abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:43:53 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131971744
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Paule33 het volgende:

[..]

Ik denk niet,ik praat niet,ik copieren gewoon berichten, meer niet.
en ja in de brandpunt reporter heb ik geen Badr gezien die iemand mishandeld, ik heb niks gezien,ik ga niet hem beschulden om niks,eerst horen de rechter wat hij gaat zegen.

En Steve Brown is een man intelligente en met veel diplomas een van zijn diploma is de Nederlandse recht.
Hou dan eens op baggerberichten te quoten.

Steve Brown intelligent :')
Zelfs als hij intelligent zou zijn, is dat nog geen garantie dat hij geen doorgesnoven leugenaar is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:47:53 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131971853
En je bedoelde dit diploma?

Er staat nota bene "propedeuse" in de url |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:48:32 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131971874
Steven Brown intelligent. Misschien voordat-ie zijn hersenen kapot snoof. Nu is het niet meer dan een treurige, paranoïde dorpsgek. Past prima in een hokje met Kat en consorten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_131971936
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, als Micha Kat morgen de grootste Badr Hater is en z'n website vol gaat gooien met anti-Badr berichten dan neem ik die net zo serieus als de "column" van Steve Brown, en als het hier gequote wordt zal ik het net zo makkelijk afserveren als nonsens.

Al die toevallige berichten die verdwenen waren die maar een Badr-hater gezien had werden hier ook niet serieus genomen.
Same here. Ben totaal geen fan van Badr, maar als bepaalde haters hier werkelijk alles wat hij doet door het slijk halen, vind ik dat net zulke kolder als de argumenten die paule soms aanvoert om hem te verdedigen. Zo las ik hier een tijd geleden dat een hater het belachelijk vond dat hij uberhaupt buitenkwam en leuke uitjes had. Echt, die kortzichtigheid zie je in beide kampen.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:57:04 #255
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131986673
Het boksen blijft kennelijk toch trekken :o

quote:
Badr Hari ‏@Team_Badr_Hari 3u
Today's training was hard but like My brother Nazeem told me: it's a small thing too a giant!! True story, missing philly!!
Het is dus gewoon Nazeem's spelling ;)
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 07:21:04 #256
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_131995726
bezoek ook tv-visie.nl
TV-Visie, méér tv ...

Start proces Badr Hari donderdag in 'EenVandaag'
dinsdag 8 oktober 2013

Het is één van de meest besproken mishandelingszaken van de afgelopen jaren: de rechtszaak tegen Badr Hari. Morgen moet de succesvolste Nederlandse kickbokser ooit zich voor de rechter verantwoorden.

Hari staat terecht voor een reeks mishandelingen waarmee hij volgens justitie buiten de ring slachtoffers maakte.

Badr Hari wordt verdacht van mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens Sensation White. Ook staat de kickbokser nog terecht voor zes andere mishandelingszaken. Die kwamen aan het licht tijdens een maandenlang politieonderzoek. Tijdens dat onderzoek zouden meerdere getuigen zijn bedreigd of onder druk gezet. Een aantal getuigen zagen zelfs af van een verklaring uit angst.

Wat typeert de zaak Badr Hari? Wat staat er op het spel in de rechtszaal? En wordt de zaak ooit opgelost? 'EenVandaag' spreekt met advocaat Alexander de Swart, de advocaat van slachtoffer Koen Everink. De miljonair leeft nog steeds met de gevolgen en de schade van de aanval in de skybox. Ook komt Jens Olde Kalter, auteur van het boek ‘Badr’, aan het woord. Verder commentaar van ex-advocaat Bram Moszkovicz die in eerdere grote mediaprocessen, zoals de zaak tegen PVV-leider Geert Wilders, optrad.

TV-Visie.nl
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:36:19 #257
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_131996199
Nu weten we het wel hoor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_131996497
Estelle is er nog niet zo zeker van of Badr wel vrij blijft...

quote:
Estelle Cruijff vreest voor uitspraak in zaak Badr Hari

Estelle Cruijff vindt het een doodeng idee dat haar geliefde Badr Hari wellicht weer in de gevangenis terecht komt.
"Het idee dat ik hem weer moet missen probeer ik zoveel mogelijk te verdringen", aldus Cruijff tegenover Story.
Hari staat donderdag tegenover de rechter. De kickbokser wordt beschuldigd van onder meer poging tot doodslag op zakenman Koen Everink.

Cruijff zegt op haar geliefde te wachten, ook als blijkt dat hij naar de gevangenis moet. "Ik wacht op Badr, dat staat vast. Een leven zonder Badr kan ik mij nu al niet meer voorstellen."
Ondanks dat het koppel al veel te verduren heeft gehad, de kickbokser werd beschuldigd van een affaire en Cruijff kampt met de afwikkeling van haar scheiding van Ruud Gullit, heeft Cruijff er alle vertrouwen in dat uiteindelijk alles goed komt.
"Er komt een dag dat we alles achter ons kunnen laten en in alle rust aan onze gezamenlijke toekomst kunnen werken", aldus de voormalig voetbalvrouw.
pi_131996559
Daar kan zij toch helemaal niet bang voor zijn?
Hij is tenslotte onschuldig volgens haar, dan moet ze toch zitten te springen om die rechtszaak, kan eindelijk alles voor haar lieve sympathieke man rechtgezet worden. ( :r )
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_131996599
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:59 schreef WRH het volgende:
Daar kan zij toch helemaal niet bang voor zijn?
Hij is tenslotte onschuldig volgens haar, dan moet ze toch zitten te springen om die rechtszaak, kan eindelijk alles voor haar lieve sympathieke man rechtgezet worden. ( :r )
Zij weet toch ook dat hij heeft toegegeven een corrigerende tik te hebben gegeven. Dus als ze een beetje slim is, dan weet ze toch ook dat hij niet helemaal onschuldig is.
pi_131996607
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:02 schreef kvd het volgende:

[..]

Dus als ze een beetje slim is,
_O-
pi_131998575
Ik begrijp uit de FP dat Estelle niet aanwezig zal zijn bij de behandeling van Hari's zaak??
Is dat zo?
pi_131998663
kan ze natuurlijk niet aan, teer poppetje als ze is. fotoflitsen zullen wel pijn doen aan haar ogen ofzo.
pi_131999211
En once again; wat hebben ze toch veel te verduren gehad. Wat oneerlijk wat hen allemaal is overkomen.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:07:41 #265
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_132000902
Tja, ze kan natuurlijk ook denken; als mijn lover niet zo'n heethoofd is, zat ik nu niet weer in dit schuitje.. uiteindelijk is het Badr's gedrag en mentaliteit die haar deze nare tijden en stress bezorgt...

Blame him zou ik zeggen Stellemans
pi_132001563
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:52 schreef WRH het volgende:
kan ze natuurlijk niet aan, teer poppetje als ze is. fotoflitsen zullen wel pijn doen aan haar ogen ofzo.
Ze is bezig met de scheiding van Ruud...

quote:
Estelle is volgens Story niet aanwezig bij de behandeling van Hari's zaak omdat ze haar handen vol heeft aan de scheiding van Ruud Gullit. De echtscheiding wordt een week na Badrs strafzaak behandeld.
  † In Memoriam † woensdag 9 oktober 2013 @ 12:33:32 #267
43556 miss_dynastie
pi_132001628
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:30 schreef kvd het volgende:

[..]

Ze is bezig met de scheiding van Ruud...

[..]

Ja, mooie smoes, maar daar hoeft ze echt niks aan te doen. Misschien neemt ze wel een andere identiteit aan en verdwijnt ze voorgoed uit de spotlights O-)
pi_132001905
hm, ja een scheiding. de formele administratieve dus, want apart wonen doen ze toch al een tijdje dus mag er van uit gaan dat de boedel inmiddels wel geregeld is, evenals de omgangsregeling met de kinderen.
wat er dan overblijft is inderdaad wel zo enorm veel werk en gedoe en drukte dat je heel logisch niet je man steunt als hij in de rechtbank moet verschijnen. ja logisch.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:18:11 #269
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132002782
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:36 schreef static het volgende:
Nu weten we het wel hoor.
Ik wist het niet hoor, ik ga zeker wel even kijken want de journalisten hebben hun huiswerk weer niet heel goed gedaan geloof ik.

quote:
Mediaproces
De zaak is uitgegroeid tot één van de meest besproken mishandelingszaken van de afgelopen jaren: twee jaar lang is het al voorpaginanieuws, het complete politiedossier lekte uit en boeken zijn erover verschenen.
:')
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:48:44 #270
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_132003713
Maar Estelle vind het niet 'doodeng' dat haar liefje miss de bak in gaat voor poging tot doodslag?
Ze is alleen bang om alleen achter te blijven maar niet voor waar hij toe is staat is 8)7

Ze vind de consequentie blijkbaar erger dan zijn daden..en idd, ze doet net of ze voor haar scheiding dagelijks een hoop werk moet verrichten waardoor ze niet in de rechtbank kan verschijnen, daar heb je nou net je advocaat voor Estelle..ze zal wel bang zijn voor de uitkomst en wil niet dat dat vastgelegd gaat worden door de media, als je weet dat je vriend niks op zijn kerfstok heeft hoef je ook niet bang te zijn en ga je JUIST je gezicht laten zien om hem te steunen
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 oktober 2013 @ 15:17:24 #271
22592 crew  Ole
pi_132006479
Ik ga me meteen aanmelden! not

quote:
wo 09 okt 2013, 14:38
|lees voor
Excursiebureau organiseert Badr Hari Tour AMSTERDAM - Een Amsterdams excursiebureau dat onder meer een Holleeder Tour en een Liquidatietour organiseert, komt nu ook met een Badr Hari Tour.
De excursie leidt onder meer langs clubs als Jimmy Woo en Club Air, waar Hari mensen zou hebben mishandeld, meldt Dichtbij.nl.

Daarnaast worden ook Bar Moustache, waar Badr en Estelle vorig jaar een broodje aten terwijl Hari niet in horecaondernemingen mocht komen, en Badr's sportclub aangedaan.

Organisator Raoul Serrée van excursiebureau Aemstel Produkties tegen Dichtbij: "We doen dit omdat Badr Hari hot is en wij altijd op zoek zijn naar originele tours door Amsterdam. Deze nieuwe rondleiding is een perfecte combi van onze al lang bestaande sterrentour en liquidatietour
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 9 oktober 2013 @ 15:41:07 #272
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132007311
quote:
De excursie leidt onder meer langs clubs als Jimmy Woo en Club Air, waar Hari mensen zou hebben mishandeld, meldt Dichtbij.nl.
Sjesus, dit soort mensen verdienen er dan ook gewoon een corrigerende tik bij, als bonus :P
  woensdag 9 oktober 2013 @ 15:42:30 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132007362
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:41 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Sjesus, dit soort mensen verdienen er dan ook gewoon een corrigerende tik bij, als bonus :P
Inderdaad.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 9 oktober 2013 @ 15:46:57 #274
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132007488
Whats next, de Benno L. kindertour? :{
pi_132007494
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:41 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Nou, nu verklap je de uitsmijter van de toer......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')