Yeah good luck with thatquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een appartement in hartje NY met uitkijk op Central Park met een Golden Retriever.
Oke, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:49 schreef Dimens het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_k_r_op_muziek.html
Een condoom wil ook wel helpenquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:58 schreef Dimens het volgende:
Waarschijnlijk ben ik er zo een die een vriendin krijgt en die vriendin stopt dan met de pil innemen ondanks dat ze weet dat ik geen kinderen wil en dan zit ik ineens aan een ongewenst kind vast.
Mono, ga eens op je eigen account zitten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:51 schreef Moira. het volgende:
KONJOOOO ik heb gewoon zo veel buikkramp dat ik echt het gevoel heb dat ik kenkernodig moet schijten, maar net al een half uur op de plee gezeten en ik moet helemaal niet schijten
Fucking irritant, zit ik hier met die kramp.
Als ik nou gewoon kon schijten was ik er gelijk vanaf
Mja uiteindelijk haal je dat condoom eraf en vertrouw je op je vriendin.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een condoom wil ook wel helpen
Abortus een optie?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:58 schreef Dimens het volgende:
Waarschijnlijk ben ik er zo een die een vriendin krijgt en die vriendin stopt dan met de pil innemen ondanks dat ze weet dat ik geen kinderen wil en dan zit ik ineens aan een ongewenst kind vast.
Alsof je als man daar iets over te zeggen hebt. Als zij een kind wilt, moet je daar maar mee leven.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof je als man daar iets over te zeggen hebt. Als zij een kind wilt, moet je daar maar mee leven.
Oh nice. Dat is dan wel goed geregeld. Hopelijk is dat over een paar jaar nog zo.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gozer hier heeft een kind verwerkt bij zijn toenmalige vriendin, zij wilde het houden en hij niet. Nu is hij geen wettelijke vader en heeft hij geen verplichtingen verder.
stabiel wat?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:51 schreef Moira. het volgende:
KONJOOOO ik heb gewoon zo veel buikkramp dat ik echt het gevoel heb dat ik kenkernodig moet schijten, maar net al een half uur op de plee gezeten en ik moet helemaal niet schijten
Fucking irritant, zit ik hier met die kramp.
Als ik nou gewoon kon schijten was ik er gelijk vanaf
quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mja uiteindelijk haal je dat condoom eraf en geef je toe aan je leuter
een week zonder internet, hoe kan je dat volhouden?quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:41 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben een tijdje hier niet geweest omdat ik meer dan een week zonder internet heb gezeten.
de mijne ligt al in bed hier, wel handigquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:58 schreef Unscrewed het volgende:
slapen, morgen weer vroeg op en naar dat chickie
quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mono, ga eens op je eigen account zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |