quote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Cilgod nu al beter dan Vermeer
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Cilgod nu al beter dan Vermeer
Als Sana het bij Göteborg elke wedstrijd net zo deed als in zijn eerste wedstrijden bij Ajax, kan ik me daar wel wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je het in Sana ziet zitten dan ben je goed Blind. Of die geweldige scouting van ons had geweldige argumenten om hem hierheen te halen
Hij viel niet op daarquote:Op woensdag 25 september 2013 21:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als Sana het bij Göteborg elke wedstrijd net zo deed als in zijn eerste wedstrijden bij Ajax, kan ik me daar wel wat bij voorstellen.
Die kan er geen reet van inderdaad.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoesen is ook niks beter dan Siggy zo te zien
Als Serero en Schone steeds de bal mogen hebben dan gaat het kut zijn jaquote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef TIM-846 het volgende:
Het is me alweer een partijtje slecht zeg.
Moisander net ook weer met z'n solo. Dat is nog lang geen Jantje.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Serero en Schone steeds de bal mogen hebben dan gaat het kut zijn ja
Dat wordt ook geen Jantjequote:Op woensdag 25 september 2013 21:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Moisander net ook weer met z'n solo. Dat is nog lang geen Jantje.
Toch geven ze niets weg.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:07 schreef roislecxe het volgende:
Volendam hoopt nu al op penalty's volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |