Yeah nothing newquote:Op donderdag 26 september 2013 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
Woah, Viro in Stoners.
Oh wacht, dat wist ik al.
Ik ben ook niet echt een stoner. Van m'n 14e tot 19e wel geweest. Nu in vier jaar amper een halve joint gerookt. Wel interesses gekweekt in het gaan verbouwen en gematigd gebruiken vanquote:
interesse 'gekweekt'quote:Op donderdag 26 september 2013 20:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een stoner. Van m'n 14e tot 19e wel geweest. Nu in vier jaar amper een halve joint gerookt. Wel interesses gekweekt in het gaan verbouwen en gematigd gebruiken van
112 gebeld. politie onderwegquote:Op donderdag 26 september 2013 20:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een stoner. Van m'n 14e tot 19e wel geweest. Nu in vier jaar amper een halve joint gerookt. Wel interesses gekweekt in het gaan verbouwen en gematigd gebruiken van
Ben je booz?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
het is het raam van m'n ouders
zou ik ook doenquote:Op donderdag 26 september 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
Lol, ik was zo m'n Sims aan het verzuipen in het zwembad.
Komt Magere Hein ze halen, toch?
Gaat 'ie zitten gamen op de computer
Heb je al een filmpje?quote:
Als je je Sims valse eigenschappen geeft kunnen ze ook trollen op een forumquote:
Was er mee bezig maar was niet tevreden en toen niet fijne dingen #klojostrugglesquote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je al een filmpje?(waar je op het eind ook nog ff aan Jv1994 laat weten hoe je Moira uitspreekt
)
Is dit echt?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je je Sims valse eigenschappen geeft kunnen ze ook trollen op een forumZie je echt zo'n schattig forumpje op hun computerschermpje, en kun je reacties afwachten en lezen
the fuck.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je je Sims valse eigenschappen geeft kunnen ze ook trollen op een forumZie je echt zo'n schattig forumpje op hun computerschermpje, en kun je reacties afwachten en lezen
dafuqquote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Was er mee bezig maar was niet tevreden en toen niet fijne dingen #klojostruggles
Backfirequote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |