SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
[ Bericht 0% gewijzigd door DuTank op 27-09-2013 00:28:05 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Ik was serieus al aan het zoeken, moment.quote:
De eckte eckte houden toch wel van je Gerbenquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:26 schreef Zhano het volgende:
Voor alle mensen die vragen of ze mijn autobuyer mogen lenen/hebben/kopen en die vragen of ik dat nou normaal vind om de markt voor anderen te verneuken:
[ afbeelding ]
Dat jullie ook niet zien dat die cijfertjes bij de discardwaarde fucking slecht geshopped zijn
Probeer jezelf er maar onderuit te lullen. Mensen die zichzelf moeten bewijzen hebben iets te verbergen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:26 schreef Zhano het volgende:
Voor alle mensen die vragen of ze mijn autobuyer mogen lenen/hebben/kopen en die vragen of ik dat nou normaal vind om de markt voor anderen te verneuken:
[ afbeelding ]
Dat jullie ook niet zien dat die cijfertjes bij de discardwaarde fucking slecht geshopped zijn
MattHDGamer is een mongool.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Westcarr was vorig jaar 8k+ in het begin en nu 200c omdat hij non-shiny is met 76 pace en CF. Dat gaat MattHDGamer niet leuk vinden.
Ik zou maar snel een verslag van de dag typen, het is bijna 0:30 uur.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Westcarr was vorig jaar 8k+ in het begin en nu 200c omdat hij non-shiny is met 76 pace en CF. Dat gaat MattHDGamer niet leuk vinden.
Hij heeft nog tegen Westcarr gespeeld aan het einde van FUT13. Die had een BSG Engels pace team.quote:
Ik zie nog een online poppetje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vandaag was een hele slechte dag. Wel had ik veel Torres Nilo's goedkoop opgepikt.
Hee mooie diel die piazonquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zie nog een online poppetje.
Dit stinkt.
vind je dat nou normaal?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er nu in totaal 11 of 12quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vandaag was een hele slechte dag. Wel had ik veel Torres Nilo's goedkoop opgepikt.
Eigenlijk zou dat me niks boeien nee.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
vind je dat nou normaal?De markt verneuken?
Wtf wat raar dat ie op de Xbox zoveel duurder is.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb er nu in totaal 11 of 12Duurste voor 1200 coins.
Dat zeg je alleen van wege IF Piazon en 400cc Scooter sonquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
Ik vind deze Fifa trouwens wel fijner spelen dan Fifa 13
quote:
Heb je al met 4222 gespeeld deze FUT? Is het wat?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:
Danny werd weer bijna in elkaar getrapt vandaag
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/pownews.html
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:51 schreef DutchSL het volgende:
5x op rij verliezen en dan in wedstrijd 6 iemand tegen komen die er niks van kan, maar bij 0-0 gewoon quit.. en wat doet EA, ze tellen het lekker als nog een verlies voor mij![]()
Fischer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:53 schreef Downstar het volgende:
nog suggesties voor een Linker vleuger speler? hoef niet gelet te worden op nationaliteit of club..
budget 3 a 4K voor een simpel fut team nog?
Fischer heb ik toevallig al gehadquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:51 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
At EA HQNu al 20 IF Aguero's op de markt. Wie weet hoeveel mensen hem in hun club hebben.
Silver of gold?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
Fischer heb ik toevallig al gehad, maar die was veel te snel uitgeput na een paar sprintjes..
voldeed niet echt in mijn team
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:51 schreef DutchSL het volgende:
5x op rij verliezen en dan in wedstrijd 6 iemand tegen komen die er niks van kan, maar bij 0-0 gewoon quit.. en wat doet EA, ze tellen het lekker als nog een verlies voor mij![]()
En je v. Persie dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:58 schreef gazhims3lv het volgende:
Als alles uit mijn tradepile verkoopt 220k binnen en nog een Thiago Silva in mijn club maar die staat te laag om te verkopenDan verder traden en hopen dat ik na het weekend IF Aguero binnen heb
![]()
Knapperd hequote:Op vrijdag 27 september 2013 00:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eerste pics van je kind, mooi man.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Godverdomme zeg, verlies net van een gozer die ik in 13 gewoon met dubbele cijfers had afgedroogd. Puur omdat echt alle snelheid uit het spel is gehaald. Hoe de fuck scoor je op dit spel?
Ik ruik een pacehoertje *snif snif*quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Godverdomme zeg, verlies net van een gozer die ik in 13 gewoon met dubbele cijfers had afgedroogd. Puur omdat echt alle snelheid uit het spel is gehaald. Hoe de fuck scoor je op dit spel?
quote:
gmta.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ruik een pacehoertje *snif snif*
Normaal voetbal leren spelen met passing enzoquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Nee, ik heb vooral spelers met hoge shooting en passing. Maar iedereen heeft een handelingssnelheid van Wilfred Bouma lijkt het wel.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ruik een pacehoertje *snif snif*
Ik mag jou wel.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:05 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Normaal voetbal leren spelen met passing enzo![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:03 schreef TBakkert het volgende:
Ik zag dat er weer nieuwe mongolen waren?
Soortgenoten zijn altijd leuk om te ontmoeten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je lotgenoten komen je achterna.
haha wat je zegt ben je zelf, dat zei ik ook altijd toen ik in dezelfde groep zat als jij nuquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Soortgenoten zijn altijd leuk om te ontmoeten.
Bij deze dus hallo, Zhano.![]()
Heb jij in groep 3 gezeten dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
haha wat je zegt ben je zelf, dat zei ik ook altijd toen ik in dezelfde groep zat als jij nu
/samequote:Op vrijdag 27 september 2013 01:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vind het eigenlijk verrassend goed spelenKrijg ook verrassend weinig corners tegen
vroegahquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb jij in groep 3 gezeten dan?
Ik heb Barzagli en Benatia achterin staan dat werkt wel op zich. El Sha, Montolivo en Pogba zijn echt godenquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
/same
En als ik ze al tegen krijg, staan er nog een Bukharov, Berezutskiy en Kolodin achterin.
Pogba lijkt me sowieso echt een held, want groot en redelijk wendbaar.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb Barzagli en Benatia achterin staan dat werkt wel op zich. El Sha, Montolivo en Pogba zijn echt goden
Pogba knapt vooral het vuile werk voor Montolivo en Kaka op dat is wel fijn aan hem. Morgen ga ik Diamanti nog kopen dan is mijn team al redelijk compleetquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Pogba lijkt me sowieso echt een held, want groot en redelijk wendbaar.
Nee, als je hem niet wil wil ik hem welquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
Hadden jullie FIFA ook in zo'n mega lelijke steelcase met 3D ding voorop?
haha right back op right wing domboquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Werkt wel ondanks de rode kaart
Criscito lb, wat een beestquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Werkt wel ondanks de rode kaart
ja ja ja ja jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
haha right back op right wing dombo
Niet ontevreden is niet goed genoegquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben niet ontevreden over Radu
Hij verzaakt niet en dat vind ik vooral belangrijk in de verdedigingquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:24 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Niet ontevreden is niet goed genoeg
Ja. Alleen bij de Ultimate Edition toch?quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
Constant is echt belaaaachelijk duur op dit momentquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:27 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Dat 4-2-3-1 was nog net zo kut als op Fifa 13, dus maar wel lekker 4-3-3.
Haha, inderdaad. Bij gebrek aan LB's zal dat wel aanblijven. Ala Fifa 11/12 (ik weet niet meer welke, maar 1 van die twee had ook geen goede Serie A LB's voor een lange tijd)quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Constant is echt belaaaachelijk duur op dit moment
Hij is non rare en heeft een lage rating dus hij zal wel vrij snel kelderenquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Bij gebrek aan LB's zal dat wel aanblijven. Ala Fifa 11/12 (ik weet niet meer welke, maar 1 van die twee had ook geen goede Serie A LB's voor een lange tijd)
Voor hoeveel is die gegaan? Kan hem niet meer vinden -_-quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:27 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Prijs zal zo wel omhoog schieten maar hou hem in de gaten.
Ik heb de coins weer eens niet![]()
72kquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:32 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Voor hoeveel is die gegaan? Kan hem niet meer vinden -_-
Doen ze expres zodat het op de Ps4 mooier lijkt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:32 schreef Kiid het volgende:
Moet wel zeggen dat ik Fifa 14 lelijker vind (met name het veld) dan Fifa 13
Ik had ultimate genomen ja. Wist niet dat het een steelcase zou zijn. Normaal zijn die wel tof, maar deze was echt lelijk eigenlijkquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja. Alleen bij de Ultimate Edition toch?
Of was het alleen wanneer je 'm had besteld?
Waarom Ultimate edition dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had ultimate genomen ja. Wist niet dat het een steelcase zou zijn. Normaal zijn die wel tof, maar deze was echt lelijk eigenlijk
Ik heb 'm ookquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom Ultimate edition dan?
Nou nou nou nou!quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:44 schreef Zhano het volgende:
Bij steelcase moet ik hier altijd aan denken:
[ afbeelding ]
steel-kees
Truste
quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom Ultimate edition dan?
Nee, maar wel Ultimate Editionquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
bolquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, maar wel Ultimate EditionWaar besteld?
Oh, die was ook 10 euro duurder dan wat ik betaald heb geloof ikquote:
Kan best ja. Bij FIFA boeit het me nooit zo. Die wil ik in ieder geval zeker op de releasedag hebben en dan betaal ik leiver wat meer voor die zekerheid. 1x Zavvi gehad..nou....quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, die was ook 10 euro duurder dan wat ik betaald heb geloof ik
nicequote:Op vrijdag 27 september 2013 01:57 schreef gazhims3lv het volgende:
W000t Reus voor 40k gekocht.. Gaat voor 100k . Pic komt morgen want mobiel.. Ging eerst nog rustig zn prijs checken xd
Lowest bin was op ps3 100k, nu 95k door die van mij dus die verkoopt welquote:Op vrijdag 27 september 2013 02:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nicewel een stuk minder volgens mij maar alsnog meer dan 50% winst
ahh oke, dan is ie aardig wat gestegen sinds vanmiddagquote:Op vrijdag 27 september 2013 02:01 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Lowest bin was op ps3 100k, nu 95k door die van mij dus die verkoopt wel
Klopt, spelers als Lucas ook vanmiddag nog 17k, nu alweer 23k ofzo. Rare marktquote:Op vrijdag 27 september 2013 02:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke, dan is ie aardig wat gestegen sinds vanmiddag
Zit je nu Taiwo te dissen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Bij gebrek aan LB's zal dat wel aanblijven. Ala Fifa 11/12 (ik weet niet meer welke, maar 1 van die twee had ook geen goede Serie A LB's voor een lange tijd)
whuttt is dit echtquote:
quote:
Damn, beste daily gift ooitquote:
Vind hem ook wel goed ja..tenminste..heb er veel moeite mee steeds als ik hem tegenkom.quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:24 schreef DutchSL het volgende:
Constant heeft overigens best goede stats (zwaar overrated dus).
Jepquote:Op vrijdag 27 september 2013 02:30 schreef gazhims3lv het volgende:
Die gift packs met enkel rares zijn zo bruut
Taiwo zat in 1 van die twee, maar 1 van die twee was voordat Taiwo naar Milan ging.quote:
Als je de hele tijd kleine bedragen doet lijkt me het gewoon prima.. Heb er ten minste geen problemen mee gehad *klopt af*quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Jep![]()
Zetten jullie coins over trouwens? Las ergens dat iemand daar een ban voor kreeg, omdat het leek op coins verkopen..
Ik ben nog nooit gebanned voor het verkopen van coins. Alleen van websites, maar van EA niet. Zelfs niet met deze transactiesquote:Op vrijdag 27 september 2013 02:38 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als je de hele tijd kleine bedragen doet lijkt me het gewoon prima.. Heb er ten minste geen problemen mee gehad *klopt af*
Taiwo zat in FUT 12 en in FUT 11 was Zambrotta nog goed.quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Taiwo zat in 1 van die twee, maar 1 van die twee was voordat Taiwo naar Milan ging.
Net weer twee disconnects van UT, nadat ik 1-5 had gewonnen en net na een 1-0 voorsprong. Dat is EA's teken dat het bed tijd is voor deze man
Hij ging mid Fifa 11 naar Milan, dus kan hij nooit bij Milan hebben gezeten met Fifa 11. Dus Fifa 11 was de Fifa waar er geen goede LB's waren in Serie A. Pas na een aantal maanden kwam de eerste IF en die was toen ook erg veel waardquote:Op vrijdag 27 september 2013 02:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Taiwo zat in FUT 12 en in FUT 11 was Zambrotta nog goed.
Wat zijn die kaarten van FUT13 toch lelijk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebanned voor het verkopen van coins. Alleen van websites, maar van EA niet. Zelfs niet met deze transacties
[ afbeelding ]
Ik ben pas in februari 2011 begonnen en wist niet dat die goede Zambrotta toen een IF was.quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij ging mid Fifa 11 naar Milan, dus kan hij nooit bij Milan hebben gezeten met Fifa 11. Dus Fifa 11 was de Fifa waar er geen goede LB's waren in Serie A. Pas na een aantal maanden kwam de eerste IF en die was toen ook erg veel waard
5-10K gaat niet zoveel opvallen denk ik.quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:38 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als je de hele tijd kleine bedragen doet lijkt me het gewoon prima.. Heb er ten minste geen problemen mee gehad *klopt af*
Ik dacht eigenlijk dat het altijd al zo was hoor?quote:Op vrijdag 27 september 2013 03:22 schreef DutchSL het volgende:
Moest net tegen een Nederlander met het volgende team
Ruiter
van Rhijn - Bruma - Rekik - Willems
Vilhena - Enoh - Duarte
Schaken - Locadia - Depay
Allemaal konkodure spelers en hij scoorde uitgerekend met de goedkope Schaken
Wel 2-1 gewonnen, toch een goede afsluiter na een avond vol nederlagen...
Single matches is totaal verneukt trouwens en nog meer dan ooit een hemel voor gouden teams met bronzen banken. De ratings per linie klopt geen hout van, volgens mij neemt hij de bronzen die op de bank zitten nu ook mee.
Vroeger wist je dat iemand met 73-70-72 bv ofwel een low gold-silver hybrid had of full silver qua basis en had de bronzen bank alleen effect op het aantal sterren, maar ik kon net dus tegen iemand met een volledig goud team met veel spelers boven de 80 en toch maar 3.5 sterren
Honderd procent zeker van niet. in FUT 12 had de bank geen effect op de ratings per linie, enkel op je aantal sterren. De linie ratings werd puur bepaald door je basis (en de keeper telde ook niet mee), ik hield daar altijd bewust rekening mee bij het bouwen van gold-silver hybrids.quote:Op vrijdag 27 september 2013 03:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het altijd al zo was hoor?
Ik kom alleen maar teams met bronze bank of teams die net starten tegen met mijn silvers atm ja.
Nog niet gehadquote:Op vrijdag 27 september 2013 02:30 schreef gazhims3lv het volgende:
Kun je inderdaad beter 250 coins krijgenquote:Op vrijdag 27 september 2013 02:30 schreef gazhims3lv het volgende:
De jongen van wie ik spelers leen heeft al 800k gekocht en nog niet gebandquote:Op vrijdag 27 september 2013 02:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Jep![]()
Zetten jullie coins over trouwens? Las ergens dat iemand daar een ban voor kreeg, omdat het leek op coins verkopen..
Van kopen zul je misschien niet gebanned worden, maar van verkopen wel dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 07:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
De jongen van wie ik spelers leen heeft al 800k gekocht en nog niet geband
Is het verplicht? Want waarom zou je anders gaan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:14 schreef _NZT_ het volgende:
Ik ga weer lekker 2 uur reizen voor 45 minuten college
Jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 08:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is het verplicht? Want waarom zou je anders gaan?
En waarom is het maar 45 minuten dan? Ik bedoel, ze weten dat er mensen van 'ver' moeten komen, dan kunnen ze toch wel een volwaardig college geven van 2-3 uur?quote:
Werkcollege, normaal 2 uur, maar het is opgedeeld in 2 groepen. Dus ik heb van 10:00 tot 10:45quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
En waarom is het maar 45 minuten dan? Ik bedoel, ze weten dat er mensen van 'ver' moeten komen, dan kunnen ze toch wel een volwaardig college geven van 2-3 uur?
Vanmiddag ook maar ergens een exemplaar oppikken, die packs zitten waarschijnlijk gewoon in de eerste batch...quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ging nog even zoeken en het bleek dat ik wel pre-order packs gekregen heb in mijn niet geprorderde FIFA.Helaas kan ik het nu niet redeemen, moet eerst een controller hebben.
Bojan/Tadic is echt veel beterquote:Op vrijdag 27 september 2013 08:43 schreef Monkiewa het volgende:
Narsingh net binnen gehaald voor 800 coins.. niet mis, al vindt ik het zelf.
[ afbeelding ]
Voor afmaken wel, maar kwa snelheid komt Narsingh er beter uit..quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:51 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Voor afmaken wel, maar kwa snelheid komt Narsingh er beter uit..
Dat is ook wel het enige wat ie kanquote:Op vrijdag 27 september 2013 08:51 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Voor afmaken wel, maar kwa snelheid komt Narsingh er beter uit..
Nee maar hoeft ook niet te scoren, loopt op de flankjes.. zolang die de bal maar aan mijn spits geeft is alles goed.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is ook wel het enige wat ie kanIk vond Narsingh echt slecht in FIFA13. Maar inderdaad, handig voor de snelheid en sweaty goaltjes, maar nee, verder heb je er niks aan.
Het is op zich een prima speler voor 800 coins.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:54 schreef Monkiewa het volgende:
[..]
Nee maar hoeft ook niet te scoren, loopt op de flankjes.. zolang die de bal maar aan mijn spits geeft is alles goed.
Dit had ik gister ook laatste wedstrijd ging wel goed.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:00 schreef jackson het volgende:
Gister paar potten gespeeld maar kan moeilijk wennen `aan de snelheid`. Passen lijkt soms ook wel langer te duren, voelt nog wat vreemd.
Wat heb ik jullie gezegd?quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:09 schreef Hoogstaande het volgende:
VI abo + FIFA14 gekregen voor mn verjaardag, kan VI het spel niet leveren, moet nog een week wachten![]()
quote:Op donderdag 26 september 2013 16:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die komt pas woensdag, samen met het blad.
Hope soquote:
Zal ook kwestie van wennen zijn maar ik schrok er wel even vanquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit had ik gister ook laatste wedstrijd ging wel goed.
Nee, maar je kunt wel PSN/MS punten geven.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:16 schreef Djeetje het volgende:
Kan je fifa points aan iemand geven ?
Jammerquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt wel PSN/MS punten geven.
Dan moet ie maar PSN punten gevenquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jammer![]()
Iemand wou dat aan mij geven als het kon
Ik haal um gewoon vanmiddagquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:09 schreef Hoogstaande het volgende:
VI abo + FIFA14 gekregen voor mn verjaardag, kan VI het spel niet leveren, moet nog een week wachten![]()
Ja maar dat is vanaf ¤20 en weet niet of hij ¤50 alleen kreeg dan word het een beetje veel he.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan moet ie maar PSN punten geven
Jij gaat nog geloven in je eigen sprookjesquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jammer![]()
Iemand wou dat aan mij geven als het kon
Waarom?quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Daar BIN jij toch wel een Leite voor, dus niet janken.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar BIN jij toch wel een Leite voor, dus niet janken.
ze hebben al die spellen ook gewoon woensdag bij PostNL gedumpt, alleen zij verneuken het wel eens dus donderdag of vrijdag.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarom?
Ik hoop dat mijn FIFA vanmiddag gewoon aankomt.
Met iDeal kun je zelf een bedrag kiezen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja maar dat is vanaf ¤20 en weet niet of hij ¤50 alleen kreeg dan word het een beetje veel he.
Donderdag is over het algemeen een rustige dag bij PostNL, dus misschien zijn ze er gewoon niet op berekend. Hoewel die paar pre-orders nou ook niet moeten uitmakenquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze hebben al die spellen ook gewoon woensdag bij PostNL gedumpt, alleen zij verneuken het wel eens dus donderdag of vrijdag.
Xbox? Want daar is een of andere sjenkie ze aan het pricefixen tot een prijs boven die van Rekik. Dat was gisteren in ieder gevalquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha een of andere mongool heeft mijn Bruma's gekocht voor 5k
ja xboxquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Xbox? Want daar is een of andere sjenkie ze aan het pricefixen tot een prijs boven die van Rekik. Dat was gisteren in ieder geval
Hier juist niet, is donderdag een zieke piek dag.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Donderdag is over het algemeen een rustige dag bij PostNL, dus misschien zijn ze er gewoon niet op berekend. Hoewel die paar pre-orders nou ook niet moeten uitmaken
Ik vergis me inderdaad. Volgens mij zijn de maandag, woensdag en vrijdag rustig. Dinsdag, donderdag en zaterdag druk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:01 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Hier juist niet, is donderdag een zieke piek dag.
60k + Hart nu, daar moet wel een leuk BPL teampje van te maken zijn om te beginnen toch?
Adler of Weidenfeller. Maar ik zou Adler pakken. Weidenfeller heeft de GK Punches trait, oftewel hij bokst alles in de voeten van de tegenstander.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:08 schreef poker4lifee het volgende:
Bundesliga keeper nodig, aanraders? Liefst de keeper die na Neuer het beste isMAar de long thow trait is ook weer handig
Adler lijkt me wel weer decentquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:08 schreef poker4lifee het volgende:
Bundesliga keeper nodig, aanraders? Liefst de keeper die na Neuer het beste isMAar de long thow trait is ook weer handig
Eindelijkquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:54 schreef Reemi het volgende:
Wat lees ik nu?Cillessen eerste doelman
thx die maar proberen danquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Adler of Weidenfeller. Maar ik zou Adler pakken. Weidenfeller heeft de GK Punches trait, oftewel hij bokst alles in de voeten van de tegenstander.
Welke CB's heb je?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Adler lijkt me wel weer decent
Ik hoop dat je aan het trollen bentquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb best wel slecht geslapen, geen idee hoe dat kan want ik had geen goede deals gemist. Maar ik heb vannacht toch best veel fitnesses verkocht en nog een paar spelers (o.a. 2x een Torres Nilo)
Dat kan wel mijn hele stemming beïnvloeden.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent
mogguh iig
Goed voor FUTquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:29 schreef DutchSL het volgende:
Bakkali kiest definitief voor het Belgisch elftal volgens de Belgische pers
nicequote:Op vrijdag 27 september 2013 10:30 schreef Zhano het volgende:
Toch ook maar FF 14 opgepiktinc. Packs natuurlijk
Bojanquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:32 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Kut team dit dat![]()
Heb pelle, vilhena en boetius al in mijn club dus dacht ik maak er wat omheen
Goed voor PSV. Want dat gaat ie tenminste niet naar zo iets kansloos als een Afrika Cup midden in de competitie. Plus zijn waarde gaat hierdoor omhoog denk ikquote:
Kut speler inderdaad maar je moet watquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bojan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is er geen goede rechtspoot voor op links verder in de eredivisie?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kut speler inderdaad maar je moet wat
Atsu zou kunnen, anders moet ik bij silvers kijken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is er geen goede rechtspoot voor op links verder in de eredivisie?
Depayquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is er geen goede rechtspoot voor op links verder in de eredivisie?
Dat helemaal, maar de belangen van PSV boeit me niet zoquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Goed voor PSV. Want dat gaat ie tenminste niet naar zo iets kansloos als een Afrika Cup midden in de competitie. Plus zijn waarde gaat hierdoor omhoog denk ik
Hehehequote:Op vrijdag 27 september 2013 10:38 schreef Fuszy het volgende:
oh die las ik verkeerd.
Dacht dat je een linkspoot op links wilde.
Boetius is al fucking goed ja. Hommos hier
He soonic. Weet jij waar ik de prijzen kan vinden van (silver) spelers? Is er nog een site zoals ultimatedb ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
De hele morgen kan ik al bijna niks vinden en nu mis ik een Caulker voor 750c.
Utt14.netquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
He soonic. Weet jij waar ik de prijzen kan vinden van (silver) spelers? Is er nog een site zoals ultimatedb ?
Ja, futwiz heeft de prijzen ook.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
He soonic. Weet jij waar ik de prijzen kan vinden van (silver) spelers? Is er nog een site zoals ultimatedb ?
nerdquote:
Fapperdefapquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kijk er heel soms naar.. het is wel grappig. En die chick is
Depay en piazon voor bin 200 er op zetten, als je dat doet moet je mij wel eerst ff dm sturenquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:23 schreef Stevenzenl het volgende:
Hey gasten, dit is mijn eerste Fifa sinds '98. Not even kidding.
Nu wil ik me voornamelijk focussen op Ultimate Team omdat een vriend van me het een poos gespeeld heeft en het idee me heel erg vet lijkt. nu heb ik gister geloof ik 4 gold packs gekregen bij mijn pre-order waar alleen Ricardo Carvalho in zat die enige waarde had, maar aangezien hij in de Franse competitie zit, en voor Portugal uitkomt mis ik veel chemistry(?) waarna ik hem maar heb verkocht voor 750c (< dikke fail zeker?)
Heeft iemand nog wat tips voor me hoe te handelen, en hoe het beste een team samen te stellen? Wat zijn de belangrijkste dingen waar ik op moet letten?
hihaho.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:24 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Depay en piazon voor bin 200 er op zetten, als je dat doet moet je mij wel eerst ff dm sturen
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:23 schreef _NZT_ het volgende:
Zit in de trein waar twee Spaanse chicks (gokje) die tegen elkaar de hele tijd Spaans lopen te lullen....dacht ik. Kom naar een kwartier erachter dat ik naar het meest verkankerde Nederlands zit te luisteren wat ik ooit gehoord heb
Ik denk 300c.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn daily gift
[ afbeelding ]
Is die echt 10k waard? Kan het me nauwelijks voorstellen.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:54 schreef Reemi het volgende:
Wat lees ik nu?Cillessen eerste doelman
Ach, dat is ook iets.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
behalve RSI en 700c verlies, levert het me niets op.
Het leverde me vanmorgen nog niks op behalve die Caulker die ik mistequote:Op vrijdag 27 september 2013 11:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Echt te ziek voor woorden dat Dion en Ajacied7 zoveel tering goede deals kunnen oppikken in de 59ste minuut. Ben daar nu al een hele tijden en, behalve RSI en 700c verlies, levert het me niets op.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:34 schreef poker4lifee het volgende:
hahahgozer van pokerforum:
[ afbeelding ]
Ai, daar gaat je middagdutje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het leverde me vanmorgen nog niks op behalve die Caulker die ik misteIk miste hem in FUT13 ook al een paar keer voor heel weinig.
Ik was net een bidding war aan het volgen.. hij ging voor 2.3k.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat zou ik ook denken, wordt hij gepricefixed ofzo? Rare speler om dat mee te doen.
Goede reactie van de Burgemeesterquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:34 schreef poker4lifee het volgende:
hahahgozer van pokerforum:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ai, daar gaat je middagdutje.
Ik ben wel kapot maar ik ga niet op bed liggen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ai, daar gaat je middagdutje.
Die gasten lopen altijd te schieten, maar raken niksquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:49 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig ging ik niet naar een vriend toeLiep namelijk altijd via een zijstraat dat stuk op en dan richting stad.
Nee, je kan wel fifa points kopen met een PSN card en daarna gold/silver/bronze packs daarmee kopen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Kan je ook met die Playstation Network cards ook inwisselen voor FUT points?
Als het goed is wel ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:50 schreef Stevenzenl het volgende:
Kan je ook met die Playstation Network cards ook inwisselen voor FUT points?
Wat voor een belachelijke beredenering is ditquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die gasten lopen altijd te schieten, maar raken niks
Ja, iemand in z'n been. Jippie.
Haha ook echt bij de KFC. Weet ik wel gelijk wat voor gasten dat zijn...quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:49 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig ging ik niet naar een vriend toeLiep namelijk altijd via een zijstraat dat stuk op en dan richting stad.
Dat kloptquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:52 schreef Fenomeno het volgende:
Zie ik goed dat het formatiesysteem is afgeschaft?
ha ja wat een stumpers zou beter zijn als ze mensen dodenquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die gasten lopen altijd te schieten, maar raken niks
Ja, iemand in z'n been. Jippie.
Ze willen elkaar toch neerschieten?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat voor een belachelijke beredenering is ditJuist kogels die elke kant op schieten zorgen voor veel collateral damage
Dat zij niet raak kunnen schieten betekent niet dat andere slachtoffers kunnen vallen.
Hoe vaak vallen er juist slachtoffers die er niks mee te maken hadden ? En juist op zon hoofdstraat kan een verdwaalde kogel fataal zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze willen elkaar toch neerschieten?
negers?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ook echt bij de KFC. Weet ik wel gelijk wat voor gasten dat zijn...
Ja, dan heb ik toch een punt. Ze schieten op die andere groep, maar raken niemand van die andere groepquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe vaak vallen er juist slachtoffers die er niks mee te maken hadden ? En juist op zon hoofdstraat kan een verdwaalde kogel fataal zijn.
Dat het niet getrainde schutters zijn is alom bekend, dat kan je ook haast niet verwachten van zulke mongolen. Ik haalde uit jouw opmerking op dat ze juist alleen op elkaar schietenquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik toch een punt. Ze schieten op die andere groep, maar raken niemand van die andere groep. Wel zwaaien met een pistool, maar er niet mee om kunnen gaan. Ja, ik vind dat lachwekkend (en triest), want daardoor vallen er inderdaad vaak onschuldige slachtoffers.
Hahaha ja ik was misschien niet heel specifiek, maar je snapt nu wat ik bedoelquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat het niet getrainde schutters zijn is alom bekend, dat kan je ook haast niet verwachten van zulke mongolen. Ik haalde uit jouw opmerking op dat ze juist alleen op elkaar schieten
Kan tradepile nu 80 groot wordenquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had net die uitbreiding voor een TP van 80 gekocht maar ik heb nog steeds een max van 60.. moet ik dan eerst op de console in FUT zitten om het te activeren? Ik had een hele reeks bronze packs geopend met niet echt veel goede spelers, wel een silver die iets waard is (Flores)
Misschien wel, maar ik heb er nog niet veel van gemerkt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:59 schreef strakkeman het volgende:
Zijn de prijzen al een beetje gestegen?
Torres Nilo mag wel weer gaan stijgen van mijquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik heb er nog niet veel van gemerkt.
Teringquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie dat je dan level 83 nodig hebt en dat heb ik nog niet
quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:07 schreef _NZT_ het volgende:
Vanavond en morgen gaat iedereen fifa spelen (weekend) dus prijzen zullen wel weer redelijk gaan stijgen
Mini middenveld.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:14 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips mbt chemistry styles?
Ik dacht aan:
Depay - Sniper
Locadia - Hunter/Hawk
Duarte - Maestro
Vilhena - Artist (is nu Architect, misschien niet de juiste voor hem)
Bruma - Shadow
Brenet en Beerens worden vervangen, dus ga ik niet over nadenken.
Anita eerst maar even zo proberen.
Willems, Rekik en Ruiter echt geen idee.
Ja, dat is inderdaad een nadeel, maar Anita was een koopje (5k in CM, goedkoopste nu op de markt is 9.5k). Alternatieven?quote:
Uhh, ik heb Holla. Wel een baas. (Vorig jaar ook al)quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een nadeel, maar Anita was een koopje (5k in CM, goedkoopste nu op de markt is 9.5k). Alternatieven?
Enoh misschien? Weet niet hoe ze hem verkracht hebben dit jaar, maar vorig jaasr was hij goed.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een nadeel, maar Anita was een koopje (5k in CM, goedkoopste nu op de markt is 9.5k). Alternatieven?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Uhh, ik heb Holla. Wel een baas. (Vorig jaar ook al)
Ik zat op futhead te kijken en dacht eigenlijk aan Henriksen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:21 schreef Topiek het volgende:
[..]
Enoh misschien? Weet niet hoe ze hem verkracht hebben dit jaar, maar vorig jaasr was hij goed.
Wow, die heeft best goede stats ja. Misschien dat ik die ook wel probeer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Ik zat op futhead te kijken en dacht eigenlijk aan Henriksen.
Ach, als ik ze allemaal goedkoop kan oppikken, dan probeer ik ze gewoon een voor een uit.
En die Henriksen heeft 80 long shotquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wow, die heeft best goede stats ja. Misschien dat ik die ook wel probeer.
Holla 85quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
En die Henriksen heeft 80 long shot
Ja het was ook niet echt een wedstrijd om wie de beste longshot heeft, maar Henriksen z'n stats zien er goed uit. Ik ga ze allebei gewoon uitproberenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |