abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:30:55 #211
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_132318812
hihi. En hoe lastig is dat
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_132318832
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 07:01 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.mixeshop.com/h(...)martphone_p2819.html

Deze is hier in SSP voor 2670 hkd te koop, maar dan moet ik em nog wel zelf booten (denk ik). Is dat booten een beetje te doen? Ennn kan er een grotere accu in dat ding?
Er staat dat je het kan laten doen, kost 3 dollar ;)
We fear that which we cannot see
pi_132318850
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:30 schreef One_conundrum het volgende:
hihi. En hoe lastig is dat
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2461560
het ziet er niet lastig uit, maar anders gewoon lekker laten doen idd
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:34:25 #214
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_132318857
het gaat dus over een andere winkel dan in de link, heren
pi_132318884
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:34 schreef One_conundrum het volgende:
het gaat dus over een andere winkel dan in de link, heren
oh ok :) wat is SSP? Xiaomi m2s niks voor je?
We fear that which we cannot see
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:15:53 #216
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_132319484
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

oh ok :) wat is SSP? Xiaomi m2s niks voor je?
Sham Shui Po
pi_132320379
quote:
JiaYu have a new budget phone in the works. The 4.3-inch phone currently known as the JiaYu G2S or ‘Super’ will go on sale soon and boasts features not normally seen at this price range.
The G2 Super is aimed squarely at the Xiaomi Hongmi, so with such successful rival JiaYu have ensured that their phone has all the basics and then some covered. Starting at the front the display measures in at 4.3-inch with a 1280 x 720 resolution and Corning Gorilla glass protection. Processing grunt comes from the new quad-core Mediatek 1.3Ghz MT6582 which actually puts out similar Antutu scores as the MT6589T. There is also 1GB RAM, 2 mega-pixel front camera, 8 mega-pixel rear, USB OTG 2200mAh battery and a metal chassis!
Bron

Interessant gevalletje om in de gaten te houden. Als Jiayu echt een 4,3 inch vernieuwde G2 kan bieden met MTK6582 in een compacte behuizing heb ik er wel oren naar als poormans Xiaomi Mi2 zeg maar. :)
mag het weten
pi_132333825
Iemand enig idee hoe het zit met de Xiaomi Mi3? Lijkt me een zeer goeie telefoon.. Komt deze ook bij shops als Mixeshop e.d.?
pi_132334748
Je kan de telefoon al wel bij diverse winkels bestellen, als 16GB of 64GB versie. Pas wel op dat er in een Snapdragon inzit ipv Tegra3 SoC
Nee, toch niet
pi_132335385
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:15 schreef Solidberg het volgende:
Je kan de telefoon al wel bij diverse winkels bestellen, als 16GB of 64GB versie. Pas wel op dat er in een Snapdragon inzit ipv Tegra3 SoC
Enig idee bij welke winkel dan? Heb 'm zelf nog niet gezien, maar ken ook niet heel veel china-shops..
Maakt het erg veel uit dat er een Snapdragon ipv Tegra3 in zit dan? Heb daar niet erg veel verstand van nml
pi_132335458
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:28 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Enig idee bij welke winkel dan? Heb 'm zelf nog niet gezien, maar ken ook niet heel veel china-shops..
Maakt het erg veel uit dat er een Snapdragon ipv Tegra3 in zit dan? Heb daar niet erg veel verstand van nml
Volgens mij werkt 3G niet op de tegra.
pi_132335657
De Tegra3 heeft enkel ondersteuning voor de frequenties die ze in China gebruiken, terwijl de Snapdragon versie ondersteuning heeft voor frequenties in NL oa.

http://www.ibuygou.com/p-(...)13_0mp-5517-usd.html

Hier kan je hem bestellen, schijnt wel betrouwbare site te zijn.
Overigens nog een handige link die ik momenteel ook volg ( Wil ook de mi-3 bestellen, maar ik wacht nog even totdat ie uit is)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1560773/last
Nee, toch niet
pi_132335970
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:33 schreef Solidberg het volgende:
De Tegra3 heeft enkel ondersteuning voor de frequenties die ze in China gebruiken, terwijl de Snapdragon versie ondersteuning heeft voor frequenties in NL oa.

Overigens nog een handige link die ik momenteel ook volg ( Wil ook de mi-3 bestellen, maar ik wacht nog even totdat ie uit is)
Ok top, thanks. Maar ik zie dat hij op die site ¤340 voor 16GB kost? Ik dacht toch net ergens te hebben gelezen dat de 16GB versie ¤240 was...
pi_132336344
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:33 schreef Solidberg het volgende:

via ibuygou heb ik mijn Jiayu G4 advanced besteld (met DHL shipping), prima ervaring ^O^

als je via PayPal betaald en via CC: kijk dan of je de CC koers beter kan gebruiken..
scheelde bij mij bijna een tientje :+
pi_132336434
Misschien bij een andere website, maar dat is altijd oppassen. Bij de meeste is die Mi-3 wel rond de 340 euro. Ik zou overigens ook even op de Google Nexus 5 wachten, zelfde specs en misschien zelfde prijs.
Nee, toch niet
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:51:54 #226
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132336652
Een Xiaomi met Snapdragon voor de prijs van een advanced MediaTek smartphone?
:P Dacht je toch niet, hè.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_132336693
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:38 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Ok top, thanks. Maar ik zie dat hij op die site ¤340 voor 16GB kost? Ik dacht toch net ergens te hebben gelezen dat de 16GB versie ¤240 was...
In China is ie ¤240, wij betalen helaas wat meer dan de inkoopprijs ;(
pi_132337070
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:51 schreef shiznuts het volgende:
Een Xiaomi met Snapdragon voor de prijs van een advanced MediaTek smartphone?
:P Dacht je toch niet, hè.
Dat las ik dus op verscheidene sites, het leek me ook al te mooi om waar te zijn, helaas.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:13:58 #229
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132337753
Staat wel vermerkt op de Xiaomi-site voor 1999 CNY (RMB), maar ga je eens op Tmall kijken dan moet de 16GB versie (TD-SCDMA) al zo'n ¥2800 á ¥2999 kosten. Ga je 'em via die route halen, is 'ie duur en komen er ook nog eens agentkosten bij (commissie + shipping). Commissie en shipping rekent een reseller natuurlijk ook en komt daarmee net zo duur (of duurder) uit. Sowieso zijn die Xiaomi's erg gewild en merk je ook het vraag/aanbod-prijsgehalte. Veel vraag en weinig aanbod resulteert in woekerprijzen. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_132339222
Misschien even een tijdje wachten zodat de webshops ze allemaal in stock hebben en hopelijk de prijzen beetje zullen verlagen
Nee, toch niet
pi_132351673
Een beetje teleurgesteld in de bezorging van PostNL. Donderdag een berichtje gekregen van jiayunederland.nl dat mijn G4 Advanced verzonden was maar helaas is hij nog steeds net bezorgd. Dus hopelijk heb ik hem morgen:
pi_132351685
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:00 schreef KapiteinKoala het volgende:
Een beetje teleurgesteld in de bezorging van PostNL. Donderdag een berichtje gekregen van jiayunederland.nl dat mijn G4 Advanced verzonden was maar helaas is hij nog steeds net bezorgd. Dus hopelijk heb ik hem morgen:
In hoeverre ligt dat aan PostNL, ze worden vanuit België verzonden via die website wat 2-3 werkdagen duurt.

Je hebt je ouders dus niet kunnen overhalen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_132351720
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

In hoeverre ligt dat aan PostNL, ze worden vanuit België verzonden via die website wat 2-3 werkdagen duurt.

Je hebt je ouders dus niet kunnen overhalen?
Helaas niet. Maar bij de site waar ik eerst wilde kopen, chinasmartphones.nl, stond dat je 1 jaar garantie kreeg. Maar is het niet zo dat je hierbij verplicht 2 jaar garantie zou moeten krijgen?
pi_132351748
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:05 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Helaas niet. Maar bij de site waar ik eerst wilde kopen, chinasmartphones.nl, stond dat je 1 jaar garantie kreeg. Maar is het niet zo dat je hierbij verplicht 2 jaar garantie zou moeten krijgen?
Die website is puur een website die de jiayu zelf bij een Chinese website besteld en dit naar jouw adres stuurt. Dus daar zal je redelijk crappy garantie hebben :'). Leuk dat normaal 2 jaar garantie hebt maar ik verwacht dat je dat daar niet echt zal krijgen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_132351819
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

Die website is puur een website die de jiayu zelf bij een Chinese website besteld en dit naar jouw adres stuurt. Dus daar zal je redelijk crappy garantie hebben :'). Leuk dat normaal 2 jaar garantie hebt maar ik verwacht dat je dat daar niet echt zal krijgen.
Het was eerder dat ik mijn telefoon maar niet gekocht heb daar omdat ik het raar vond dat je maar 1 jaar garantie kreeg terwijl 2 jaar verplicht is, wat bij mij het vermoeden wekt van oplichting. Ook kon ik er niet betalen via PayPal en zei degene waar ik mee gebeld had dat er nog precies één over was en dat was dan ook heel toevallig in de kleur zwart. En hij zei ook nog dat hij mij er nog een gratis hoesje bij kon stoppen, terwijl er geen mogelijkheid is om een berichtje bij je bestelling te plaatsen. Op kvk.nl en Trustpilot kon ik vrijwel niks vinden over de winkel dus ik heb voor de zekerheid toch maar mijn telefoon besteld via de officiële site.
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:52:11 #236
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132353446
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:20 schreef shiznuts het volgende:
M'n Taobao-agent heeft m'n bestelde Jiayu G4 (config: MTK6589T, 2GB RAM, 32GB ROM, 3000mAh - Zwart - Official package) in het zwart binnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Update:
Nou ik heb hem ook maar even besteld bij MisterTao:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 20 oktober 2013 @ 16:42:35 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132363099
Ah, dat is natuurlijk een idee.
Ff gekeken naar die foto sourcecodes.
Die hebben wel allemaal hetzelfde bestellingsnummer.
pi_132364141
M2S hopelijk morgen eindelijk binnen, zwaar irritant dat die chinezen gewoon glashard liegen over wanneer ze hem verzonden hebben. Kreeg status shipped op 24 september, issie 13 oktober pas daadwerkelijk verzonden..
pi_132364185
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:16 schreef Snorrenbaard het volgende:
M2S hopelijk morgen eindelijk binnen, zwaar irritant dat die chinezen gewoon glashard liegen over wanneer ze hem verzonden hebben. Kreeg status shipped op 24 september, issie 13 oktober pas daadwerkelijk verzonden..
Gewoon niet zo moeilijk doen en DHL laten versturen.
pi_132364193
Kon destijds nog niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')