ook naar Ermelo om te paintballen. Leuke plek?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat dit topic dood is, oelewapper
[..]
Ermelo
Kaarten op vakantieveiling gewonnen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat dit topic dood is, oelewapper
[..]
Ermelo
Ja, is zeker wel tof. Ze hebben meerdere parcoursenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool! Ik ga voor m'n verjaardag ook naar Ermelo om te paintballen. Leuke plek?
Nee, ik niet. Een vriendin van een vriendin had dat geregeld.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kaarten op vakantieveiling gewonnen?
Die van mij liggen hier nog maar vind de prijzen voor balletjes belachelijk gezien we er zo'n 2000 doorheen schieten
Nice. Binnenkort maar eens reserveren dan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, is zeker wel tof. Ze hebben meerdere parcoursen
[..]
Nee, ik niet. Een vriendin van een vriendin had dat geregeld.
2000 per persoon of wat? Wij waren met z'n 6en en dan is zo'n doos wel te doen p.p.
Rambo style gewoon in het wilde weg om je heen schieten, fuck precisie en richten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kaarten op vakantieveiling gewonnen?
Die van mij liggen hier nog maar vind de prijzen voor balletjes belachelijk gezien we er zo'n 2000 doorheen schieten
ja 2000 pp, kost daar 175 per doosquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, is zeker wel tof. Ze hebben meerdere parcoursen
[..]
Nee, ik niet. Een vriendin van een vriendin had dat geregeld.
2000 per persoon of wat? Wij waren met z'n 6en en dan is zo'n doos wel te doen p.p.
Damn, zoveel?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ja 2000 pp, kost daar 175 per doos
Zijn er meestal van 0900 tot 1700 dus genoeg te schieten en met een groep van 30/40 manquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rambo style gewoon in het wilde weg om je heen schieten, fuck precisie en richten.
Have fun alvastquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice. Binnenkort maar eens reserveren dan.
Damn, dat is veelquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ja 2000 pp, kost daar 175 per doos
Thanks.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Have fun alvast
[..]
Damn, dat is veel
Ah dat verklaard het.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zijn er meestal van 0900 tot 1700 dus genoeg te schieten en met een groep van 30/40 man
Ah ok, ik dacht dat de meeste het na een uur of 2 wel gezien haddenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zijn er meestal van 0900 tot 1700 dus genoeg te schieten en met een groep van 30/40 man
Wederom; werkenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja vooral last van spierpijn nuThanks
![]()
Iemand nog plannen voor morgen?
No wayquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat de meeste het na een uur of 2 wel gezien hadden
Mag ik heel brutaal vragen wat je aan huur betaalt? Ben eigenlijk best wel benieuwd.quote:
Bazen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
No way
[ afbeelding ]
Ons laatste uitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |