quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Safari beter noemen dan Chromequote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, firefox werkt prima voor mij.
[..]
Ik had het over pokémon
Gamenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Liefde voor Pokemon en de Nintendo DS
We hebben het hier natuurlijk niet over de variant voor Windows. Dat mag wel duidelijk wezen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Safari beter noemen dan ChromeWhat's wrong with you?
Zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
We hebben het hier natuurlijk niet over de variant voor Windows. Dat mag wel duidelijk wezen.
ga iets spelen wat iedereen easy vind en kan kun je later wel hardcore gamenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb eigenlijk niks met gamen. Speel af en toe met A. mee op de xbox360 en dan spelen we Tekken, dat vind ik nog wel geinig en verder heb ik dus mijn Nintendo DSi die na een jaar er nog brandnieuw uitziet omdat er amper op is gespeeld (wil ik nu wel meer verandering in brengen). Ik ben meer van de serie's kijken haha
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik had ooit ook een gameboy die alleen maar stof lag te happen in de kast. Maar dat vond ik vet klote omdat je altijd onder licht moest gaan zitten 's avonds om iets te zien op het scherm. Gelukkig heb je dat nu niet meer
sorry g , is mij echt te ver en heb 5 oktober dikke partyquote:
Alhoewel ik Safari voor Mac prefereer boven Chrome voor Windows. Maar Firefox op Windows bevalt mij niet echt.quote:
Ik speel simpele games: Super Smash, Need For Speed, Tekken, Mario, Kirby en Pokemon. Need For Speed ben ik wel goed inquote:Op woensdag 25 september 2013 23:43 schreef smitjew het volgende:
[..]
ga iets spelen wat iedereen easy vind en kan kun je later wel hardcore gamen
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alhoewel ik Safari voor Mac prefereer boven Chrome voor Windows. Maar Firefox op Windows bevalt mij niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |