Hou dan eens op baggerberichten te quoten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Ik denk niet,ik praat niet,ik copieren gewoon berichten, meer niet.
en ja in de brandpunt reporter heb ik geen Badr gezien die iemand mishandeld, ik heb niks gezien,ik ga niet hem beschulden om niks,eerst horen de rechter wat hij gaat zegen.
En Steve Brown is een man intelligente en met veel diplomas een van zijn diploma is de Nederlandse recht.
Same here. Ben totaal geen fan van Badr, maar als bepaalde haters hier werkelijk alles wat hij doet door het slijk halen, vind ik dat net zulke kolder als de argumenten die paule soms aanvoert om hem te verdedigen. Zo las ik hier een tijd geleden dat een hater het belachelijk vond dat hij uberhaupt buitenkwam en leuke uitjes had. Echt, die kortzichtigheid zie je in beide kampen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, als Micha Kat morgen de grootste Badr Hater is en z'n website vol gaat gooien met anti-Badr berichten dan neem ik die net zo serieus als de "column" van Steve Brown, en als het hier gequote wordt zal ik het net zo makkelijk afserveren als nonsens.
Al die toevallige berichten die verdwenen waren die maar een Badr-hater gezien had werden hier ook niet serieus genomen.
Het is dus gewoon Nazeem's spellingquote:Badr Hari @Team_Badr_Hari 3u
Today's training was hard but like My brother Nazeem told me: it's a small thing too a giant!! True story, missing philly!!
quote:Estelle Cruijff vreest voor uitspraak in zaak Badr Hari
Estelle Cruijff vindt het een doodeng idee dat haar geliefde Badr Hari wellicht weer in de gevangenis terecht komt.
"Het idee dat ik hem weer moet missen probeer ik zoveel mogelijk te verdringen", aldus Cruijff tegenover Story.
Hari staat donderdag tegenover de rechter. De kickbokser wordt beschuldigd van onder meer poging tot doodslag op zakenman Koen Everink.
Cruijff zegt op haar geliefde te wachten, ook als blijkt dat hij naar de gevangenis moet. "Ik wacht op Badr, dat staat vast. Een leven zonder Badr kan ik mij nu al niet meer voorstellen."
Ondanks dat het koppel al veel te verduren heeft gehad, de kickbokser werd beschuldigd van een affaire en Cruijff kampt met de afwikkeling van haar scheiding van Ruud Gullit, heeft Cruijff er alle vertrouwen in dat uiteindelijk alles goed komt.
"Er komt een dag dat we alles achter ons kunnen laten en in alle rust aan onze gezamenlijke toekomst kunnen werken", aldus de voormalig voetbalvrouw.
Zij weet toch ook dat hij heeft toegegeven een corrigerende tik te hebben gegeven. Dus als ze een beetje slim is, dan weet ze toch ook dat hij niet helemaal onschuldig is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:59 schreef WRH het volgende:
Daar kan zij toch helemaal niet bang voor zijn?
Hij is tenslotte onschuldig volgens haar, dan moet ze toch zitten te springen om die rechtszaak, kan eindelijk alles voor haar lieve sympathieke man rechtgezet worden. ()
Ze is bezig met de scheiding van Ruud...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:52 schreef WRH het volgende:
kan ze natuurlijk niet aan, teer poppetje als ze is. fotoflitsen zullen wel pijn doen aan haar ogen ofzo.
quote:Estelle is volgens Story niet aanwezig bij de behandeling van Hari's zaak omdat ze haar handen vol heeft aan de scheiding van Ruud Gullit. De echtscheiding wordt een week na Badrs strafzaak behandeld.
Ja, mooie smoes, maar daar hoeft ze echt niks aan te doen. Misschien neemt ze wel een andere identiteit aan en verdwijnt ze voorgoed uit de spotlightsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:30 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze is bezig met de scheiding van Ruud...
[..]
Ik wist het niet hoor, ik ga zeker wel even kijken want de journalisten hebben hun huiswerk weer niet heel goed gedaan geloof ik.quote:
quote:Mediaproces
De zaak is uitgegroeid tot één van de meest besproken mishandelingszaken van de afgelopen jaren: twee jaar lang is het al voorpaginanieuws, het complete politiedossier lekte uit en boeken zijn erover verschenen.
quote:wo 09 okt 2013, 14:38
|lees voor
Excursiebureau organiseert Badr Hari Tour AMSTERDAM - Een Amsterdams excursiebureau dat onder meer een Holleeder Tour en een Liquidatietour organiseert, komt nu ook met een Badr Hari Tour.
De excursie leidt onder meer langs clubs als Jimmy Woo en Club Air, waar Hari mensen zou hebben mishandeld, meldt Dichtbij.nl.
Daarnaast worden ook Bar Moustache, waar Badr en Estelle vorig jaar een broodje aten terwijl Hari niet in horecaondernemingen mocht komen, en Badr's sportclub aangedaan.
Organisator Raoul Serrée van excursiebureau Aemstel Produkties tegen Dichtbij: "We doen dit omdat Badr Hari hot is en wij altijd op zoek zijn naar originele tours door Amsterdam. Deze nieuwe rondleiding is een perfecte combi van onze al lang bestaande sterrentour en liquidatietour
Sjesus, dit soort mensen verdienen er dan ook gewoon een corrigerende tik bij, als bonusquote:De excursie leidt onder meer langs clubs als Jimmy Woo en Club Air, waar Hari mensen zou hebben mishandeld, meldt Dichtbij.nl.
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:41 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Sjesus, dit soort mensen verdienen er dan ook gewoon een corrigerende tik bij, als bonus
Nou, nu verklap je de uitsmijter van de toer......quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:41 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Sjesus, dit soort mensen verdienen er dan ook gewoon een corrigerende tik bij, als bonus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |