abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132162844
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:00 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Een half jaar geleden heb ik voor mijn zusje een Jiayu G2s gekocht. Prima ding, alleen 1 probleem, de telefoon laad niet meer op.
Ze heeft er toendertijd een extra batterij en zo'n externe lader bijgekregen, beide batterijen laden wel op via de externe lader, maar niet via de telefoon zelf.
Als we de telefoon proberen op te laden, dan ziet de telefoon wel dat hij aan de lader zit, alleen er komt geen extra procenten bij, als we dan de batterij eruit halen en via de externe lader opladen, dan ziet de telefoon wel dat de batterij weer vol is.

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
al andere oplaadkabel gebruikt?
:]
pi_132169010
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:30 schreef Mehari het volgende:

[..]

Het ging over een G4 scherm toch?
Dat wordt omschreven als OGS dus glas en display in één.
Het kan zijn dat het geplakt zit op het frame.
Bij een touchscreen dat ik eens verwisseld heb vanwege breuk zat er een plaklaag aan dat screen.
Enige voorzichtigheid met de connectors is wel geboden.
Ik heb mijn G3 open gehad om het luidsprekertje te wisselen en vond het binnenwerk er overzichtelijk uitzien, dat heb ik wel eens anders gezien.
Nee, gaat om een iOcean x7 Turbo.
  maandag 14 oktober 2013 @ 21:25:32 #153
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132170341
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 21:00 schreef kimmyking het volgende:

[..]

Nee, gaat om een iOcean x7 Turbo.
Eerste deel kan je hier vinden:
http://v.youku.com/v_show/id_XNTQ1OTY0MzE2.html

Scherm zal je vermoedelijk met warmte en veel geduld moeten los halen want dat is verlijmd.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_132188426
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:40 schreef wootahH het volgende:

[..]

al andere oplaadkabel gebruikt?
Ja meerdere kabels / adapters geprobeerd, werken allemaal niet. Lijkt aan de telefoon zelf te liggen

Schoonmaken hielp ook niet :(
pi_132197450
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:20 schreef shiznuts het volgende:
M'n Taobao-agent heeft m'n bestelde Jiayu G4 (config: MTK6589T, 2GB RAM, 32GB ROM, 3000mAh - Zwart - Official package) in het zwart binnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Haha dat is mooi mee genomen.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:21:10 #156
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132198222
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:00 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Een half jaar geleden heb ik voor mijn zusje een Jiayu G2s gekocht. Prima ding, alleen 1 probleem, de telefoon laad niet meer op.
Ze heeft er toendertijd een extra batterij en zo'n externe lader bijgekregen, beide batterijen laden wel op via de externe lader, maar niet via de telefoon zelf.
Als we de telefoon proberen op te laden, dan ziet de telefoon wel dat hij aan de lader zit, alleen er komt geen extra procenten bij, als we dan de batterij eruit halen en via de externe lader opladen, dan ziet de telefoon wel dat de batterij weer vol is.

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
Zit de micro USB nog wel goed vast? Heb het al een keer gezien bij een toestel dat was gevallen met de lader er aan (1 ''pootje'' los).

Weet niet of het het zelfde is (G2/G2S PCB) maar ik heb toen zoiets besteld: http://www.aliexpress.com(...)cking/810906189.html
pi_132217725
Zou iemand me even kunnen helpen met een keuze maken tussen de Jiayu G4 Advanced en de Zopo ZP980?

Alvast bedankt! ;)
pi_132218741
G4 Advanced is onderweg *O*
(het lijkt alsof mijn huidige telefoon het doorheeft, gister heb ik hem om de haverklap aan het infuus moeten leggen omdattie bijna leeg was)
  woensdag 16 oktober 2013 @ 10:53:01 #159
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_132219403
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 07:17 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

[..]

;)
Welke winkels hebben hier in HK het grootste aanbod aan Chinese phones?

Ik woon in Sham Shui Po, maar het is hier altijd zo'n bende :P
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 16 oktober 2013 @ 11:00:54 #160
327191 RobertNL
For your gear.
pi_132219591
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:53 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Als ik daar zou wonen zou ik via TaoBao bestellen :@. Zover ik nu de verhalen van mensen die daar verblijven lees valt het niet mee om sommige merken te vinden :P

http://g.co/maps/7h7qw
Video:
Er van uitgaande dat de markt daar nog is natuurlijk :)
  woensdag 16 oktober 2013 @ 11:06:07 #161
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_132219722
Haha, met die gele briefjes ja. Zo ziet het er hier in ssp ook allemaal uit
  woensdag 16 oktober 2013 @ 11:22:37 #162
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_132220153
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:53 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

In Sham Shui Po zouden ze het meeste wel moeten hebben in die computer-mall (en dat zijn er stiekum 2 boven elkaar, dus 1tje met 2 verdiepingen, en dan via een andere ingang aan de zijkant kun je ook nog op een hele verdieping komen).

Probleem is dat soms de 'engelse' naam van een bepaalde phone/tablet niet duidelijk staat aangegeven op de bordjes of phone zelf. Soms herken je de 'extensie', oftewel het modelnummer. Zo kwam ik de Cube (tablet) tegen omdat er dan U30GT2 bij staat.

Op de grens van Mong Kong/Prince Edward heb je ook de Pioneer Center, waar ze op de 2de verdieping veel foontjes verkopen, maar heb daar ook niet echt de meer obscure merken kunnen vinden.

Probleem is ook vaak dat bepaalde chinese merken eigenlijk niet in de retail in het buitenland belanden. Meizu pas sinds heel kort, maar toen ik vroeg bij Wilson (winkel) of ze ook de Xiaomi zouden gaan verkopen, zei hij dat die alleen via internet te krijgen is.

Je kunt ook op price.com.hk zoeken naar de toestellen die je wilt, en als ze daarop staan, staan er soms ook winkels/sites bij waar je het kunt kopen.

Persoonlijk zou ik echter overwegen om gewoon naar de grens te gaan bij Lo Wu, 5-dagen visum aanvragen (tenzij je veel langer in HK blijft wonen, of een HK ID hebt, en dan een veel langer visum aanvragen), dan de grens over, en in Shenzhen dus even naar een district met phone-malls gaan. Al moet je dan waarschijnlijk wel zelf die phones voorzien van Play Store enzo, maar wellicht kunnen zij dat al voor je doen.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 11:25:28 #163
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_132220230
Waar kun je trouwens lekker eten in Sham Shui Po!?

Alleen die vietnamees in de speelgoedstraat vonden we wel lekker, maar verder nog weinig goede restaurants daar gevonden.
pi_132220309
quote:
5s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 09:31 schreef KapiteinKoala het volgende:
Zou iemand me even kunnen helpen met een keuze maken tussen de Jiayu G4 Advanced en de Zopo ZP980?

Alvast bedankt! ;)
wat ik alleen zie qua accu is dat Jiayu 1000mah meer heeft. Voor mij zou dat al een reden zijn om voor de Jiayu te gaan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 16 oktober 2013 @ 11:28:24 #165
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_132220326
Ik woon er nu 3 weekjes. Ons budget laat alleen goedkoop eten toe. $40 pp doen mijn vriendin en ik meestal. Openrice.com kun je wel goeie restaurants vinden toch?

Is niet goedkoop, maar normaal. Maar echt op culinaire uitstapjes gaan we niet, zeg maar.
pi_132220520
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:27 schreef rene90 het volgende:

[..]

wat ik alleen zie qua accu is dat Jiayu 1000mah meer heeft. Voor mij zou dat al een reden zijn om voor de Jiayu te gaan.
Maar dan heeft de Zopo ZP980 wel weer een hogere resolutie.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 11:37:59 #167
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132220624
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:34 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Maar dan heeft de Zopo ZP980 wel weer een hogere resolutie.
Wat hem nog sneller door die mAh jaagt...
De 720p v/d G4 is ook op 4.7" en niet op 5.0" dus het verschil in ppi is nog te overzien imho.
Ook de zilverkleurige rand om de ZP980 vind ik persoonlijk niks.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_132220932
Als ik een Jiayu G4 Advanced ga kopen haal ik hem via chinasmartphones.nl. Maar weet iemand of deze site betrouwbaar is?
  woensdag 16 oktober 2013 @ 11:51:40 #169
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132221032
Jiayu zit gewoon met een eigen store in de Benelux.

Verder heb ik het sowieso niet zo op met handelaars in de EU/NL.
Ik haal liever m'n spul zelf uit China. Muchos gracias.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_132221041
quote:
5s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:47 schreef KapiteinKoala het volgende:
Als ik een Jiayu G4 Advanced ga kopen haal ik hem via chinasmartphones.nl. Maar weet iemand of deze site betrouwbaar is?
die linken door naar o.a. pandawill en lighttake..

via die site zelf kan je niks kopen
(afgezien van het feit dat ze de g4 niet aanbieden daar)

als je het heel graag via NL wil krijgen moet je kijken op jiayunederland.nl maar dan betaal je wel echt de hoofdprijs (320 euro)
zelf heb ik hem nu via ibuygou.com besteld met DHL shipping voor $324
pi_132221187

[ Bericht 100% gewijzigd door KapiteinKoala op 16-10-2013 11:57:05 ]
pi_132221211
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:51 schreef shiznuts het volgende:
Jiayu zit gewoon met een eigen store in de Benelux.

Verder heb ik het sowieso niet zo op met handelaars in de EU/NL.
Ik haal liever m'n spul zelf uit China. Muchos gracias.
Toen ik net belde werd me verteld dat ze hem in 2 weken konden bezorgen. Maar het fijne bij chinasmartphones.nl vind ik dat je er een screenprotecter en een hoesje gratis bijkrijgt voor een prijs van ¤300 (geen verzendkosten). Bij jiayunederland.nl zou je daar ¤348 voor moeten betalen.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 11:58:41 #173
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_132221280
Mja, sowieso is de G4 Adv black niet zo heel makkelijk te verkrijgen.
Maar waarom zou je iemand hem laten dropshippen naar je en daarvoor betalen?
Zij bestellen hem dan in China voor je. Dat kun je zelf ook en dan nog goedkoper uit zijn ook.
Je ne comprend pas.
Maar goed, iedereen moet natuurlijk lekker doen waar hij/zij zin in heeft.

Ik heb dus 300 USD betaald, niet EUR (excl. mogelijke belastingheffing, dat wel), krijg een mega-accessoirepack en mogelijk dus zelfs een tweede phone ook met acc.pack (is inmiddels verstuurd, dus we zien in een week of drie wel wat er allemaal van klopt).
pi_132221364
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:58 schreef shiznuts het volgende:
Mja, sowieso is de G4 Adv black niet zo heel makkelijk te verkrijgen.
Maar waarom zou je iemand hem laten dropshippen naar je en daarvoor betalen?
Zij bestellen hem dan in China voor je. Dat kun je zelf ook en dan nog goedkoper uit zijn ook.
Je ne comprend pas.
Maar goed, iedereen moet natuurlijk lekker doen waar hij/zij zin in heeft.
Het klinkt misschien zielig, maar mijn ouders willen perse dat ik bij iemand uit nederland bestel. Blijkbaar kun je dat niet zelf bepalen op je 17e. :')
  woensdag 16 oktober 2013 @ 12:01:46 #175
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_132221389
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:28 schreef One_conundrum het volgende:
Ik woon er nu 3 weekjes. Ons budget laat alleen goedkoop eten toe. $40 pp doen mijn vriendin en ik meestal. Openrice.com kun je wel goeie restaurants vinden toch?

Is niet goedkoop, maar normaal. Maar echt op culinaire uitstapjes gaan we niet, zeg maar.
Vriendin en ik zitten op een budget van 150HK$ per dag per persoon. Als je dan de tea-set een beetje luxe doet, (6-8 euro), dan valt er hier in HK 3-4x per dag prima te eten op dat budget :P

Open Rice al geprobeerd met Sham Shui Po, maar kwam helaas niet veel interessants uit, afgezien van dat beroemde Yam Cha restaurantje dat prima is qua eten en prijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')