SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
FYPquote:Op donderdag 26 september 2013 14:02 schreef poker4lifee het volgende:
[FIFA 14: FUT] #75 Kleine Kutbraziliaan in de zandbak
fyTT
Het is geen heel to heel, maar toch een mooie goal.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:59 schreef Tim86 het volgende:
Die heel to heel is nog net zo overpowered dit jaar in in ieder geval. Vooral met Depay![]()
http://www.easports.com/u(...)2014/video/172019025
Dafuqquote:Op donderdag 26 september 2013 14:03 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de eerste 10 packs. Alleen Eto'o schijnt wel wat waard te zijn (rond de 50k?). Rest valt mee, maar omdat ik zo'n vieze pack addict ben nu nog de overige 7500 FIFA-punten opknallen (50 packs:))
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:04 schreef Reemi het volgende:
Prima kerel
https://www.facebook.com/photo.php?v=10200913342371331
brbquote:Op donderdag 26 september 2013 14:04 schreef Reemi het volgende:
Prima chick
Die lijkt op Kelly van der Veerquote:Op donderdag 26 september 2013 14:04 schreef Reemi het volgende:
Prima chick
Hoe hij dan ook heetquote:Op donderdag 26 september 2013 14:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is geen heel to heel, maar toch een mooie goal.
Playstation Entertainment kun je ook met Paypal geld toevoegen aan je portomonee.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan ik ook met iDeal FIFA points kopen? Ik zie alleen maar creditcard. Heb ik niet.
sweaty skillerquote:Op donderdag 26 september 2013 14:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe hij dan ook heet
Fake shot, deze, die schaar met body feint, Ronaldo chop en roulette zijn de enige die ik kan/gebruik
Hoezo is dat sweaty?quote:
nee slechte grap, gewoon alleen de meest effectieve gebruikenquote:
3 star skills misschienquote:Op donderdag 26 september 2013 14:09 schreef Ozz-03 het volgende:
Fucking nep, El Shaarawy kan nieteens de Ronaldo-chop of een rainbow.
Echt?quote:
De makkelijkste bedoel jequote:Op donderdag 26 september 2013 14:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee slechte grap, gewoon alleen de meest effectieve gebruiken
Ja, maar dat is toch nep.quote:
Ik heb geen urenlang onderzoek gedaan, maar dat was het eerste wat in me op kwam. Toen ik in de vluggigheid in het onderschrift de naam "Kelly" voorbij zag schieten, wist ik genoeg. En toen heb ik weggeklikt.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echt?
edit: ooh ja, ik zie het, ik klikte op "terug naar album"
rb xbox.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:11 schreef Tim86 het volgende:
Maar ik weet nog steeds niet hoe ik een overstapje doe..iemand?
Probeer een oefenwedstrijd..quote:Op donderdag 26 september 2013 14:11 schreef Tim86 het volgende:
Maar ik weet nog steeds niet hoe ik een overstapje doe..iemand?
Oh ik had alle knoppen gehad behalve die volgens mij, thanksquote:
net als vorig jaar..quote:Op donderdag 26 september 2013 14:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh ik had alle knoppen gehad behalve die volgens mij, thanks
Ja, zo vaak gebruik ik het ook niet. Ik vind het ook best wel een vieze move eigenlijk, maar voor de variatie is het wel handig. Ik speel in 433 heel vaak de spits aan met een mannetje in zijn rug..als ik dan steeds kaats of aanneem dan wordt het voorspelbaar..als je 1x een overstapje doet dan durven ze daarna nooit meer te happen en heb je veel meer tijd aan de balquote:Op donderdag 26 september 2013 14:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Probeer een oefenwedstrijd..Zelfde knop toch
Staan zulke dingen niet gewoon in de handleiding van het spel? Niet dat ik ooit die papiertjes check in het hoesje, maar goedquote:Op donderdag 26 september 2013 14:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh ik had alle knoppen gehad behalve die volgens mij, thanks
Vorig jaar was het iets anders toch? Ik kan die knoppen nooit zo op opnoemen..doe alles op gevoel en dan kan ik het nog niet uitleggenquote:
Vast wel, maar die heb ik nog niet binnenquote:Op donderdag 26 september 2013 14:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Staan zulke dingen niet gewoon in de handleiding van het spel? Niet dat ik ooit die papiertjes check in het hoesje, maar goed
Ondanks het feit dat de accounts in de friendlists staan? En beide ingelogd zijn geweest in de nieuwe FIFA?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm ik kan niet meer tussen mijn accounts traden...
Dat is ieder jaar zo. En na een paar dagen knalt alles omhoog en blijft het stijgen tot men over TOTY gaat nadenken.quote:
Top.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Playstation Entertainment kun je ook met Paypal geld toevoegen aan je portomonee.
http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/video-game-store/
Hier inloggen.
En dat had je niet verwacht?quote:
Heb op mijn 2e account nog niet ingelogd. Zou dat helpen?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat de accounts in de friendlists staan? En beide ingelogd zijn geweest in de nieuwe FIFA?
je moet met beide op fifa geweest zijn zoals hij zeiquote:Op donderdag 26 september 2013 14:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb op mijn 2e account nog niet ingelogd. Zou dat helpen?
Ik ga dat ook meteen doen, want moet mijn spelers ook nog overzettenquote:Op donderdag 26 september 2013 14:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat moet sowieso ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dus ik kan beter wachten met verkopen van mijn spelers tot na het weekend op z'n minst?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En dat had je niet verwacht?
Ja. Als er veel games gespeeld zijn zit er meer geld in de marktquote:Op donderdag 26 september 2013 14:20 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Dus ik kan beter wachten met verkopen van mijn spelers tot na het weekend op z'n minst?
Ja. Behalve als je nog geen team hebt en nu een team wilt bouwenquote:Op donderdag 26 september 2013 14:20 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Dus ik kan beter wachten met verkopen van mijn spelers tot na het weekend op z'n minst?
En heeft iedereen zijn fifa points al opgemaakt waardoor er ook niet zoveel kaarten tegelijk op de markt komen als nuquote:Op donderdag 26 september 2013 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja. Als er veel games gespeeld zijn zit er meer geld in de markt
Ja vorig jaar wel, maar dat werkte dit jaar ineens niet meerquote:Op donderdag 26 september 2013 14:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha tim wist je niet hoe je jezelf moest poorten? Lekker abusen icm pace
Heb mijn twee silver teams waar ik nu een tijd mee ga spelen al af, verder heb ik nog een boel packs te openen met mijn opgebouwde microsoft points de laatste weken dus die spelers bewaar ik dan nog wel even.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Behalve als je nog geen team hebt en nu een team wilt bouwen
De non rare low rated spelers zou ik er wel opzetten. Die verkopen nu nog wel. over een tijdje niet meer.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:22 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Heb mijn twee silver teams waar ik nu een tijd mee ga spelen al af, verder heb ik nog een boel packs te openen met mijn opgebouwde microsoft points de laatste weken dus die spelers bewaar ik dan nog wel even.
Oke thanks voor de info, na FUT12 en begin van FUT13 niet meer echt bezig geweest met FUT. Nu weer beginnen en ook veel op FOK actief zijn dus zal er langzaam weer inkomen en stoppen met waarschijnlijk domme vragen stellen!quote:Op donderdag 26 september 2013 14:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De non rare low rated spelers zou ik er wel opzetten. Die verkopen nu nog wel. over een tijdje niet meer.
Ik ben wel godverdomme blij.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:25 schreef Zhano het volgende:
Niet iedereen zal er even blij mee zijn maar ik ben er weer
Tja...wat zal ik ervan zeggen?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:25 schreef Zhano het volgende:
Broeder!quote:Op donderdag 26 september 2013 14:25 schreef Zhano het volgende:
Volgens mij komt het een beetje op hetzelfde neer kwa prijs of heb ik het misquote:Op donderdag 26 september 2013 14:25 schreef KC.PSV het volgende:
Hebben jullie ook al gezien dat die zogenaamde best deal van 12000 points voor 79.99 minder goed is dan 4600 points voor 29.99
Bij Sony.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:28 schreef Aguero het volgende:
waar kan ik het goedkoopst Microsoft points kopen om FIFA points van te halen?
Voor actuele prijzen kan je beter naarquote:Op donderdag 26 september 2013 14:27 schreef WezepAFCA het volgende:
Haha wtf, Chelsea maakt mij rijk. In eerste pack had ik Eto'o, nu Willian en Ramires achter elkaar. Volgens Futhead is Eto'o 50k, Willian 30k en Ramires 15k
LB is zeker zowat je duurste speler in dit team?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog 6k over, wat zal ik daarmee doen?
KAKA!quote:Op donderdag 26 september 2013 14:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog 6k over, wat zal ik daarmee doen?
Nee je kan beter gewoon op je console gaan en compare prices doenquote:Op donderdag 26 september 2013 14:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Voor actuele prijzen kan je beter naar
Ultimateteamtrading.net gaan
Haha nee Gomez is wel duurder. Maar LBs zijn schaars in de Serie A.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
LB is zeker zowat je duurste speler in dit team?
Ja zit nu op de XBOX packs te openen en op de web app op mn trade account de prijzen te bekijken, ze zijn nog duurder dan FUThead zei, dat is altijd goedquote:Op donderdag 26 september 2013 14:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee je kan beter gewoon op je console gaan en compare prices doen
Kan ookquote:Op donderdag 26 september 2013 14:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee je kan beter gewoon op je console gaan en compare prices doen
Waarom zou je op de web app kijken als je gewoon compare prices kan doenquote:Op donderdag 26 september 2013 14:32 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja zit nu op de XBOX packs te openen en op de web app op mn trade account de prijzen te bekijken, ze zijn nog duurder dan FUThead zei, dat is altijd goed
Is dat een optie?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zou je op de web app kijken als je gewoon compare prices kan doenScheelt je een hoop gedoe.
Hahaha lekker bezig.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:35 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Is dat een optie?haha eerste wat ik gedaan heb toen ik FIFA binnen had was FIFA points kopen en nu packs openen, totaal niet gekeken wat er allemaal kan
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:35 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Is dat een optie?haha eerste wat ik gedaan heb toen ik FIFA binnen had was FIFA points kopen en nu packs openen, totaal niet gekeken wat er allemaal kan
Thanks! Nu ook Eriksen in een pack. Wordt dus linksvoor Willian, spits Eto'o, CAM Eriksen en Ramires op de CVM. Hopelijk nog wat BPL spelers in de komende packsquote:
Geen idee wat ze kosten hoor, maar Coentrao en Pepe?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:36 schreef zerokil het volgende:
Gezocht:
Goedkope gold LB + CB (TripleLink)
wtf heb jij voor pack luckquote:Op donderdag 26 september 2013 14:38 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Thanks! Nu ook Eriksen in een pack. Wordt dus linksvoor Willian, spits Eto'o, CAM Eriksen en Ramires op de CVM. Hopelijk nog wat BPL spelers in de komende packs
Ach ik had 3 keer Mignolet als hoogtepunt van mijn pack openingquote:Op donderdag 26 september 2013 14:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wtf heb jij voor pack luckWaarom heb ik dat nooit.
Valt mee, in FIFA 13 heb ik denk ik 150 euro aan packs opgemaakt en nog bijna al m'n coins ingame toen ik het zat was (rond de 900k) en mn beste pull uit heel 13 was Casillias, die ik toen voor 80k verkocht.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wtf heb jij voor pack luckWaarom heb ik dat nooit.
me packquote:Op donderdag 26 september 2013 14:47 schreef Maver24 het volgende:
wOot IF Pedro in me pack. Het jaar begint weer goed
Meen je niet?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:47 schreef Maver24 het volgende:
wOotquote:Op donderdag 26 september 2013 14:47 schreef Maver24 het volgende:
Hier niet..quote:Op donderdag 26 september 2013 14:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige?
refresh...quote:Op donderdag 26 september 2013 14:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige?
Held !! Zeer goede pullquote:Op donderdag 26 september 2013 14:50 schreef WezepAFCA het volgende:
Gundogan in pack, wat een beest.
Heb een aantal spelers verkocht, heb nu:quote:Op donderdag 26 september 2013 14:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je bent wel lekker bezig he? Wat is je team nu?
hahaquote:Op donderdag 26 september 2013 14:44 schreef ThadCastle het volgende:
Haha de dikke postbode vrouw komt eraan.
ze heeft hem niet bij wat is deze
Ligt natuurlijk ook aan hoe goed de wifisterkte in je huis is enzo hequote:Op donderdag 26 september 2013 14:56 schreef Djeetje het volgende:
Iemand hier die draadloos internet heeft via zijn PS3 zo ja werkt dat goed?
Zal zo na mijn laatste packs even een team maken + wisselspelers van m'n beste pulls en plaatsenquote:
Werkt prima als je goed signaal hebtquote:Op donderdag 26 september 2013 14:56 schreef Djeetje het volgende:
Primaquote:Op donderdag 26 september 2013 14:56 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:58 schreef WezepAFCA het volgende:
Na mn pack met Di Natale meteen Jesus Navas in de volgende, jezus nog nooit zoveel geluk gehad als vandaag op FUT...
x10quote:
Kutjongquote:Op donderdag 26 september 2013 14:58 schreef WezepAFCA het volgende:
Na mn pack met Di Natale meteen Jesus Navas in de volgende, jezus nog nooit zoveel geluk gehad als vandaag op FUT...
Ook met mijn kut internet ?quote:
Als je wifi kut is, is internet op PS3 ook kut.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ook met mijn kut internet ?
Heb dus nu even geen internet op me pc dan doe ik daar mijn internet kabel in
Kun je een puush plaatsen? Kan je team niet op mobiel zien zoquote:Op donderdag 26 september 2013 15:10 schreef WezepAFCA het volgende:
http://www.easports.com/n(...)fId=dL54Nfs6bdlA:360
Dit is het beste van mijn pack pulls afgelopen uur. Bijna heel BPL team behalve degelijke rechtsback. Denk dat ik nog nooit zoveel geluk heb gehad
quote:Op donderdag 26 september 2013 15:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kun je een puush plaatsen? Kan je team niet op mobiel zien zo
quote:Op donderdag 26 september 2013 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
De GK-glitch is denk ik niet op PS3. Bij mij iig niet.
Ik wil mijn silver eredivisie team ook even gaan finishen. Wie heb jij op rechtsbuiten, linksbuiten en rechtsback?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
ruiter keept trouwens wel![]()
bruma en lachman bevallen ook goed. hoesen is lekker sterk aan de bal.
tegenvallers, castaignos en anita
4-1-2-1-2quote:Op donderdag 26 september 2013 15:17 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik wil mijn silver eredivisie team ook even gaan finishen. Wie heb jij op rechtsbuiten, linksbuiten en rechtsback?
Ik heb ook een half eredivisie teamquote:Op donderdag 26 september 2013 15:17 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik wil mijn silver eredivisie team ook even gaan finishen. Wie heb jij op rechtsbuiten, linksbuiten en rechtsback?
Hoe bevalt Ebecilio? Heb hem ook omdat ik hem voor 200c kon oppikken destijds. En Hoesen dus goed? Moet alleen nog Ruiter, een rechtsbuiten en rechtsback kopen. Heb Fischer op links omdat Depay zo overpriced was, hoop dat hij bevalt.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
4-1-2-1-2
ruiter
blind lachman bruma arias
vilhena anita ebecilio
chery
cast. hoesen
Ben nu Bakkali aan het zoeken, daarna moet ik ook van Rhijn en Ruiter nog, hopelijk verkopen zo even wat dingen van mijn transferlijst dan kan ik eindelijk mijn eerste pot gaan spelenquote:Op donderdag 26 september 2013 15:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb ook een half eredivisie teamDepay, Vilhena en Ruiter moet ik nog kopen. Op RB heb ik nu Brenet, maar dat wordt nog Van Rhijn/Van der Wiel. Op RW heb ik nu Beerens, maar dat wordt Bakkali.
Eindelijk heb ik iets verkochtquote:Op donderdag 26 september 2013 15:21 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ben nu Bakkali aan het zoeken, daarna moet ik ook van Rhijn en Ruiter nog, hopelijk verkopen zo even wat dingen van mijn transferlijst dan kan ik eindelijk mijn eerste pot gaan spelen
Heb nu de Ruiter binnen voor 2k en Bakkali op open bid voor 9.3k, beide goedkoopsten op de marktquote:Op donderdag 26 september 2013 15:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik iets verkocht. Volgende target is Ruiter, misschien Vilhena als er nog iets verkoopt.
Mooi, dan heb ik iig een concurrent minder voor de eerstvolgende Ruiterquote:Op donderdag 26 september 2013 15:31 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Heb nu de Ruiter binnen voor 2k en Bakkali op open bid voor 9.3k, beide goedkoopsten op de marktNu alleen nog wat verkopen om van Rhijn te kopen
quote:Op donderdag 26 september 2013 15:31 schreef Ajacied7 het volgende:
Godver tering VI.
fatty fatty fatty fat reed niet door dus ik dacht dat het me potjes FUT ging kosten. Toch niet.
Ik lees het blad ook helemaal niet.quote:
http://www.futhead.com/guides/35/fut14-chemistry-guide-part-3/quote:Op donderdag 26 september 2013 15:32 schreef WezepAFCA het volgende:
Heeft iemand een link naar een guide voor die teamgeest stijlen? (zoals wat Hawk, Sniper etc. allemaal doen). Ik google maar vind niets nuttigs. Nederlands/Engels maakt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |