Of in een spoilerquote:Op donderdag 26 september 2013 17:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kan/wil je mij een DM sturen waar ik die bigfoot kan vinden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 september 2013 18:02 schreef PicoMMP het volgende:
Voor mensen die gaan parachute springen in het centrum van Los Santos (met die enorme hijskraan):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toevallig liep ik erheen<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
@#!$!#$quote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 18:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@#!$!#$
Was ik eindelijk boven, zag ik nergens die letter scrap, ik dus naar het eind van de kraan lopen, val ik er af...
Ik had blijkbaar een parachute bij me en ben nog in leven.. ik wil weer naar de kraan
[ afbeelding ]
Ga ik dit redden over het balkje?![]()
Dat vroeg ik mij ook af, toch heb ik het niet gedaan, chickenshitquote:Op donderdag 26 september 2013 18:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@#!$!#$
Was ik eindelijk boven, zag ik nergens die letter scrap, ik dus naar het eind van de kraan lopen, val ik er af...
Ik had blijkbaar een parachute bij me en ben nog in leven.. ik wil weer naar de kraan
[ afbeelding ]
Ga ik dit redden over het balkje?![]()
Van de gebaande wegen af durven, dan rijd je ze zo kwijt.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:12 schreef Woods het volgende:
Wat een zooi net, na die missie dat je Lamar moet redden van Ballas moet je eerst 5 miles terug rijden en krijg onderweg heisa met de politie. Word ik tot 2 keer toe door de politie neergeknald, omdat je midden in de desert zit kan je je nergens verschansen of wat en dan ook nog eens 100 politiewagens op je af
Heeeeeeeeeeel langzaam er over heen geschuifeld, op het laatste moment toch doodgevallen.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af, toch heb ik het niet gedaan, chickenshit
Michael was ook retired, zette de chillings en had in principe al het contact met de onderwereld verbroken.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is wel weinig te doen voor Michael qua secret of extra missies in vergelijking met de andere twee.
Die hebben bijna altijd wel wat sidemissions te doen Michael bijna niet.
ik heb tot nu toe iets van $100.000 in aandelen gekregen.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer krijg je eens een beloning voor het terug brengen van gestolen voertuigen ?
Ik ook, maar dit is de enige beloning die ik to nu toe gehad heb.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe iets van $100.000 in aandelen gekregen.
(van een fiets, de aandelen kreeg ik een tijd later via mail)
Me3quote:Op donderdag 26 september 2013 18:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit is de enige beloning die ik to nu toe gehad heb.
Nee, lol.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:48 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
Zit dat teddybeertje daar altijd en ben ik scheel geweest of ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |