quote:Op woensdag 25 september 2013 13:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
en ik en ik? mag ik ook een ui analyse??
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
De vrouw in je UI is zwoel in een aarbei aan het happen. Een handeling die oraal gefixeert is. Hiermee wilt ze haar seksualiteit kenbaar maken aan haar omgeving. De vrouw in kwestie is Brown net als jijzelf. Mensen identificeren zich makkelijker met mensen die op hun lijken. Hiermee kan tot de conclusie worden gekomen dat jij zou willen lijken op de vrouw van je UI, zodat de mensen in jouw omgeving jouw seksualiteit inzien en erkennen. Dit vormt dan een bevestiging voor jouw behoefte als vrouw om begeerlijk gevonden te worden.
De Heer heeft vreemde kostgangers..quote:Op woensdag 25 september 2013 15:21 schreef stinkie het volgende:
Bagger topic, bagger user. TR gezet, slotje graag
Ik pel de lagen van je psyche weg, om tot de essentie van jouw zijn te kunnen komen.quote:
Die dijen zijn gemaakt om een man mee warm te houden wanneer hij ertussen ligt.quote:
Dat is juist geil man kijk dat vlees rondom de kuiten en enkelsquote:
doe mij maar dijen die ik niet met spanbanden uit elkaar moet houdenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die dijen zijn gemaakt om een man mee warm te houden wanneer hij ertussen ligt.
Ik wilde net typen waarom heeft niemand nog gefapt op Hardy.quote:
currently fappingquote:Op woensdag 25 september 2013 15:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik wilde net typen waarom heeft niemand nog gefapt op Hardy.
Maak nou niet dezelfde fout als CarbonC toen met Laura Dore.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
die verhoudingen kloppen geloof ik niet helemaal :p I smell soep
Mijn analyse was scherp en treffend geschreven. Goed om te zien dat het nauw aan je hart ligt.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
currently fapping
/seksualiteit kenbaar maken
speltip 9 nuttyquote:Op woensdag 25 september 2013 15:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mijn analyse was scherp en treffend geschreven. Goed om te zien dat het nauw aan je hart ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |