Nelom achterstevoren is Molen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:18 schreef Slobeend het volgende:
Wat is het toch treurig dat Nelom international is.

Ik vind het treurig dat jij een UI van Joost Prinsen hebt.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:18 schreef Slobeend het volgende:
Wat is het toch treurig dat Nelom international is.

Waar beweer ik van niet?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:18 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Onjuist, de Arena staat in Amsterdam

Oké, ik neem het mee.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind het treurig dat jij een UI van Joost Prinsen hebt.

Ik troost mezelf met de bergen koekjes die ik produceer.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wel leuk dat je nog steeds verbolgen bent om die twee penalty's. Calimero.

Je weet dat dit het topic voor Feyenoord - Dordrecht is?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:19 schreef ABombali het volgende:
Bestaan er op fok ook voetballiefhebbers? Of alleen voetbalhaters? Ik zie alleen maar negatieve berichten in dit soort topics, alleen maar afkraken en klagen

Ja, ik. Ik ben super positief.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:19 schreef ABombali het volgende:
Bestaan er op fok ook voetballiefhebbers? Of alleen voetbalhaters? Ik zie alleen maar negatieve berichten in dit soort topics, alleen maar afkraken en klagen![]()
En de mensen die positief praten, bedoelen het sarcastisch

Dat had dit topic echt even nodig. Bedankt hoor.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nelom achterstevoren is Molen.
Doe er mee wat je wilt.

Dat is niet mogelijk, die wordt je door je strot geduwd.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel ga ik 'm dan op bombastische wijze afwijzen.

Of zoals Ché Guevara altijd zei: Hasta la victoria siempre!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat had dit topic echt even nodig. Bedankt hoor.

Kan hier geen VBL-meme topic over gemaakt worden met lueken plaatjens.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Armenteros neemt de bal aan.
Balbezit Dordrecht.
Doe ik het zo goed?

Hij is een man, dus Le.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:20 schreef Morendo het volgende:
De Vrij in het Spaans is La Libre.

Plaatjes vinden René en ik niet leuk. Die vinden wij stom.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan hier geen VBL-meme topic over gemaakt worden met lueken plaatjens.

Memes verpesten de grap.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan hier geen VBL-meme topic over gemaakt worden met lueken plaatjens.

René vindt bepaalde memes leuk.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plaatjes vinden René en ik niet leuk. Die vinden wij stom.

naar amateurs..quote:Op donderdag 26 september 2013 21:20 schreef JedimindhaX het volgende:
Wat een zaadwedstrijd zeg. Waar de neuk zit ik naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |