SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Hij komt een link tekort?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:21 schreef rolls-reus het volgende:
www.futhead.com/14/squads/568269/
Waarom heeft trochowski hier 6 chem?
Omdat er geen 1,5 links meer zijn, alleen enkele en dubbele. Dus 3 dode links en 2 dubbele links = 1 te weinigquote:Op donderdag 26 september 2013 20:21 schreef rolls-reus het volgende:
www.futhead.com/14/squads/568269/
Waarom heeft trochowski hier 6 chem?
quote:
Zimra heeft haar?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:33 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]Jammer dat dr haar naar de graf is door dat kleauteeiland
Daarnaast, Jan Versteegh for president![]()
Zo ! Hoe kom je aan zoveel coins?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:31 schreef WezepAFCA het volgende:
Na mijn Eredivisie silver en Brasilver teams gebouwd te hebben nog ongeveer 200k over
Hij is TrapZ in kwadraat.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo ! Hoe kom je aan zoveel coins?
Baloquote:Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm, wat zou de beste spits in de serie a zijn?
Laatste weken paar keer een aantal microsoft points gekocht en gespaard voor FIFA14, vandaag voor ongeveer 80 euro pack opening gedaan. Heb daar ongeveer 450k uitgehaaldquote:Op donderdag 26 september 2013 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo ! Hoe kom je aan zoveel coins?
Oja ! even kijken of la tricka nog werkt in de webapp..quote:Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is TrapZ in kwadraat.
ps. Update je pack counter eens
[..]
Balo
1 link te weinig is meteen 6 chem?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat er geen 1,5 links meer zijn, alleen enkele en dubbele. Dus 3 dode links en 2 dubbele links = 1 te weinig
Die braziliaanse uit de russische comp? Die ga ik nu testen in mijn brasilver. Wou anders Wellington Silva maar die Maicon lijkt me beterquote:Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef dion_v_k het volgende:
Maicon (silver) is trouwens ook een beest zeg, heeft 5 uit 4 als winger
80 euro packs openenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Laatste weken paar keer een aantal microsoft points gekocht en gespaard voor FIFA14, vandaag voor ongeveer 80 euro pack opening gedaan. Heb daar ongeveer 450k uitgehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |