SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt zo'n reactie voor jouquote:Op woensdag 25 september 2013 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2595535.pagequote:Op woensdag 25 september 2013 15:07 schreef Reemi het volgende:
Heeft iemand voor mij een uitleg hoe chemistry nu werkt? Dus het aantal punten dat een clublinkt geeft bijvoorbeeld?
Heb je opzich wel gelijk in. Ouwe koning.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Echt zo'n reactie voor jou
Vooral dat 'ouwe baas' hehe
Top man, thanksquote:Op woensdag 25 september 2013 15:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2595535.page
hierzo
Je kunt ook bij de gamemania 3 games inleveren, 200k verkopen en hem dan halenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:07 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik heb 350k Als ik het verkoop kan ik gratis FIFA halen
Er bestaan geen halve links meer.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:07 schreef Reemi het volgende:
Heeft iemand voor mij een uitleg hoe chemistry nu werkt? Dus het aantal punten dat een clublinkt geeft bijvoorbeeld?
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:11 schreef Confetti het volgende:
Nice, ik had mijn account naar USA omgezet en nu kan ik niet meer spelen omdat de early-release daar afgelopen is
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:11 schreef Confetti het volgende:
Nice, ik had mijn account naar USA omgezet en nu kan ik niet meer spelen omdat de early-release daar afgelopen is
Tuurlijk..quote:Op woensdag 25 september 2013 15:13 schreef Kamikazie het volgende:
Werkt tamperen eigenlijk nog? Heeft iemand het geprobeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
Tuurlijk..Sommige hier waren er zo zeker van dat het weer ging werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EA is dom maar niet zo dom
![]()
Hahaquote:Op woensdag 25 september 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sommige hier waren er zo zeker van dat het weer ging werkenEA is dom maar niet zo dom
Nja, het werkte wel in FIFA 11,12 en 13quote:Op woensdag 25 september 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sommige hier waren er zo zeker van dat het weer ging werkenEA is dom maar niet zo dom
Een ezel stoot zich geen 3 (4) x aan dezelfde steen..quote:Op woensdag 25 september 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit dus hahaquote:Op woensdag 25 september 2013 15:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nja, het werkte wel in FIFA 11,12 en 13
Toen was het ook niet openbaar volgens mijquote:Op woensdag 25 september 2013 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
In FIFA 11 werkte het toch nog niet? Ik kan me daar in ieder geval niks meer van herinneren.
In 11 en 12 was het lang niet zo massaal als in 13 dat scheelt ook weer een hoopquote:Op woensdag 25 september 2013 15:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nja, het werkte wel in FIFA 11,12 en 13
Het werkte toen zelfs zo'n anderhalve maand maar het was erg kleinschalig. Je moest ook betalen voor een gold pack maar hij kostte 3k in plaats van 7,5kquote:Op woensdag 25 september 2013 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
In FIFA 11 werkte het toch nog niet? Ik kan me daar in ieder geval niks meer van herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |