abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131593582
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:56 schreef complicate het volgende:

[..]

35 is niet oud hé!
Leeftijd is een getal! Je weet toch dat het de manier van berekenen is hé....vroeger werd leeftijd anders berekend en waren mensen 300 jaar oud. Dus voor mij blijft en is een leeftijd een getal......
...Maar ik zou wel liever ouder zijn, dan hoef ik mij niet meer zo veel zorgen te maken en druk te maken over mensen zoals die jongen
Ouder word je vanzelf en leeftijd komt (helaas) ook met gebreken.
-Maar- het gaat er ook om wat je doet met de tijd die je gegeven is :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:56 schreef complicate het volgende:

[..]

*)
Snelle leerlinge ben je :P
pi_131593609
Even terug naar de Topic,

Zou ik van nummer veranderen om dat gevoel van overheersing van zijn smsjes te vermijden?
ik wil gewoon niet meer hoeven denken van "oei, weer een bericht" ,want zodra hij stuurt denk ik van ; straks komt hij nog bij mij....
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_131593640
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:59 schreef complicate het volgende:

Zou ik van nummer veranderen om dat gevoel van overheersing van zijn smsjes te vermijden?
ik wil gewoon niet meer hoeven denken van "oei, weer een bericht" ,want zodra hij stuurt denk ik van ; straks komt hij nog bij mij....
Ik zou dat wel doen ja. Wel zou ik m'n oude nummer behouden (altijd handig om 2 telefoonnummers te hebben).
  donderdag 26 september 2013 @ 19:00:43 #104
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131593646
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:59 schreef complicate het volgende:

Of ga naar de politie en laat de chatgeschiedenis aan hun zien
pi_131593728
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:00 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Of ga naar de politie en laat de chatgeschiedenis aan hun zien
Is dat geldig bij jullie in Nederland?
Ik weet niet of de politie dit zou aanvaarden , jammer!
pi_131593756
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:03 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet, maar als je in Belgie zit, is het dan niet handiger om -daar- naar de politie te gaan?
  donderdag 26 september 2013 @ 19:04:57 #107
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131593781
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:03 schreef complicate het volgende:

[..]

I'm guessing, ik heb helemaal geen geschiedenis met de politie en wetten in het algemeen
pi_131593837
Probleem is: als ik naar de politie moet , dan zou ik vanaf vandaag mij moeten bezig houden met al zijn smsjes te verzamelen om bewijs te kunnen geven. En dat ik dan ook weer niet goed voor mij psych...en laatste keer als ik met hem over politie sprak heeft hij er zelfs mee gelachen en gezegd "politie doet er niets mee met u klacht".

ik wil een oplossing waardoor ik gewoon stop met dat gespook, maar zo te horen is de politie toch de enige mogelijkheid...dus...veel keuzes heb ik niet...
pi_131593858
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:04 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

I'm guessing, ik heb helemaal geen geschiedenis met de politie en wetten in het algemeen
OK alle ideëen zijn welkom hoor :)
pi_131593873
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet, maar als je in Belgie zit, is het dan niet handiger om -daar- naar de politie te gaan?
Probleem is: als ik naar de politie moet , dan zou ik vanaf vandaag mij moeten bezig houden met al zijn smsjes te verzamelen om bewijs te kunnen geven. En dat ik dan ook weer niet goed voor mij psych...en laatste keer als ik met hem over politie sprak heeft hij er zelfs mee gelachen en gezegd "politie doet er niets mee met u klacht".

ik wil een oplossing waardoor ik gewoon stop met dat gespook, maar zo te horen is de politie toch de enige mogelijkheid...dus...veel keuzes heb ik niet...
pi_131593913
Hard wegrennen TS.
pi_131593943
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Tsja, als je alles weggegooid hebt, dan gaat het lastig worden ja. Maar als je 2 telefoons hebt, kan jij gewoon ongestoord doorbellen met je nieuwe nummer terwijl hij jouw oude nummer vol mag spammen! ^O^
Zet je oude dan gelijk op stil, dan hoor je hem nooit meer en hij heeft niks door!
pi_131593946
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zou dat wel doen ja. Wel zou ik m'n oude nummer behouden (altijd handig om 2 telefoonnummers te hebben).
Ik ga van telefoon nummer veranderen en de ander behouden en binnen 6 maanden bekijken of hij nog gestuurd heeft en er mee naar de politie gaan...op die manier ben ik 6 maanden niet meer met hem "bezig" en ga mijn leven door mijn andere nummer te hebben.
ik denk dat dit al niet slecht is ....
pi_131593973
Hoe moeilijk is t nou om hem overal te blokkeren :') volgens mij twijfel je ergens gewoon zelf nog of je hem wel echt kwijt wil
pi_131593982
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, als je alles weggegooid hebt, dan gaat het lastig worden ja. Maar als je 2 telefoons hebt, kan jij gewoon ongestoord doorbellen met je nieuwe nummer terwijl hij jouw oude nummer vol mag spammen! ^O^
Zet je oude dan gelijk op stil, dan hoor je hem nooit meer en hij heeft niks door!
haha je leest echt in mijn gedachten, ik had dit net geschreven , zo grappig
pi_131593992
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:10 schreef JedimindhaX het volgende:
Hoe moeilijk is t nou om hem overal te blokkeren :') volgens mij twijfel je ergens gewoon zelf nog of je hem wel echt kwijt wil
TS heeft al aangegeven dat dat met haar oude foon niet gaat :P
pi_131594041
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik ga van telefoon nummer veranderen en de ander behouden en binnen 6 maanden bekijken of hij nog gestuurd heeft en er mee naar de politie gaan...op die manier ben ik 6 maanden niet meer met hem "bezig" en ga mijn leven door mijn andere nummer te hebben.
ik denk dat dit al niet slecht is ....
Precies dit ja, klinkt als een goed plan! ^O^

Kijk, zo komen we weer verder! :Y
pi_131594054
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

TS heeft al aangegeven dat dat met haar oude foon niet gaat :P
Oh :P nieuwe telefoon kopen :D
pi_131594063
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:10 schreef JedimindhaX het volgende:
Tja blijkbaar zie ik de situatie niet meer helder en ben ik daarom hier.
In ieder geval veel mensen hebben mij al geholpen en ga van nummer veranderen.
De ene mens heeft meer tijd nodig om dingens te snapen en te reageren dan de ander.
Sorry als dit je gestoord heeft, maar blijkbaar ben ik niet zo snel als je om dit te snappen...
pi_131594080
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:12 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Oh :P nieuwe telefoon kopen :D
Gaat TS al doen :P
pi_131594091
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

ja en morgen vroeg !!!!!!
pi_131594161
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:13 schreef complicate het volgende:

[..]

ja en morgen vroeg !!!!!!
Geregeld!

Was er verder nog iets? :)
pi_131594206
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik kan echt niet wachten:

Plan nummer 1: nieuwe gsm en nummer kopen
Plan nummer 2: huige gsm naar op stil zetten en naar mijn oma brengen (woont op 50km van bij mij) zo ben ik zeker dat ik niet meer zal kijken want ga niet zo heel vaak bij haar.
Plan nummer 3: over 6 maanden mijn huidig gsm bekijken of hij nog gestuurd heeft en op die manier genoeg bewijs verzameld hebben voor politie zonder dat ik mij er moest bezig houden.
pi_131594224
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Tja blijkbaar zie ik de situatie niet meer helder en ben ik daarom hier.
In ieder geval veel mensen hebben mij al geholpen en ga van nummer veranderen.
De ene mens heeft meer tijd nodig om dingens te snapen en te reageren dan de ander.
Sorry als dit je gestoord heeft, maar blijkbaar ben ik niet zo snel als je om dit te snappen...
Nee hoor, ik stoorde me er niet aan ofzo :P succes met de hele situatie!
pi_131594234
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:17 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Nee hoor, ik stoorde me er niet aan ofzo :P succes met de hele situatie!
Dank je wel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')