Tja, en vóór jouw Elin zullen er vast ook veel Elins zijn geboren. Ik heb ook niet de eerste of laatste Silvijn en ik denk zelfs dat de ouders van Destiny niet de enige zijn. Als iemand zich dan druk maakt omdat iemand op FOK dezelfde naam als zij kiest, dan is diegene ten eerste naïef en ten tweede moet ze dan maar niet de naam openbaar maken. Ik ben wel benieuwd wie er dan een drama van heeft gemaakt hierquote:Op maandag 30 september 2013 09:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Na mijn Elin zijn er minstens 4 Elins bijgekomen, teveel om me druk om te makenEn een Lexje van Dracu. Verder is er al wel een Lucie, geen Lucy.
grapjasquote:Op maandag 30 september 2013 10:02 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Tja, en vóór jouw Elin zullen er vast ook veel Elins zijn geboren. Ik heb ook niet de eerste of laatste Silvijn en ik denk zelfs dat de ouders van Destiny niet de enige zijn. Als iemand zich dan druk maakt omdat iemand op FOK dezelfde naam als zij kiest, dan is diegene ten eerste naïef en ten tweede moet ze dan maar niet de naam openbaar maken. Ik ben wel benieuwd wie er dan een drama van heeft gemaakt hier
al telt die van evenstar ook wel een beetje toch?quote:Op maandag 30 september 2013 09:53 schreef laziness het volgende:
Berlin vind ik niks![]()
Mijn Ollie is nog steeds de enige hier op fok zover ik weet. Een dm is altijd leuk
Oh ja helemaal vergetenquote:Op maandag 30 september 2013 11:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
al telt die van evenstar ook wel een beetje toch?
Mijn stiefmoeder heeft jaren als gyn gewerkt in Den Haag. Running gags bij ons thuis:quote:Op zondag 29 september 2013 23:55 schreef mignonne het volgende:
ik vind ze zo leuk hè, die gâuhwe kettingah![]()
"ik heb zo'n pijn!"
waar heb je pijn?
"in me hol!"
okayduidelijke taal
Ik dacht vet origineel te zijn. Komt die kut Jan Smit met de zelfde naam. Mijn Senn zit straks met 10 Senn's in de klasquote:Op zondag 29 september 2013 22:44 schreef Kimpossible het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens met namen in de omgeving? Wij kennen geen kindjes met namen van ons lijstje maar het zijn wel allemaal redelijk populaire namen. Dat icm babyboom vol minimeisjes maakt me wek een beetje huiverig.. Als ze eenmaal zo heet, heet ze zo voor ons. Het zou wel bijzonder zuur zijn als ervan kort ervoor eenzelfde naam gegeven wordt
Ik baalde serieus plaatsvervangend voor jou, fo'real.quote:Op maandag 30 september 2013 22:23 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik dacht vet origineel te zijn. Komt die kut Jan Smit met de zelfde naam. Mijn Senn zit straks met 10 Senn's in de klas
Ik vroeg me serieus even af of jij niet de vrouw van Jan Smit was. Maar is wel stom ja...quote:Op maandag 30 september 2013 22:23 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik dacht vet origineel te zijn. Komt die kut Jan Smit met de zelfde naam. Mijn Senn zit straks met 10 Senn's in de klas
Mijn Senn is toch het aller aller leukst knapst geweldigst!quote:Op maandag 30 september 2013 22:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik baalde serieus plaatsvervangend voor jou, fo'real.
Ssssst! Ik ken helemaal niemand die Senn heet dus ik was rete origineel!quote:Op maandag 30 september 2013 22:34 schreef Pvoesss het volgende:
Zo origineel ben je toch niet als hij 330 keer ofzo gegeven is in een paar jaar
quote:Op zondag 29 september 2013 23:55 schreef mignonne het volgende:
ik vind ze zo leuk hè, die gâuhwe kettingah![]()
"ik heb zo'n pijn!"
waar heb je pijn?
"in me hol!"
okayduidelijke taal
of Lily, Loek, Emily of Junoquote:Op maandag 30 september 2013 22:13 schreef oh-oh het volgende:
KD neemt gewoon wel nog een Ella ooit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |