Van mij mag jequote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zou een prima afstudeeronderwerp zijn...
Dat doet mijn vrouw ook altijdquote:Op woensdag 25 september 2013 20:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Paar dagen geleden liet Wiebel een boer. M. lachen natuurlijk. Vervolgens liet ik expres een boer en toen werd M. bozig: 'mama, nee, nee, nee!'![]()
![]()
Maar jij vindt boerende vrouwen leuk.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat doet mijn vrouw ook altijd. Als ik het doe is het niet goed, als zij het doet is het grappig
.
Om op mijn kop te krijgen als ik boer?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij vindt boerende vrouwen leuk.
Dan vraag je er om...
Ja, nooit leuker proberen te zijn dan je vrouw...quote:Op woensdag 25 september 2013 22:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Om op mijn kop te krijgen als ik boer?
Thx, maar ik ben eigenlijk een tamelijk zondagskindje hoor! Heb weinig 'ergs' meegemaakt, dus niet te vergelijken met Soempie. Mijn ziekenhuistraject, dat vond ik wel heel erg, maar heeft natuurlijk heel erg goed uitgepaktquote:Hoewel ik je niet eens zo goed ken, is dat inderdaad wel iets om trots op te zijn. Zelfde geldt voor LB...
Ik vergelijk je ook niet met Soempie, maar het resultaat van je volharding is wel iets op trots op te zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Madmaster;
[..]
Thx, maar ik ben eigenlijk een tamelijk zondagskindje hoor! Heb weinig 'ergs' meegemaakt, dus niet te vergelijken met Soempie. Mijn ziekenhuistraject, dat vond ik wel heel erg, maar heeft natuurlijk heel erg goed uitgepakt
En waarom mag je niet trots zijn op je eigen prestaties?
Het is geen wedstrijdje "wie heeft de ergste ervaring". Ieder mens heeft eigen ervaringen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Madmaster;
[..]
Thx, maar ik ben eigenlijk een tamelijk zondagskindje hoor! Heb weinig 'ergs' meegemaakt, dus niet te vergelijken met Soempie. Mijn ziekenhuistraject, dat vond ik wel heel erg, maar heeft natuurlijk heel erg goed uitgepakt
En waarom mag je niet trots zijn op je eigen prestaties?
quote:
Godverdomme, niet doe-hoen!quote:
Wees maar trots op jezelf. Hij wordt morgen opgenomen. Klop jezelf maar op de borst.quote:
Als je elke keutel die dwars zit op internet moet posten moet je er ook rekening mee houden dat mensen daar wel eens wat op te zeggen hebben waar jij niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wees maar trots op jezelf. Hij wordt morgen opgenomen. Klop jezelf maar op de borst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |