quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Het was een Eintovus meiske van 16 dus ik denk het niet!
zie!quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ze heette Sansika als ik het goed heb. En haar zusje Nadine
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:50 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nu bij TVOH een Chi-Mharaj... Prachtig!
Niet echt neequote:Op vrijdag 27 september 2013 21:52 schreef Kimpossible het volgende:
[..]En ti's niet dat d'r optreden heul erg compenseert, of zo. Vind ik.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:39 schreef mignonne het volgende:
Wij gaan voor M'fufu hoor voor de volgende
Vooral zodat we dr achteraan kunnen brullen, "what have you done for me lately!"
LeBaron dan toch wel?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
En voor een jongen? (Die krijg je namelijk)
Iets met Baron?
Van Jermaine toch? Even opzoekenquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zo heet dat kind van die ene Jackson toch ook?op zn zachtst gezegd bijzonder.
Dan zijn het niet jouw tweelingzussen, dan zijn jouw zussen een tweeling.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, een C. Mijn andere zus een M.
ik heb twee tweelingzussen.. doordat het mijn zussen zijn en zij zijn een tweeling.. dus dat :'')
Weet je wel zeker dat het een meisje was en geen creatieve vorm van Quinn?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:37 schreef Taartje het volgende:
Ik denk dat het een creatieve vorm was van de naam Gwen, zag hier in de buurt gisteren een geboortebord met de naam 'Quenn' erop...
Het bord was erg roze, en zoals zei zag ik alleen het bord staan, ik heb de ouders niet gevraagd naar hun bedoelingenquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het een meisje was en geen creatieve vorm van Quinn?
In Veldhoven??quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:37 schreef Taartje het volgende:
Ik denk dat het een creatieve vorm was van de naam Gwen, zag hier in de buurt gisteren een geboortebord met de naam 'Quenn' erop...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoot!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:44 schreef Kimpossible het volgende:
Jermajestyik vind jullie altijd zo creatief met die gekke werknamen!
Wij krijgen een meisjesbabyIemand die wil aanvullen op onze lijst? Ik weet niet of dé naam er al bij zit en zon echte heuse baby maakt toch wel onzeker, want je kunt maar 1 keer kiezen
Isabel en dan als roepnaam IsaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoot!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Wij krijgen een meisjesbabyIemand die wil aanvullen op onze lijst? Ik weet niet of dé naam er al bij zit en zon echte heuse baby maakt toch wel onzeker, want je kunt maar 1 keer kiezen
JunahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoot!![]()
Een van de twee dikgedrukten in de spoiler. Lijken me prima namen voor een kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoot!
:)
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
Een van de twee dikgedrukten in de spoiler. Lijken me prima namen voor een kind
erhm moet k wel even graven. Er werd hier in huis een hoop afgeschoten hoor beide kanten op, dus heel groot was dé lijst niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:53 schreef Kimpossible het volgende:
[..]! Nu je het zegt, ja.
Wat stond er nog zoal op jullie lijst? Qua smaak zou dat zomaar raak kunnen zijn
Wij Ik had zeker de helft ook op het lijstje staanquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:59 schreef Kimpossible het volgende:
Daar zitten mooitjes tussen Mabawa! (Over namen gesproken, ik moet mezelf echt bijna altijd corrigeren omdat ik dan je echte naam typ)
Ahhhh, mooie lijst! Zelf zou ik alleen de h weghalen en er Bente of Ninte van maken. Ik vind Yara het minst mooi, en Linde en Ninte het mooist! Maar je vroeg om aanvullingen eeeeeehm Janna of Janne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoot!
In Veldhoven ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
In Veldhoven??
Want mijn dochters klasgenoot heeft recentelijk een zusje gehad met die naam.
Erg specifieke straat overigens om zomaar doorheen te komen.
Leuke lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoot!Wat ik leuk vind: Mia, Mette, Jette, Janne, Anna, Bente. En stiekem vind ik Jildau heel gaaf, maar we zijn allebei ver van Fries en dat vind ik dat weer niet echt passen
Maar misschien zit er iets tussen?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoot!
Ik kan het alleen maar boers zeggen, yaaaaaaraaaaaa, en dan nog die lelllijke Y waar je nooit een chocoladeletter voor kan vinden!quote:Op zondag 29 september 2013 09:18 schreef Suikertante het volgende:
Oooh ik vind de Y naam het allermooist. (Olf)
Ik zei laatst dat ik geen naam wilde met een Y, omdat ik dat zo'n lelijke letter vind en toen kreeg ik een hele vreemde blik. Maar ben dus toch niet de enigequote:Op zondag 29 september 2013 09:40 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar boers zeggen, yaaaaaaraaaaaa, en dan nog die lelllijke Y waar je nooit een chocoladeletter voor kan vinden!
Wij zijn Zeeuwenquote:Op zondag 29 september 2013 08:27 schreef Dot. het volgende:
[..]
Leuke lijstWat ik leuk vind: Mia, Mette, Jette, Janne, Anna, Bente. En stiekem vind ik Jildau heel gaaf, maar we zijn allebei ver van Fries en dat vind ik dat weer niet echt passen
Maar misschien zit er iets tussen?
Ik vind de dikgedrukte mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoot!Maar de variant Ninne vind ik dan nog veel mooier! (Of de naam van m'n dochter natuurlijk, die vind ik het allermooist
)
De rest van het rijtje is niet echt mijn smaak, dus ik weet niet of ik iets kan toevoegen?!
Jula, Leine, Ilva, Mirre, Mint(h)e, Vive, Zaëlle
De Y houd ik zelf ook niet zo van. Geen enkele naam op m'n lijst daarmee ook eigenlijk.
Rosalie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoot!![]()
Maar waarom nou zou ingewikkeld met een Y of een onnodige h erachter, en niet gewoon Jara? Of spreek je het met een Y uit als Iejara?quote:Op zondag 29 september 2013 15:54 schreef Suikertante het volgende:
En Jarah? Zo ken ik de naam namelijk.
Nu ben ik benieuwdquote:Op zondag 29 september 2013 22:57 schreef Kimpossible het volgende:
Ik zou zo bang zijn dat mensen denken dat we t gepikt hebben. Met de naam zelf ook weinig moeite (het lijkt erop dat we er toch al uit zijn hier; een naam die eerder een muh-reactie kreeg hier, werd ineens omarmd. Want toch wel heel tof. En toen kwam hij zelf met de perfecte 2e naam en toen waren we eigenlijk wel heel
![]()
Met z'n tweeën) er is wel al n fok-kindje met dezelfde naam, maar als je daar zelfs op moet letten..
toch?
Nog een maand of 5quote:Op zondag 29 september 2013 23:06 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd![]()
Ik acht de kans best groot dat iemand op fok ons voor kan gaan zijn met de naam![]()
Voor zover ik weet is het in de afgelopen jaren niet gegeven .
Dat ja!quote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, er zijn hoopjes Morrisen en Elins hier, twee Dexen twee of drie lena's inmiddels dus daar zal t niet aan liggen denk ik
Tja een naam is ook maar een naamtenzij je zelf letters in een willekeurige volgorde gaat zetten zal er altijd iemand ook zo'n naam hebben of een naam die klinkt als.... Creatieve letters of niet.
Ik denk dat je moet kiezen wat bij jullie past. En ja, er zijn dan kinderen die ook zo heten. So be it
En dat ookquote:Op zondag 29 september 2013 23:22 schreef laziness het volgende:
Nou dames jullie weten mijn dm te vinden dan hè
Ik eerst ookquote:Op zondag 29 september 2013 23:20 schreef Kimpossible het volgende:
Mij ook niet, op het internet. Maar ik heb het vriendlief moeten beloven
T zijn niet jouw meisjes geworden mignonne!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |