Nog iets eeeeuuuh wel , ik ben je heel dankbaar voor de inzicht in deze situatie en ga er morgen werk van maken en ik hoop diep dat ik op deze manier verder zal kunnen.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geregeld!
Was er verder nog iets?
En wat je ook nog kunt doen is bijvoorbeeld noteren wanneer hij jou verder lastig valt. Staat hij ineens voor je deur (ik zeg maar even wat), noteer het dan met datum en tijd! Nog beter is als je samen met iemand bent, dan kan die persoon eventueel voor jou getuigen.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Nog iets eeeeuuuh wel , ik ben je heel dankbaar voor de inzicht in deze situatie en ga er morgen werk van maken en ik hoop diep dat ik op deze manier verder zal kunnen.
En hopelijk hoef ik over 6 maanden zelfs niet naar de politie , want de spook zal hopelijk al lang uit mijn hoofd zijn...
dat staat allemaal in mijn vorige berichten te lezen, je hebt denk ik niet alles gelezen in deze topic:quote:Op donderdag 26 september 2013 19:20 schreef Charcot het volgende:
Als je een smartphone hebt kun je ook gewoon een app downloaden waarmee je hem kunt blokkeren. Ideaal voor opdringerige en wanhopige freaks.
Geen smartphone is gewoon ander nummer nemen.
Btw, je hebt nu alle gegevens toch op je telefoon, waarom wil je wachten met aangifte doen?
Toch bedankt voor je advies charcotquote:Op donderdag 26 september 2013 19:24 schreef complicate het volgende:
[..]
dat staat allemaal in mijn vorige berichten te lezen, je hebt denk ik niet alles gelezen in deze topic:
1. ik heb geen smartphone en dit is juist het probleem waardoor ik hem niet kan blokeren (dit heb ik al vorig jaar aan mijn operatoor gevraagd en kon niet zonder smartphone (zie mijn andere berichten hierboven)
2. ik heb al zijn sms verwijderd omdat ik juist niet met hem "bezig" wou zijn en dat ik niet sterk genoeg was om het niet te lezen balblala...
dus wat magnetronkoffie gaf als idee is gewoon het beste in deze situatie en heb ook niet veel geld om een smarphone te gaan kopen dus ik ga morgen een goedkope gsm kopen en daar mee verder
Yep , ik ga er werk van maken! het moet gedaan zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wat je ook nog kunt doen is bijvoorbeeld noteren wanneer hij jou verder lastig valt. Staat hij ineens voor je deur (ik zeg maar even wat), noteer het dan met datum en tijd! Nog beter is als je samen met iemand bent, dan kan die persoon eventueel voor jou getuigen.
Dat soort dingen!
En als hij niet opgeeft, dan sta je een stuk sterker bij de politie (en al helemaal als hij door blijft gaan met berichten sturen naar je oude nummer).
Graag gedaan hoor, en veel succes morgen!quote:Op donderdag 26 september 2013 19:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Yep , ik ga er werk van maken! het moet gedaan zijn.
Ik begin die zelfs echt te haten!!!!!!
Maar ik moet naar de toekomst kijken dus morgen vroeg nieuwe gsm en de oude behouden als spam! Heel bedankt magnetronkofiie , je was een heel goede hulp, steun en troost in mijn situatie.
Ik lees je quote nu pas, ik was even weg naar huis.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:30 schreef Feeeeble het volgende:
Ik heb nu ook net niet alles gelezen denk ik, wel bijna... Maar wat ik nog wilde weten; heeft hij vaak zomaar voor je deur gestaan? En wat ga je doen als hij dit weer doet?
quote:
quote:
wie is Satan?quote:
Ik was even weg naar huis,dank je!quote:Op donderdag 26 september 2013 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, en veel succes morgen!
Ik had dit niet gelezen.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wat je ook nog kunt doen is bijvoorbeeld noteren wanneer hij jou verder lastig valt. Staat hij ineens voor je deur (ik zeg maar even wat), noteer het dan met datum en tijd! Nog beter is als je samen met iemand bent, dan kan die persoon eventueel voor jou getuigen.
Dat soort dingen!
En als hij niet opgeeft, dan sta je een stuk sterker bij de politie (en al helemaal als hij door blijft gaan met berichten sturen naar je oude nummer).
Ook met een simpele telefoon kun je mensen blokkeren. Die functie zit op de telefoon zelf!quote:Op donderdag 26 september 2013 19:24 schreef complicate het volgende:
[..]
1. ik heb geen smartphone en dit is juist het probleem waardoor ik hem niet kan blokeren (dit heb ik al vorig jaar aan mijn operatoor gevraagd en kon niet zonder smartphone (zie mijn andere berichten hierboven)
Ben al naar de operator geweest en met de mijne gaat het gewoon niet, jammerquote:Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ook met een simpele telefoon kun je mensen blokkeren. Die functie zit op de telefoon zelf!
Yep, heb dr ervaring mee
Waarom zijn zoveel vrouwen tegenwoordig zo sletterig geworden?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:18 schreef complicate het volgende:
Hallo iedereen,
Dit is de eerste keer dat ik via deze weg hulp zoek.
Ik snap mijzelf niet meer en toch mijn gevoelens niet.
Er is een jongen die mij al een jaar achter naloopt en hoewel ik hem meer dan 1000 keer gezegd heb dat hij er mee moest stoppen , blijft hij mij achterlopen.
En toen hij mij achterlief heb ik hem eens gekust en gevreeën, maar daarna had ik spijt omdat ik niet zeker was van mijn gevoelens. En ik zei hem dat ik ook iets voel voor hem, maar dat zolang hij zo achtermee blijft lopen en aandringen , dat ik geen ruimte krijg om echt te weten wat ik voel voor hem. Uiteindelijk heb ik hem maanden genegeerd en hij bleef maar berichten sturen.
In die maanden kreeg ik dus ook niet de kans om mijn gevoelens te evalueren.
Nu is hij weer aan mijn deur komen bellen ondanks dat ik hem gezegd had dat hij mij met rust moest laten...
Kort gezegd: ik denk dat ik wel gevoelens heb voor die jongen, maar zolang dat hij mij niet met rust kan laten zal ik hem nooit lief hebben. Ik zei vaak tegen hem laat mij met rust en ik zal zien wat ik voel en naar je komen, maar dat het ook geen belofte was.
Maar dit wil hij niet respecteren en blijft gewoon sturen.
Ik vind dit zo jammer want ik denk dat ik die jongen wel graag heb, maar ik weet het allemaal niet meer omdat hij zo aandringt.
Hoe geraak ik over iemand , die mij niet met rust wil laten?
Ik vind het erg, want ik heb nog gevoelens voor hem, maar ik wil gewoon niet dat hij aandringt en hij wil het niet begrijpen en hij zegt gewoon altijd " ik wil gewoon bij jou zijn en ik zie je veel te graag om je met rust te laten".
Ok de vraag is: hoe ga ik over hem heen kunnen geraken ondanks dat hij mij niet met rust wil laten? sorry ik probeer echt hieruit te komen, want ik wil verder met mijn leven, maar ik moet dit eerst kunnen plaatsen...
kan er iemand mij wat hints geven over hoe ik dit moet plaaten en verder gaan met mijn leven?
Heb je de rest ook gelezen bammetjekwak?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:23 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
Waarom zijn zoveel vrouwen tegenwoordig zo sletterig geworden?
ja maar kan niet echt iets vinden wat deze actie goedpraatquote:Op donderdag 26 september 2013 21:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je de rest ook gelezen bammetjekwak?
ik kan best je gevoel begrijpen ,maar lees aub tussen de letters en alles.
Toch bedankt voor je mening, je hebt het recht om te denken wat je wil!
Welke actie?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:27 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
ja maar kan niet echt iets vinden wat deze actie goedpraat
Dus omdat ze een wispelturig meisje is, mag ze zomaar door allemaal jongens gestalkt worden?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:23 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
Waarom zijn zoveel vrouwen tegenwoordig zo sletterig geworden?
ik heb met hem "geneukt "omdat ik hem in het begin absoluut leuk vond en veel gevoelens had voor hem...ik heb nog NOOIT zo lekker sex gehad als met hem, MAAR als ik nadien met rust wil gelaten worden dan is dat mijn recht!!!!!! Dus als je nog wil filosoferen over waarom mensen neuken, aub start dan een ander topic!!!! ik ben hier om geholpen te worden om van deze jongen (die ik weliswaar graag had en geneukt) volledig uit mijn leven te krijgen en dat is dan ook weer mijn recht net als het recht om te neuken!quote:
ja sorry maar ik kon uit het onderstaande verhaal niet echt opmaken dat je zoveeeel gevoelens voor deze man had!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:33 schreef complicate het volgende:
[..]
ik heb met hem "geneukt "omdat ik hem in het begin absoluut leuk vond en veel gevoelens had voor hem...ik heb nog NOOIT zo lekker sex gehad als met hem, MAAR als ik nadien met rust wil gelaten worden dan is dat mijn recht!!!!!! Dus als je nog wil filosoferen over waarom mensen neuken, aub start dan een ander topic!!!! ik ben hier om geholpen te worden om van deze jongen (die ik weliswaar graag had en geneukt) volledig uit mijn leven te krijgen en dat ik dan ook weer mijn recht net als het recht om te neuken!
Iedereen heeft het recht om een fout te maken , om te neuken en OM MET RUST TE WORDEN GELATEN!!!!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:32 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dus omdat ze een wispelturig meisje is, mag ze zomaar door allemaal jongens gestalkt worden?
Ik val je niet eens aan in je postquote:Op donderdag 26 september 2013 21:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht om een fout te maken , om te neuken en OM MET RUST TE WORDEN GELATEN!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |