quote:Op woensdag 25 september 2013 16:23 schreef Jian het volgende:
Maar goed dat ie geen nieuwe penis nodig had .......
ja precies, vooral als die ook op z'n voorhoofd zou groeien hihiquote:Op woensdag 25 september 2013 16:23 schreef Jian het volgende:
Als ie moet niezen heeft ie een pond gel in z'n haar.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:26 schreef Ulx het volgende:
Lastig douchen met die neusgaten naar boven. Die lopen gelijk vol water.
Ik durf zomaar aan te nemen dat de man doorgaans een ruime hoed droegquote:Op woensdag 25 september 2013 16:30 schreef Yi-Long het volgende:
Ook vervelend als je naast hem zit in de bus, en hij moet niezen...
Godverdommequote:Op woensdag 25 september 2013 16:23 schreef Jian het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:23 schreef Jian het volgende:
Dan had je dit gekregen:quote:Op woensdag 25 september 2013 16:23 schreef Jian het volgende:
Nou, ik geloof heus wel dat er over een paar jaar mogelijk is dat je eigen organen opnieuw worden gekweekt. Zoals nieuwe longen, hart etc. Maar of dat goed is voor de mensheid dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Over 20 jaar:
Mensen die tegen betaling allerlei lichaamsdelen op zich laten groeien
Ik zou wel eens willen weten hoe ze over pakweg 50 jaar terugkijken naar deze tijd.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:32 schreef Antaris het volgende:
[..]
Nou, ik geloof heus wel dat er over een paar jaar mogelijk is dat je eigen organen opnieuw worden gekweekt. Zoals nieuwe longen, hart etc. Maar of dat goed is voor de mensheid dat betwijfel ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |