Het gaat om de ruiten in twee klapdeuren en de ruiten hiernaast. Deze deuren geven toegang tot een bokszaal dus een vaas lijkt me geen succesquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:19 schreef Scuidward het volgende:
Lullig. Misschien kan je er iets tegenaan zetten? Een vaas?
Ja heb je nu niet veel aan natuurlijkquote:
Nee maar ik twijfelde van de week nog. Ik vond de rollen nog best prijzig maar had ze nooit gezien bij de Action dus ging ik maar naar de Gamma.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja heb je nu niet veel aan natuurlijk
Zit er bij deze variant zonder plaklaag ook een extra laag op?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:30 schreef snakelady het volgende:
En je hebt de extra folie aan de plakkant er wel eerst afgehaald.mijn moeder had hetzelfde probleem en vergat dat namelijk...
Ja, die is er alleen vrij moeilijk af te halen, maar er zit altijd nog een extra dun folie op aan de kant van het raam.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:37 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zit er bij deze variant zonder plaklaag ook een extra laag op?
Ik zag ze gister ook voor het eerstquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee maar ik twijfelde van de week nog. Ik vond de rollen nog best prijzig maar had ze nooit gezien bij de Action dus ging ik maar naar de Gamma.
Ik ga zo terug naar het oorlogsgebiedquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, die is er alleen vrij moeilijk af te halen, maar er zit altijd nog een extra dun folie op aan de kant van het raam.
Veel succes!!quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:43 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik ga zo terug naar het oorlogsgebied
Kus voor je X
Is het gelukt slimpie xDquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:43 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik ga zo terug naar het oorlogsgebied
Kus voor je X
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:17 schreef mini891 het volgende:
Hoi hoi,
Deze folie is statisch. Het voordeel daarvan is juist dat u het opnieuw kan plakken als het mislukt. Met het plakken hoeft u alleen het raam even goed te ontvetten en een beetje vochtig te maken. Daarna plakt de folie als vanzelf.
Gr gr
Harry
Afdelingsverantwoordelijke Decoratie van de Gamma.
Had ik ook. Elke week viel de folie eraf. Pas na heel lang zoeken op internet erachter gekomen dat er op statische folie ook een moeilijk verwijderbaar laagje folie zat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, die is er alleen vrij moeilijk af te halen, maar er zit altijd nog een extra dun folie op aan de kant van het raam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |