quote:Op woensdag 25 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alba... Alba mag de schitterend gevormde kont van Nicki geeneens kussen.
Dat vind ik niet leuk. Plaatjes die niets met het voetbal te maken hebben vind ik niet leuk.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dan moet je bij Johannes zijn, die gaat over de Alba's.
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oneens.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speelde Ajax net?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier geeft hij Bojan, speler van Ajax, de club die zonet gespeeld heeft, een kusje.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Daarom is het ontopic. Altijd klagen en ongein is ontopic.quote:
Uh, oke.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom is het ontopic. Altijd klagen en ongein is ontopic.
Leuke plaatjes van een actrice die toevallig dezelfde achternaam heeft als een voetballer is offtopic en een grof schandaal.
Het is niet goed maar wel zo ontzettend leuk!quote:Op woensdag 25 september 2013 23:24 schreef Cavaliers het volgende:
Bas van Veenendaal stelt echt geen enkele kritische vraag, waarom staat zoiets daar..
Knotsgek interviewquote:Op woensdag 25 september 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is niet goed maar wel zo ontzettend leuk!![]()
[/FOX]
Clubtopics lees ik niet, dus: nee.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:42 schreef Cavaliers het volgende:
Genieten jullie ook zo van het Ajaxtopic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |