Deze heldquote:
Waarom?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Neem eens een UI man.
Gewoon de bordjes Noordwijk gevolgd.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:48 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe zo'n figuur als Schaken bij het Nederlands elftal terecht is gekomen is mij een raadsel.
Hij woonde toch in Lelystad? Dan ben je niet strietwais.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon de bordjes Noordwijk gevolgd.
Yo betekent 'ik'.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
''Yo yo, yo yo, yo yo, Feyenoord, Feyenoord....''
Diepe teksten.
Is een goede voor in de kleedkamer, gezellig, hij kan dammen.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:48 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe zo'n figuur als Schaken bij het Nederlands elftal terecht is gekomen is mij een raadsel.
Je kunt ook 9x in je handen klappen en dan 1x AJAX! Roepen. Minstens zo hoogstaand.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
''Yo yo, yo yo, yo yo, Feyenoord, Feyenoord....''
Diepe teksten.
Klopt, mee eens. Ajax bash ook altijd terecht.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt ook 9x in je handen klappen en dan 1x AJAX! Roepen. Minstens zo hoogstaand.
Klapperen als een AZ'erquote:Op donderdag 26 september 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt ook 9x in je handen klappen en dan 1x AJAX! Roepen. Minstens zo hoogstaand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |