Al stonden ze voor een oktober release, toch zijn de zwarte/roze SB Project BA's al verkrijgbaar in sommige shops. Ik zie op
de website van Ben-G dat zij ze ook al hebben. Nu snap ik (denk ik) ook waarom er zo lang werd gewacht met de drop, aangezien er gelijktijdig nu overal zwart/roze Janoski's en P-Rod 7's gedropt zijn. De vroege release is wel opvallend aangezien er pas oktober voor stond en sommige webshops (bijv. size?) zelfs november aangeven bij "Coming Soon".
Alles in me schreeuwt nu dat ik ze online moet coppen, maar ik zou toch graag eerst een keer Project BA's willen passen zodat ik weet hoe ze vallen (TTS of niet). Volgens mij had er iemand hier een tijdje terug BA's? Ik wil ze ook echt voor skateboarden gaan gebruiken, ik ben kort geleden als opa van 29 na een break van een jaar of zes weer langzaam aan begonnen

En dan iets anders: ik heb mijn vrouw een weekendje Parijs cadeau gedaan en we gaan op 18 oktober. Ik ben 1x eerder een dagje in Parijs geweest en heb toen alleen highlights bezocht. Nu heb ik m.b.v. de store guides van Sneakerfreaker en Highsnobiety een shortlist gemaakt van sneakerwinkels die de moeite waard lijken. Mis ik nog aanraders? Vette kledingwinkels hoef ik niet per se te bezoeken, qua kleding ben ik niet zo'n big spender. Waarschijnlijk lukt het maar om bij 2 of 3 winkels langs te gaan, want ook al houdt mijn vrouw mede dankzij mij ook wel een beetje van hippe sneakers (heb o.a. de eerste AM1 x Liberty en de recente Vans x Liberty cadeau gedaan in het verleden, waar ze erg blij mee is), ze gaat het niet trekken als ik haar heel de dag van de ene naar de andere sneakerwinkel sleur. En het weekendje is uiteindelijk toch voor haar

De shortlist:
• Oqium
• Starcow
• Colette
• Street Machine
• size?
• Nike Stadium