Zeist is kutquote:Op zondag 29 september 2013 13:52 schreef Paul het volgende:
Gaan we dit nou nog een aantal delen doen
Nielsch versus Dromenvangertje
![]()
NEE UTRECHT IS LEUK NEE UTRECHT IS STOM NEEEEEEEEHEEE
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:56 schreef Drinky het volgende:
- Geen OV tot 6:00. Er is een nachtbus die om het uur naar Zeist gaat, maar daar wonen geen fatsoenlijke mensen.
Pot, Ketel. Vleuten ligt godverdomme nog verder weg van het centrum dan zeist. het is zo'n pauperuithoek dat er zelfs geen nachtbus naartoe gaat.quote:
Schijt aan die nachtbus, echte bazen gaan door tot na sluitingstijd of regelen een slaapplek. Mits het leuk is natuurlijk. Rotterdam ben ik nog niet geweest. Ik hoor er zulke gemixte verhalen over dat qua clubs Amsterdam me meer trekt dan Rotterdam.quote:Op zondag 29 september 2013 15:13 schreef Asphias het volgende:
en ten slotte, rotterdam heeft wel de beste clubs, niet echt een studentenstad though. en ook groningen is leuk, maar zo jammer in de uithoek. vanuit utrecht kan je voor de variatie nog eens makkelijk naar amsterdam, delft, leiden, of rotterdam, vanuit groningen is alles te ver voor een avondje.
Fietsen gaat niet echt als je vanuit Utrecht daar gaat stappen, of neem je een fiets mee in de trein?quote:Op maandag 30 september 2013 00:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Fietsen is net zo snel inderdaad.
Dacht dat we het over de nachtbus naar Zeist hadden ... pardon. Maar daar wonen geen bazen dus ik ben geen baas.quote:Op maandag 30 september 2013 00:50 schreef W00fer het volgende:
[..]
Fietsen gaat niet echt als je vanuit Utrecht daar gaat stappen, of neem je een fiets mee in de trein?
Vertel dat maar aan al die meisjes in het pakuis, kneus, heerenplein etc etcquote:
Daarvoor moet je zeker mensen kennen.quote:Op maandag 30 september 2013 08:36 schreef o.us2.0 het volgende:
Huisfeestjes blijven inderdaad de beste studentenfeestjes.
Op TWC ga je gewoon met je etage naar elk ander feest in het gebouw als je wil.quote:Op maandag 30 september 2013 12:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Daarvoor moet je zeker mensen kennen.
WAT GEEN BAZEN IN ZEISTquote:Op maandag 30 september 2013 00:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dacht dat we het over de nachtbus naar Zeist hadden ... pardon. Maar daar wonen geen bazen
Alleen maar bazen natuurlijk. Had geen zin in een discussie met de TS.quote:
Je vergeet Perron.quote:Op donderdag 26 september 2013 07:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
In Rotterdam uitgaan en naar Hollywood/Stadhuisplein gaan![]()
![]()
Stinkpaupers United op die plekken.
Witte de Withstraat, Oude Haven, Oostplein, Club Vie
Hé, jou herken ik van posts op Spotted Groningenquote:
Denken dat de Randstad (met hoofdletter) de leider is in het studentenlevenquote:Op maandag 30 september 2013 06:48 schreef Nielsch het volgende:
Daarom studeren in de randstad. Utrecht, Leiden, Amsterdam, Rotterdam vlakbij elkaar.
Precies, buiten de Randstad is alles veel gezelliger.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:56 schreef W00fer het volgende:
[..]
Denken dat de Randstad (met hoofdletter) de leider is in het studentenleven
Nijmegen, Groningen, Wageningen, Twente, Maastricht, Tilburg, Eindhoven
Je bent onwetend iig.quote:Op maandag 30 september 2013 11:37 schreef speknek het volgende:
Misschien ben ik al oud, maar sowieso is de echte tijd van clubs (roxy, westergas, now&wow) toch allang voorbij? Volgens mij zit den hedendaagse hippe jeugd in hun skinny jeans onder een brug in de regen Hemingway te lezen. Of misschien een bruin literair cafe. Een vriend van me gaat nog naar underground techno feesten, maar dat is een vrij kleine scene.
Je hebt saaie vrienden denk ik.quote:Op maandag 30 september 2013 11:37 schreef speknek het volgende:
Misschien ben ik al oud, maar sowieso is de echte tijd van clubs (roxy, westergas, now&wow) toch allang voorbij? Volgens mij zit den hedendaagse hippe jeugd in hun skinny jeans onder een brug in de regen Hemingway te lezen. Of misschien een bruin literair cafe. Een vriend van me gaat nog naar underground techno feesten, maar dat is een vrij kleine scene.
Ik zit ook in de crew.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Hé, jou herken ik van posts op Spotted Groningen![]()
.
das juist positief.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:18 schreef mapima het volgende:
UtrechtVind je het gek dat er alleen kaaskoppenndaar studeren
racist!quote:
Nu nog de rest van de buitenlanders elders heen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:54 schreef mapima het volgende:
[..]
ja idd want de buitenlanders zijn verstandig en gaan dus ergens anders studeren
Ik zie geen probleem.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:18 schreef mapima het volgende:
Dat maakt Utrecht zo gezellig. Geen agressieve sfeer op studentenavonden omdat een of andere mediteraanse proleet gefrustreerd raakt omdat zijn 'moves' geen indruk maken op al dat hockey-, roei- en zeilschoon.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:18 schreef mapima het volgende:
Full moon partyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:53 schreef speknek het volgende:
Soberso. Maar het gaat om wat hip is heh, niet wat er nog her en der te vinden is.
Full moon party op koh pagnan okay. Club in Nederland, meh.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:10 schreef Abed het volgende:
Haten op Uutje![]()
haan 'studeert' hier dus onterechte klacht.
omgwtfbbqsausquote:
Heeft wel een punt hier.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Full moon party
Oh ik ben zo avontuurlijk, ik ga in mn eentje reizen. Oh ik reis de lonely planet achterna ik ga lekker naar Thailand.
In je eentje vanuit Maastricht naar Rotterdam verhuizen is nog avontuurlijker
Zéér scherp waargenomen mien manG!quote:Op woensdag 25 september 2013 23:56 schreef Drinky het volgende:
Het ergste van dit alles is dat zij wel van mening zijn recht te hebben op goed verzorgde, mooie jongens (no homo)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |