Oh...dus het is een prank de TT?quote:
Mij eerlijk gezegd ook nietquote:Op donderdag 26 september 2013 10:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh...dus het is een prank de TT?Dan ben ik er als passant ook in getrapt.alhoewel, het kan mij eigenlijk geen lor schelen of die serie er nu wel of niet komt.
Hoeveel afleveringen heeft tie?quote:Op donderdag 26 september 2013 10:19 schreef Toverheks het volgende:
http://penoza.kro.nl/seizoenen/3/afleveringen/29-09-2013![]()
![]()
![]()
![]()
mooie Promo
Kunnen ze die boot eindelijk opruimen iddquote:Op donderdag 26 september 2013 18:14 schreef HiDiHo het volgende:
2 lichamen in de concordia zijn gevonden...toch fijn voor de familie
Denk 8 kan het nergens terug vinden, misschien weet Jian het.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:23 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen heeft tie?
10, net als het 2e seizoen.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk 8 kan het nergens terug vinden, misschien weet Jian het.
Is toch echt de beste serie in jarenquote:Op donderdag 26 september 2013 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Penoza is wel de moeite waard om te kijken idd ...
Er is nu naast een Amerikaanse ook een Poolse versiequote:Op donderdag 26 september 2013 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is toch echt de beste serie in jaren
die amerikaanse ga ik ook bekijken, maar poolsquote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Er is nu naast een Amerikaanse ook een Poolse versie
Android tablet en UPC ?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:17 schreef Poezewoes het volgende:
Wilde op tablet voetbal kijken, helaas ging niet
Zeg, kan jij dat tuig uit het echte Utopia-topic halen, je kon het van mij ook zo goed, lieverd...quote:
Zondag pas de eerste en die heb ik al gezienquote:Op donderdag 26 september 2013 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
kan gewoon eigenlijk niet meer wachten, wil ze alle 10 meteen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |