abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131619607
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:02 schreef Koral het volgende:

[..]

Dus je gaat niet allemaal moeite doen hem te ontlopen, maar de volgende keer als hij weer niet luistert en voor je staat geef je hem een harde trap in zijn ballen?
ik dacht hem gewoon te negeren en door te lopen als ik hem zou tegenkomen.
MAAAAAR DIT is misschien niet zo een slecht idee en ik zou dat echt eens moeten doen! ^O^

Want na al die mentale druk , zou ik best wel wat geweld moeten gebruiken...ik leef constant in angst voor een gast die zich zelfs niet kan schelen over wat het met mij doet! Die idioot!!!!!!
Ik denk eigenlijk dat als ik hem een harde trap in zijn ballen zou geven dat dat echt toch nog het beste zou zijn...
weet je als de situatie zich voordoet zal ik dit nu al proberen te visualeren! zo ben ik al voorbereid...verdomme toch.....waarom ben ik toch zo verdomme lief en zwak......
Ik moet echt iets gaan doen om mijzelf BETER te beschermen dan altijd praten en mensen zonder pijn dingens te willen doen begrijpen....
Misschien zelfs wat lessen kickboxen....
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_131619773
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:02 schreef Koral het volgende:

[..]

Dus je gaat niet allemaal moeite doen hem te ontlopen, maar de volgende keer als hij weer niet luistert en voor je staat geef je hem een harde trap in zijn ballen?
Nu je dit zegt, doet het mij zelfs aan iets denken.
Mijn eerste vriendje heeft mij mishandeld: geslaan en heb het (gelukkig) toen uitgemaakt.
Maar eigenlijk , had ik die stomme idioot ook een harde trap in zijn -niet bestaande- ballen moeten geven!!!! Wat dacht die wel....ah ja ik weet het....ze is toch zo zwak...dat dacht die!!!!
Manmaman toch....Maar dat behoort tot mijn verleden en NU moet ik absoluut verder en een nieuwe tactiek bedenken dan praten en alles op een vrede manier te proberen op te lossen....
Amai dat lucht op ....
pi_131620029
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:29 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat je mij snapt en precies zegt hoe het voelt.
Neen , serieus ,dit is precies wat ik wou bedoelen. Ik wil volgende keer echt zo rare gasten nooit meer aantrekken...weg ermee...
Ik ben nu wel zeker dat ik zo een gasten volgende keer zal herkennen en gewoon mijn hart zal volgen in plaats van wat anderen zeggen, want ik had al het gevoel dat er iets niet kloptte, maar zijn vrienden waren zo positief over hem en dacht dus ook dat hij wel ok was, maar het ding is dat zijn vrienden dit over hem ook niet weten en ben ook niet van plan om dit ooit te vertellen want ik hoor toch niet meer tot die groep (gelukkig!). Dus ik moet meer naar mijzelf durven luisteren en mijn eigen gedacht volgen in plaats van anderen, hoe goed of slecht iemand ook voorkomt...had ik maar mijn intuitie gevolgd...maar nu weet ik het hé

Ik ben zo blij te horen dat je dat allemaal nu kan zo rote appels herkennen!
dat geeft mij hoop...ik moet dringend leren mijn eigen gevoel volgen als ik voel dat het een rotte appel is...
Het is een kwestie van leren en op je onderbuikgevoel vertrouwen (en ook je onderbuikgevoel leren kennen). Sommige mafketels blijken hele trouwe bondgenoten te zijn terwijl sommige "normaleriken" achteraf juist mafketels blijken te zijn, ik heb me daar ook al eens in vergist, maar al doende leert men! ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:56 schreef complicate het volgende:

[..]

Groot gelijk en deze inzicht heb ik ook.
Ik werk er kei hard aan om strenger te zijn en vooral niet 1000 keer herhalen dat ik iets niet wil , maar gewoon 1 keer en gedaan ermee...
Geloof mij , na deze gast, heb ik mijn lesje zeer goed geleerd!
Merci voor je commentaar
Strenger zijn is niet de oplossing, daarmee leg je de lat voor jezelf hoger en dat kan weer hele andere consequenties met zich meebrengen (denk maar aan burnout oid).
Het draait om mensenkennis. Mensen die je kunt vertrouwen houd ik dichtbij en mensen die ik niet vertrouw, houd ik op armslengte afstand.

Je moet juist relaxt in het leven staan en niet als een drillsergeant :P
pi_131620147
[..]

Strenger zijn is niet de oplossing, daarmee leg je de lat voor jezelf hoger en dat kan weer hele andere consequenties met zich meebrengen (denk maar aan burnout oid).
Het draait om mensenkennis. Mensen die je kunt vertrouwen houd ik dichtbij en mensen die ik niet vertrouw, houd ik op armslengte afstand.

[/quote]
Ik bedoelde met strenger: gewoon een klap in zijn gezicht of een harde trap in zijn ballen...dus fysieke uiting geven aan "STOP laat mij met rust" in plaats van een jaar "praten door hem te smeken mij met rust te laten...Snap je? Misschien moet ik gewoon kei harder zijn....
pi_131620163
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is een kwestie van leren en op je onderbuikgevoel vertrouwen (en ook je onderbuikgevoel leren kennen). Sommige mafketels blijken hele trouwe bondgenoten te zijn terwijl sommige "normaleriken" achteraf juist mafketels blijken te zijn, ik heb me daar ook al eens in vergist, maar al doende leert men! ^O^

[..]

Ik bedoelde met strenger: gewoon een klap in zijn gezicht of een harde trap in zijn ballen...dus fysieke uiting geven aan "STOP laat mij met rust" in plaats van een jaar "praten door hem te smeken mij met rust te laten...Snap je? Misschien moet ik gewoon kei harder zijn....
pi_131620213
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:36 schreef complicate het volgende:
[..]

O zo. :P
Weet niet of harder aanpakken gaat werken, maar wellicht wel als je op straat (met publiek erbij en alles) naar hem schreeuwt dat ie jou met rust moet laten als hij echt heel lastig gaat doen (jou blokkeren als je ergens heen loopt bijvoorbeeld).
Hem smeken jou met rust te laten gaat niet werken nee. Misschien ben je gewoon te lief voor deze wereld, had ik ook last van. Ik was vroeger veel te naief en geloofde in het goede van de mens, maar ben door schade en schande (heel snel!!!) wijs geworden :)
pi_131620320
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

O zo. :P
Weet niet of harder aanpakken gaat werken, maar wellicht wel als je op straat (met publiek erbij en alles) naar hem schreeuwt dat ie jou met rust moet laten als hij echt heel lastig gaat doen (jou blokkeren als je ergens heen loopt bijvoorbeeld).
Hem smeken jou met rust te laten gaat niet werken nee. Misschien ben je gewoon te lief voor deze wereld, had ik ook last van. Ik was vroeger veel te naief en geloofde in het goede van de mens, maar ben door schade en schande (heel snel!!!) wijs geworden :)
Ik weet het ook niet, maar in dit geval denk ik wel dat hem fysiek iets in publiek doen , ga werken.
want die jongen denkt en gelooft dat ik een heel lief meisje ben, hij is er zelfs van overtuigd dat ik een engel ben...dat ik dus gewoon een zwakke idioot ben....
dus ik denk dat ik hem echt fysiek pijn ga doen, volgende keer in publiek , zo zal het volgens mij opgelost zijn , want hij zei mij vaak dat hij nooit een meisje zou slaan...dus ik mag niks vrezen...
en zoals ik zei misschien toch wat kickbox lessen volgen om mij in de toekomst beter te beschermen.
pi_131620335
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:17 schreef complicate het volgende:

[..]

ik dacht hem gewoon te negeren en door te lopen als ik hem zou tegenkomen.
MAAAAAR DIT is misschien niet zo een slecht idee en ik zou dat echt eens moeten doen! ^O^

Want na al die mentale druk , zou ik best wel wat geweld moeten gebruiken...ik leef constant in angst voor een gast die zich zelfs niet kan schelen over wat het met mij doet! Die idioot!!!!!!
Ik denk eigenlijk dat als ik hem een harde trap in zijn ballen zou geven dat dat echt toch nog het beste zou zijn...
weet je als de situatie zich voordoet zal ik dit nu al proberen te visualeren! zo ben ik al voorbereid...verdomme toch.....waarom ben ik toch zo verdomme lief en zwak......
Ik moet echt iets gaan doen om mijzelf BETER te beschermen dan altijd praten en mensen zonder pijn dingens te willen doen begrijpen....
Misschien zelfs wat lessen kickboxen....
Beter voor jezelf zorgen lijkt mij een hele gezonde conclusie. Gelijk inschrijven voor een proefles bij een vechtsport!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_131620368
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:44 schreef Koral het volgende:

[..]

Beter voor jezelf zorgen lijkt mij een hele gezonde conclusie. Gelijk inschrijven voor een proefles bij een vechtsport!
Inderdaad want dit is mijn grootste zwakte: mensen geen pijn durven doen en zelf er van afzien!
Gedaan ermee!!!!!
pi_131620468
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Nu je dit zegt, doet het mij zelfs aan iets denken.
Mijn eerste vriendje heeft mij mishandeld: geslaan en heb het (gelukkig) toen uitgemaakt.
Maar eigenlijk , had ik die stomme idioot ook een harde trap in zijn -niet bestaande- ballen moeten geven!!!! Wat dacht die wel....ah ja ik weet het....ze is toch zo zwak...dat dacht die!!!!
Manmaman toch....Maar dat behoort tot mijn verleden en NU moet ik absoluut verder en een nieuwe tactiek bedenken dan praten en alles op een vrede manier te proberen op te lossen....
Amai dat lucht op ....
Met dat passieve gedrag roep je blijkbaar onbewust iets op je af. Agressie is ook niet altijd de oplossing. Een assertiviteitstraining kan voorkomen dat zaken escaleren, en trekt wellicht ook zelfverzekerde mannen aan die geen losse handjes hebben of zo wanhopig zijn dat ze je gaan stalken. Als je assertiever wordt heb je waarschijnlijk ook minder snel het gevoel dat je overheerst wordt.
pi_131620836
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:49 schreef Koral het volgende:

[..]

Met dat passieve gedrag roep je blijkbaar onbewust iets op je af. Agressie is ook niet altijd de oplossing. Een assertiviteitstraining kan voorkomen dat zaken escaleren, en trekt wellicht ook zelfverzekerde mannen aan die geen losse handjes hebben of zo wanhopig zijn dat ze je gaan stalken. Als je assertiever wordt heb je waarschijnlijk ook minder snel het gevoel dat je overheerst wordt.
Ik heb door die gast 2 assertiviteitstrainingen gevolgd vorig jaar en heb het allemaal toegepast.
En voor sommige mannen zoals hem kan enkel een vrouw met ballen gewoon kom af mee maken, anders niet.
Ik ga die jongen niet in elkaar slaan of zo , maar gewoon al een mep op zijn gezicht is al een teken van "ga weg", want zolang ik tegen hem assertief deed en doe vind hij dat aantrekkelijk, maar hem belachelijk maken in publiek zal zeker lang bijblijven....
want hij vind tmij juist zo lief en aantrekelijk omdat ik alles op een assertieve manier doe.

Dit is gewoon plan B, plan A was die assertiviteitstraining en bij hem is dat zeker niet toe te passen....
Maar je hebt wel gelijk, door die training die ik gevolgd heb, weet ik wet meer hoe ik er mee moet omgaan en dat ik zelf geen 1000 keer aan hem had moeten herhalen...

En hij zei mij ook vaak als ik met hem aan het praten was "word eens boos, dat mag he", dit heeft hij mij meer dan 1000 keer gezegd, dus...op to Plan B
pi_131621105
TS, hoe is je leven verder eigenlijk? (afgezien van die stalker dan).
pi_131621509
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
TS, hoe is je leven verder eigenlijk? (afgezien van die stalker dan).
Mijn leven:

Ik ben mijn leven helemaal aan het heropbouwen en heb om te beginnen vorig jaar met mijn ouders afgebroken (Redenen):
- mijn vader sloeg mijn moeder
- mijn moeder heb ik haar leven 3 keer gered toen mijn vader haar sloeg
-Mijn moeder wou van mij een perfect kind maken en sloeg mij altijd tot ik bijna geen adem kon krijgen zodat ik de les van de dag zou begrijpen: bijv. niet met anderen kinderen op straat spelen
-mijn broer (29j)was heel erg aggressief en heeft mij vaak geslaan of bedreigd (volgde mij zelfs op straat om mij bang te maken dat hij mij zou vermoorden als ik nog 1 keer iets zou zeggen tegen zijn goesting : zoals laat mij nu tv kijken!
-mijn zus(26j) heeft mij al met een mes in mijn gezicht bedreigd omdat ik haar niet op tijd was met ijs op school voor haar verjaardag
-en mijn klein broertje (12)zei vorig jaar tegen mij" als je niet zwijgt sla ik u"
- mijn eerste en enige vriendje heeft mij vaak gemanipuleerd en geslaan omdat ik eens zei: leer je toch eens te gedragen, wat zijn dit nu voor manieren" en kreeg dan twee harde meppen in mijn gezicht
- Vorig jaar was ik therapie gestart en de man heeft mij BIJNA verkracht

Ik heb al deze personen uit mijn leven verbannen en wil nu opnieuw starten en dan krijg ik nog te maken met deze jongen die mij niet met rust kan laten.

Ik ben altijd bang geweest voor geweld en geslaan te worden. maar de weinige keren dat ik ooit iets zei dat ik wilde of niet wilde werd ik geslaan en momenteel sluit ik mij gewoon thuis op uit angst en verdriet. Dat is de reden waarom ik ook aan die jongen in het begin had gezegd dat die mij met rust moest laten omdat ik aan mijzelf wou werken, maar wou hij niet...

Dus ik denk gewoon dat ik nu degene moet worden die ook eens echt een ander PIJN MOET DOEN om te snappen dat ik er ook ben, anders blijf ik gewoon verwaarloosd als mens.

Maar ik ben nog altijd opzoek naar mijzelf en naar een weg (vandaar ook assertiviteitstraining gevolgd, therapie gedaan) , maar nu denk ik gewoon dat ik moet stoppen met bang zijn en ook gewoon aggresie gebruiken.....misschien is het in mijn geval NIET GENOEG om assertief te zijn....

kort gezegd; met mijn leven ben ik nu opzoek naar een nieuwe weg naar mijzelf en naar RUST en vrede.
pi_131621603
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Mijn leven:

Ik ben mijn leven helemaal aan het heropbouwen en heb om te beginnen vorig jaar met mijn ouders afgebroken (Redenen):
- mijn vader sloeg mijn moeder
- mijn moeder heb ik haar leven 3 keer gered toen mijn vader haar sloeg
-Mijn moeder wou van mij een perfect kind maken en sloeg mij altijd tot ik bijna geen adem kon krijgen zodat ik de les van de dag zou begrijpen: bijv. niet met anderen kinderen op straat spelen
-mijn broer (29j)was heel erg aggressief en heeft mij vaak geslaan of bedreid (volgde mij zelfs op straat om mij bang te maken dat hij mij zou vermoorden als ik nog 1 keer iets zou zeggen tegen zijn goesting : zoals laat mij nu tv kijken!
-mijn zus(26j) heeft mij al met een mes in mijn gezicht bedreigd omdat ik haar niet op tijd was met ijs op school voor haar verjaardag
-en mijn klein broertje (12)zei vorig jaar tegen mij" als je niet zwijgt sla ik u"
- mijn eerste en enige vriendje heeft mij vaak gemanipuleerd en geslaan omdat ik eens zei: leer je toch eens te gedragen, wat zijn dit nu voor manieren" en kreeg dan twee harde meppen in mijn gezicht
- Vorig jaar was ik therapie gestart en de man heeft mij BIJNA verkracht

Ik heb al deze personen uit mijn leven verbannen en wil nu opnieuw starten en dan krijg ik nog te maken met deze jongen die mij niet met rust kan laten.

Ik ben altijd bang geweest voor geweld en geslaan te worden. maar de weinige keren dat ik ooit iets zei dat ik wilde of niet wilde werd ik geslaan en momenteel sluit ik mij gewoon thuis op uit angst en verdriet. Dat is de reden waarom ik ook aan die jongen in het begin had gezegd dat die mij met rust moest laten omdat ik aan mijzelf wou werken, maar wou hij niet...

Dus ik denk gewoon dat ik nu degene moet worden die ook eens echt een ander PIJN MOET DOEN om te snappen dat ik er ook ben, anders blijf ik gewoon verwaarloosd als mens.

Maar ik ben nog altijd opzoek naar mijzelf en naar een weg (vandaar ook assertiviteitstraining gevolgd, therapie gedaan) , maar nu denk ik gewoon dat ik moet stoppen met bang zijn en ook gewoon aggresie gebruiken.....misschien is het in mijn geval NIET GENOEG om assertief te zijn....

kort gezegd; met mijn leven ben ik nu opzoek naar een nieuwe weg naar mijzelf en naar RUST en vrede.
Okee, dit is dus geen kattepis.

Heb je ooit wel eens verhuizen overwogen? Persoonlijk zou ik met wat jij hebt meegemaakt, serieus niet weten hoe ik -daarmee- om zou moeten gaan (al heb ik zelf ook het 1 en ander meegemaakt).

Ik wens je in elk geval veel sterkte en zelfinzicht! Lijkt erop dat je je leven hebt -laten- leiden ipv dat je zelf achter het roer staat.
pi_131621709
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Okee, dit is dus geen kattepis.

Heb je ooit wel eens verhuizen overwogen? Persoonlijk zou ik met wat jij hebt meegemaakt, serieus niet weten hoe ik -daarmee- om zou moeten gaan (al heb ik zelf ook het 1 en ander meegemaakt).

Ik wens je in elk geval veel sterkte en zelfinzicht! Lijkt erop dat je je leven hebt -laten- leiden ipv dat je zelf achter het roer staat.
Vorig jaar had ik dus nieuwe vrienden (waaronder de stalker) en was op zoek naar een huis om te kopen en toen hebben die vrienden mij overtuigd om in het stad te blijven wonen, maar toen had ik ook nog niet afgebroken met mijn familie enzo...
Nu heb ik zooooooooo spijt dat ik het huis daar heb gekocht!!!!!!!!!! Nu kan ik het huis niet verkopen :'( omdat ik daarvoor belastingen zou moeten betalen blablabla.

Maar inderdaad ik heb mijn leven van kindsaf aan laten leiden door iedereen , maar ik wil dat niet meer ik wil nu de leider zijn. En eerlijk gezegd ben ik blij met de beslissing van vorig jaar , ik had het eerder moeten doen, maar ja van je ouders afbreken is niet in 1 2 3 hé....

Je moet geen medelijden hebben hé ik zal wel mijn weg vinden zolang die rotte appels uit mijn weg blijven!
pi_131621874
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Vorig jaar had ik dus nieuwe vrienden (waaronder de stalker) en was op zoek naar een huis om te kopen en toen hebben die vrienden mij overtuigd om in het stad te blijven wonen, maar toen had ik ook nog niet afgebroken met mijn familie enzo...
Nu heb ik zooooooooo spijt dat ik het huis daar heb gekocht!!!!!!!!!! Nu kan ik het huis niet verkopen :'( omdat ik daarvoor belastingen zou moeten betalen blablabla.

Maar inderdaad ik heb mijn leven van kindsaf aan laten leiden door iedereen , maar ik wil dat niet meer ik wil nu de leider zijn. En eerlijk gezegd ben ik blij met de beslissing van vorig jaar , ik had het eerder moeten doen, maar ja van je ouders afbreken is niet in 1 2 3 hé....

Je moet geen medelijden hebben hé ik zal wel mijn weg vinden zolang die rotte appels uit mijn weg blijven!
Naja, je maakt in elk geval wel vaart en das alleen maar te bewonderen :Y
En medelijden is het niet, het is eerder dat ik vind dat je best wel veel narigheid achter de rug hebt. Das gewoon jammer om te horen en heb je niet verdiend (dat, of je moet echt een ongelooflijk rotkind geweest zijn! :P ).
pi_131621924
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En medelijden is het niet, het is eerder dat ik vind dat je best wel veel narigheid achter de rug hebt. Das gewoon jammer om te horen en heb je niet verdiend (dat, of je moet echt een ongelooflijk rotkind geweest zijn! :P ).
Ik wou dat ik een rotkind was geweest zoals mijn broer, want hij kreeg zelfs alle aandacht thuis omdat hij dreigde dat hij anders iemand zou vermoorden.
Hij had zelfs zoveel macht op mijn ouders...
Ik wou dat ik echt een rotkind was, dan gingen ze mij ook respecteren en kreeg ik ook mijn goesting...
pi_131621944
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik was gewoon een DOM kind die dacht dat zolang ze haar gezin bij elkaar kon krijgen dat alles wel goed zal komen; DIKKE FOUT!
pi_131621996
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik wou dat ik een rotkind was geweest zoals mijn broer, want hij kreeg zelfs alle aandacht thuis omdat hij dreigde dat hij anders iemand zou vermoorden.
Hij had zelfs zoveel macht op mijn ouders...
Ik wou dat ik echt een rotkind was, dan gingen ze mij ook respecteren en kreeg ik ook mijn goesting...
Ik was als kind veel te lief en liet daardoor over mij heenlopen. Heeft zeker tot mij 16e of 17e geduurd voordat ik ze zover kreeg dat -dat- dus afgelopen was!
Maar voor de rest vertik ik het om mijzelf te veranderen voor anderen, ik wil juist mijzelf worden en niet het slachtoffertje dat ik vroeger was.

Trouwens, wat is "goesting"?
pi_131622064
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik was als kind veel te lief en liet daardoor over mij heenlopen. Heeft zeker tot mij 16e of 17e geduurd voordat ik ze zover kreeg dat -dat- dus afgelopen was!
Maar voor de rest vertik ik het om mijzelf te veranderen voor anderen, ik wil juist mijzelf worden en niet het slachtoffertje dat ik vroeger was.

goesting is = zin (dus het naar mijn zin krijgen) , sorry ik kom van België
pi_131622082
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik was ook veel te lief en ik haat het zelf als iemand mij zegt "hey je bent echt lief" ik voel mij dan zwak en slecht want dan denk ik dat ik mij 25 jaar lang heb laten doen door mijn familie...
ik wil ook geen slachtoffer spelen ik wil verder...jammer dat ik het pas om mijn 25ste besefte!
pi_131622218
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik was ook veel te lief en ik haat het zelf als iemand mij zegt "hey je bent echt lief" ik voel mij dan zwak en slecht want dan denk ik dat ik mij 25 jaar lang heb laten doen door mijn familie...
ik wil ook geen slachtoffer spelen ik wil verder...jammer dat ik het pas om mijn 25ste besefte!
Zoals ik al eerder zei, het verleden kun je niet meer terugdraaien, dus probeer je op de toekomst te richten. Je kunt ook zeggen "Vandaag begint -mijn- leven!" of iets van die strekking.

Mezelf haten heb ik jarenlang gedaan, totdat ik ongeveer 26 of 27 was en ik kan je vertellen, het heeft mij HELEMAAL NIETS gebracht behalve meer ellende.

Je zou juist van jezelf moeten houden en ja, ik weet hoe moeilijk dat kan zijn.

Edit: Owja, je lijkt me trouwens een heel lief iemand! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131622284
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, het verleden kun je niet meer terugdraaien, dus probeer je op de toekomst te richten. Je kunt ook zeggen "Vandaag begint -mijn- leven!" of iets van die strekking.

Mezelf haten heb ik jarenlang gedaan, totdat ik ongeveer 26 of 27 was en ik kan je vertellen, het heeft mij HELEMAAL NIETS gebracht behalve meer ellende.

Je zou juist van jezelf moeten houden en ja, ik weet hoe moeilijk dat kan zijn.

Edit: Owja, je lijkt me trouwens een heel lief iemand! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooh nee zeg dat niet aub , ik wil niet meer lief zijn ik heb nog liever dat mensen nu zeggen: wat een bitch of trut of zelfs slet....ik haat het om lief te zijn
pi_131622329
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:05 schreef complicate het volgende:

[..]

oooh nee zeg dat niet aub , ik wil niet meer lief zijn ik heb nog liever dat mensen nu zeggen: wat een bitch of trut of zelfs slet....ik haat het om lief te zijn
Het is niet fout om lief te zijn, je moet alleen lief zijn tegen de juiste mensen ;)
pi_131622355
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Weglopen is niet de oplossing. No pressure, no power. Pressure heb je genoeg gehad zo te lezen. Nu nog omzetten naar power.

Maar het jammer vinden dat het zolang heeft geduurd? Meid, zoveel mensen die hun hele leven lang niet zullen leren wat jij wel aan het leren bent. Zonder tegenwind kun je niet vliegen ;)

Zelf ook lang afstand genomen van directe familieleden. Heeft zeker geholpen mezelf te normaliseren, en sterker nog vooruit te gaan in het leven. Dingen die me nooit lukten ging daarna wel goed. Minder afleiding, minder negativiteit wat me weer terug wierp.

Zo te lezen ben je goed bezig je randvoorwaarden te scheppen en heb je qua persoonlijke ontwikkeling de weg omhoog goed ingeslagen. Meid, niet opgeven, jij komt er wel en je krijgt er veel voor terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')