Van Jermaine toch? Even opzoekenquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zo heet dat kind van die ene Jackson toch ook?op zn zachtst gezegd bijzonder.
Dan zijn het niet jouw tweelingzussen, dan zijn jouw zussen een tweeling.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, een C. Mijn andere zus een M.
ik heb twee tweelingzussen.. doordat het mijn zussen zijn en zij zijn een tweeling.. dus dat :'')
Weet je wel zeker dat het een meisje was en geen creatieve vorm van Quinn?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:37 schreef Taartje het volgende:
Ik denk dat het een creatieve vorm was van de naam Gwen, zag hier in de buurt gisteren een geboortebord met de naam 'Quenn' erop...
Het bord was erg roze, en zoals zei zag ik alleen het bord staan, ik heb de ouders niet gevraagd naar hun bedoelingenquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het een meisje was en geen creatieve vorm van Quinn?
In Veldhoven??quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:37 schreef Taartje het volgende:
Ik denk dat het een creatieve vorm was van de naam Gwen, zag hier in de buurt gisteren een geboortebord met de naam 'Quenn' erop...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoot!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:44 schreef Kimpossible het volgende:
Jermajestyik vind jullie altijd zo creatief met die gekke werknamen!
Wij krijgen een meisjesbabyIemand die wil aanvullen op onze lijst? Ik weet niet of dé naam er al bij zit en zon echte heuse baby maakt toch wel onzeker, want je kunt maar 1 keer kiezen
Isabel en dan als roepnaam IsaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoot!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Wij krijgen een meisjesbabyIemand die wil aanvullen op onze lijst? Ik weet niet of dé naam er al bij zit en zon echte heuse baby maakt toch wel onzeker, want je kunt maar 1 keer kiezen
JunahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoot!![]()
Een van de twee dikgedrukten in de spoiler. Lijken me prima namen voor een kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoot!
:)
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
Een van de twee dikgedrukten in de spoiler. Lijken me prima namen voor een kind
erhm moet k wel even graven. Er werd hier in huis een hoop afgeschoten hoor beide kanten op, dus heel groot was dé lijst niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:53 schreef Kimpossible het volgende:
[..]! Nu je het zegt, ja.
Wat stond er nog zoal op jullie lijst? Qua smaak zou dat zomaar raak kunnen zijn
Wij Ik had zeker de helft ook op het lijstje staanquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:59 schreef Kimpossible het volgende:
Daar zitten mooitjes tussen Mabawa! (Over namen gesproken, ik moet mezelf echt bijna altijd corrigeren omdat ik dan je echte naam typ)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |