Hallo iedereen,
Dit is de eerste keer dat ik via deze weg hulp zoek.
Ik snap mijzelf niet meer en toch mijn gevoelens niet.
Er is een jongen die mij al een jaar achter naloopt en hoewel ik hem meer dan 1000 keer gezegd heb dat hij er mee moest stoppen , blijft hij mij achterlopen.
En toen hij mij achterlief heb ik hem eens gekust en gevreeën, maar daarna had ik spijt omdat ik niet zeker was van mijn gevoelens. En ik zei hem dat ik ook iets voel voor hem, maar dat zolang hij zo achtermee blijft lopen en aandringen , dat ik geen ruimte krijg om echt te weten wat ik voel voor hem. Uiteindelijk heb ik hem maanden genegeerd en hij bleef maar berichten sturen.
In die maanden kreeg ik dus ook niet de kans om mijn gevoelens te evalueren.
Nu is hij weer aan mijn deur komen bellen ondanks dat ik hem gezegd had dat hij mij met rust moest laten...
Kort gezegd: ik denk dat ik wel gevoelens heb voor die jongen, maar zolang dat hij mij niet met rust kan laten zal ik hem nooit lief hebben. Ik zei vaak tegen hem laat mij met rust en ik zal zien wat ik voel en naar je komen, maar dat het ook geen belofte was.
Maar dit wil hij niet respecteren en blijft gewoon sturen.
Ik vind dit zo jammer want ik denk dat ik die jongen wel graag heb, maar ik weet het allemaal niet meer omdat hij zo aandringt.
Hoe geraak ik over iemand , die mij niet met rust wil laten?
Ik vind het erg, want ik heb nog gevoelens voor hem, maar ik wil gewoon niet dat hij aandringt en hij wil het niet begrijpen en hij zegt gewoon altijd " ik wil gewoon bij jou zijn en ik zie je veel te graag om je met rust te laten".
Ok de vraag is: hoe ga ik over hem heen kunnen geraken ondanks dat hij mij niet met rust wil laten? sorry ik probeer echt hieruit te komen, want ik wil verder met mijn leven, maar ik moet dit eerst kunnen plaatsen...
kan er iemand mij wat hints geven over hoe ik dit moet plaaten en verder gaan met mijn leven?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel