Imbecile. Cazzo. Pazza.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Gaat Pellè nog een keer Nederlands leren?
waarom zou ie dat doenquote:Op donderdag 26 september 2013 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Die staan doordeweeks schepen te lossen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon Feyenoord-AjaxMet publiek.
Putaquote:Op donderdag 26 september 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gevraagd om je mening.
Bedankt. Ik probeer me als user te ontwikkelen zodat ik ooit op het niveau van johannes kan komen.quote:
maakt toch ook niks uit, meegaan met de rest van de groep is niet gek. zo heb ik dankzij jordii nog zelfs een jaar gedacht dat Boccara wat zou wordenquote:Op donderdag 26 september 2013 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
René ik heb mijn reacties terug gelezen in de Sherlock en ik moet je grotendeels gelijk geven. Ik zou het geen gegeil willen noemen overigens. Verschil tussen gegeil en enthousiast zijn over een speler.
Zijn we gelijk van de hoolies afquote:Op donderdag 26 september 2013 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
In het kader van laat ze elkaar maar afslachten zeker?
Leuk dat we toevalligerwijs beide hetzelfde streven hebben.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Ik probeer me als user te ontwikkelen zodat ik ooit op het niveau van johannes kan komen.
Heel Nederland op zijn kop dan.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
als feyenoord - ajax met publiek is sws daar vlieg ik voor in
Pelle spreekt de taal van de liefde. Die is universeel.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Insomnia is weer in het land.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel Nederland op zijn kop dan.
krijg je dat zelfde gelul als met die bekerfinale toen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen die burgemeesters wel niet toestaan en kan ze geen ongelijk geven ook.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn we gelijk van de hoolies af
hahah toen protesteren, was wel mooi als kleine jongen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:45 schreef Okian het volgende:
[..]
krijg je dat zelfde gelul als met die bekerfinale toen.
Op neutraal terrein dan. Het Kasteel.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was op basis van m'n eigen waarnemingen. Ik was overigens in de war met Achahbar. Dat vind ik 3x niks, maar daar zijn velen ook heel enthousiast over.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef Adames het volgende:
[..]
maakt toch ook niks uit, meegaan met de rest van de groep is niet gek. zo heb ik dankzij jordii nog zelfs een jaar gedacht dat Boccara wat zou worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |