Uns is bij zijn 10/10 spange ass spange tits chick.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is zo fijn, even lekker alle frustraties eruit gooien en met een helder mind overblijven.Ah dat is balen
Hey Uns, kom vas even irriteren. Wil op de volgende Stoner meet zien hoe ze jouw ass whipt
Wij zijn blijkbaar nu te min voor hemquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uns is bij zijn 10/10 spange ass spange tits chick.
link?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:56 schreef FL_Freak het volgende:
Op en top fresh voor mijn party straks. #bdparteh
ben ik niet eens uitgenodigd?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:56 schreef FL_Freak het volgende:
Huisfeestje?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:56 schreef FL_Freak het volgende:
Heb je al bdaysex gehad van die chick van je?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nein bowlen. Geen rommel en niet om hoeven kijken
Geen chick meer in beeld.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je al bdaysex gehad van die chick van je?
Tijd om voor de mannen te gaanquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja maarja zij wilde niet meer verder.
Het lag niet aan jou, maar aan haar?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja maarja zij wilde niet meer verder.
Nouja ik moest me uiteindelijk teveel aanpassen volgens haar en nog wat meer shit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het lag niet aan jou, maar aan haar?
Groot gelijk ik zou ook geen mmf willen hoor. Knap dat je standvastig bleef. Haar verliesquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja ik moest me uiteindelijk teveel aanpassen volgens haar en nog wat meer shit.
Oh, geen standaard smoesje gelukkig.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouja ik moest me uiteindelijk teveel aanpassen volgens haar en nog wat meer shit.
Nee ze was wel eerlijk en direct en dat maakte het ook iets minder moeilijk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, geen standaard smoesje gelukkig.
Ja, maar kan wel pijn doen. Zoiets als: ik heb geen behoefte meer aan contact met je. Au.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef FL_Freak het volgende:
Want dat waardeer ik echt in mensen. Eerlijkheid en directheid enz
Weet je gelijk waar je aan toe bent. Wat heb je aan dat kontgedraaiquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar kan wel pijn doen. Zoiets als: ik heb geen behoefte meer aan contact met je. Au.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar kan wel pijn doen. Zoiets als: ik heb geen behoefte meer aan contact met je. Au.
Ja, goftedomme.quote:
Vas heeft een zachte kant, wat is dit?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
* Vaseline_ knuffelt Fascination.
Haar lichaam is zachtquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vas heeft een zachte kant, wat is dit?
Ze is onder invloed oidquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ja hou je mond maar weer hoor, stik erin.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |