Ach je kent het klappen van de zweep wel een beetjequote:Op vrijdag 27 september 2013 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Phew, gelukkig, scheelt me weer een knal voor m'n harses...
Jôh..quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ach je kent het klappen van de zweep wel een beetje
Ja joh, geen voetbal vanavondquote:
Ik ga nooit zover over de grensquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
2 wedstrijden op mijn kalender, 1 Spaanse en 1 Duitse. Alleen de Duitse op TV
Bitte? wo ist die der bahnhof?quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
2 wedstrijden op mijn kalender, 1 Spaanse en 1 Duitse. Alleen de Duitse op TV
Do ist die Bahnhofquote:
De competitie wordt idd een stuk spannender, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Van het Nederlandse voetbal alleen zou ik niet vrolijk worden ....
Ben je al terug van vakantie Chufi?quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:26 schreef chufi het volgende:
Ik zit nog gewoon MasterChef te kijken enga zelf zo aan de gang ..
Ja ik ben al bijna 2 dagen terug ...quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben je al terug van vakantie Chufi?
Ok danquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ben al bijna 2 dagen terug ...
Zie je mijn man een Rotterdammer naar Amsterdam gaan ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je er toch een weekend trip van ... ?
Nee maar die man van je hoeft toch helemaal niet mee ...quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zie je mijn man een Rotterdammer naar Amsterdam gaan ?
Ik heb geen zin om me daar aan te melden etc .. Maar je mag deze van me posten als je wilt..quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:05 schreef Margo37 het volgende:
Wie zin heeft om muziek te luisteren of een verzoekje te doen http://www.ustream.tv/channel/wiem65
Had begrepen dat streams gepost mochten worden hier
Luister je wel dan? Anders heeft het geen zin natuurlijkquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om me daar aan te melden etc .. Maar je mag deze van me posten als je wilt..
Sinds wanneer is dat dan weer?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:05 schreef Margo37 het volgende:
Wie zin heeft om muziek te luisteren of een verzoekje te doen http://www.ustream.tv/channel/wiem65
Had begrepen dat streams gepost mochten worden hier
Sinds ik dat gelezen hebquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat dan weer?
Dat staat er niet manquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw. je bent hier óók Mod tegenwoordig? Geweleldig..
Ja maar wat doe jij met die zite? Niets toch ...?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Luister je wel dan? Anders heeft het geen zin natuurlijk
Nee das een stream, dom lullen en muziek aanvragen enzo, doggies op de cam als ze niet piitenquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wat doe jij met die zite? Niets toch ...?
Begin eens met aap, noot, miesquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
wiem, hond, tuin.. van dat?
Zite.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wat doe jij met die zite? Niets toch ...?
Maar een apart topicje doen dan? Het WIDM-virus mag ook ongebreideld woekeren tenslotte..quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:23 schreef Margo37 het volgende:
[..]Ook goed, je schiet al aardig op.
Straks Yvonne weer in je nekquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar een apart topicje doen dan? Het WIDM-virus mag ook ongebreideld woekeren tenslotte..
Was jij de drukkerquote:
Uiteraard, waar heb je het over?quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Uiteraard, waar heb je het over?
Nee, weet het al niet meerquote:
Ik wacht op de punchlinequote:
't was echt de verkeerdequote:Op vrijdag 27 september 2013 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjâh.ik vond het al iets te snedig voor hier...
Ik geloof je echt wel.. maar ga echt niet zoeken waar die comment wel terecht is gekomen hoor!quote:
Nee, dat raad ik je ook niet aan, je zou het allemaal niet begrijpen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof je echt wel.. maar ga echt niet zoeken waar die comment wel terecht is gekomen hoor!
Ik denk het ook, en hartelijk bedankt want dat scheelt ons beide een hoop werk...quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat raad ik je ook niet aan, je zou het allemaal niet begrijpen waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |