Jammer dat wordt Sporza kijken.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:46 schreef Jason22 het volgende:
Geen Mart zaterdag en zondag. We zullen het met Herbert moeten doen.
[..]
Bron: NOS.nl
NOSquote:Op woensdag 25 september 2013 17:00 schreef Jason22 het volgende:
[..]
nee
http://over.nos.nl/voor-d(...)nformatie/detail/265
Ziet er mooi uitquote:Op woensdag 25 september 2013 21:03 schreef Chiappucci het volgende:
Aanrader
http://www.hetiskoers.nl/wk/#1985
Overzicht en beelden van alle WK's sinds 1985.
Die slechts een paar weken voor het WK waren, Mollema had zijn topvorm in de tour. In de bergen in de Vuelta was het niet veel meer met Mollema. Dan kun je beter iemand nemen die in vorm is.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat is gebaseerd op 2 dagen koers in Canada?
Ook een Mollema niet in topvorm is nog een stuk beter dan zijn mogelijke vervangers.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die slechts een paar weken voor het WK waren, Mollema had zijn topvorm in de tour. In de bergen in de Vuelta was het niet veel meer met Mollema. Dan kun je beter iemand nemen die in vorm is.
Dit ging om of Mollema de absolute kopman zou moeten zijn. Niet of Mollema geselecteerd moet worden, daar lijkt mij geen twijfel over mogelijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook een Mollema niet in topvorm is nog een stuk beter dan zijn mogelijke vervangers.
Mollema was in de Vuelta juist in de 'eendagskoersen' goed. Al waren die (net als de Canadese overigens) een stuk minder zwaar dan het WK. Maar goed, waar hebben we het over, iedereen is toch zo goed als kansloos. En het wordt een afvalrace, dus eigenlijk maakt het niet zo gek veel uit wie kopman is (aannemende dat Gesink geen bidons hoeft te halen).quote:Op donderdag 26 september 2013 14:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die slechts een paar weken voor het WK waren, Mollema had zijn topvorm in de tour. In de bergen in de Vuelta was het niet veel meer met Mollema. Dan kun je beter iemand nemen die in vorm is.
Welke renner is er zo oppermachtig dat ie hier de absolute topfavoriet is dan?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
iedereen is toch zo goed als kansloos.
Dat vraag ik me ook af. Iedereen is juist absoluut niet kansloos.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke renner is er zo oppermachtig dat ie hier de absolute topfavoriet is dan?
Ik denk dat Mollema heus wel eerlijk is op het moment dat hij zich niet goed genoeg voelt. En anders denk ik dat hij het voordeel van de twijfel kan krijgen. Nogmaals, de schaduwkopmannen Gesink en Weening zullen heus geen bidons te hoeven halen. Het knechtwerk, als dat al gedaan hoeft te worden, zal wel gedaan worden door Langeveld, Hoogerland en waarschijnlijk ook Ten Dam.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit ging om of Mollema de absolute kopman zou moeten zijn. Niet of Mollema geselecteerd moet worden, daar lijkt mij geen twijfel over mogelijk.
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jullie verwachten dat een Nederlander een reële kans maakt? De laatste keer dat iemand uit de selectie mee deed voor een overwinning in een vergelijkbare wedstrijd is... eh ja, nooit. Of als je de AGR meerekent, misschien Gesink in 2009.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Iedereen is juist absoluut niet kansloos.
Ja ik denk dat de Nederlanders een reële kans maken. Ik zie geen absolute topfavoriet. Het kan wel eens een situatie zoals in 2009 mogen. De sterkste tien blijven over, er wordt vooral naar elkaar gekeken en er rijden er 3 weg.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Jullie verwachten dat een Nederlander een reële kans maakt? De laatste keer dat iemand uit de selectie mee deed voor een overwinning in een vergelijkbare wedstrijd is... eh ja, nooit. Of als je de AGR meerekent, misschien Gesink in 2009.
Nibali, Spanjaarden, Cancellara, en zelfs Froome, Evans of een of andere WK-cowboy schat ik kansrijker in in een harde koers. In een niet harde koers hebben de Nederlanders misschien wel kans, maar dan is er opeens een man of 50 dat kans heeft.
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh.quote:
Nee, ik had het over iemand die meer kans heeft om te winnen dan de hele rest bij elkaar (dus meer dan 50%). Zo iemand is er gewoon niet.quote:
Ohja, die ene die volgens jou ook de tijdrit zou winnen.quote:
Dat was duidelijk hoop uitspreken. Cancellara gaat ze gewoon allemaal degraderen zondag, weet jij ook wel.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ohja, die ene die volgens jou ook de tijdrit zou winnen.
Als het een harde koers is, dan moet de huidige Quebec-Gesink er altijd bijzitten als er nog een man of 10 over blijft. De eerste berg (zonder kasseien) waar een goede Gesink moet lossen terwijl Cancellara kan volgen, moet nog uitgevonden worden.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Jullie verwachten dat een Nederlander een reële kans maakt? De laatste keer dat iemand uit de selectie mee deed voor een overwinning in een vergelijkbare wedstrijd is... eh ja, nooit. Of als je de AGR meerekent, misschien Gesink in 2009.
Nibali, Spanjaarden, Cancellara, en zelfs Froome, Evans of een of andere WK-cowboy schat ik kansrijker in in een harde koers. In een niet harde koers hebben de Nederlanders misschien wel kans, maar dan is er opeens een man of 50 dat kans heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |