Rooneyof van persie ga ik nooit halen met 100k (zat net te kijken 120k moet ook wel lukken)quote:Op woensdag 25 september 2013 11:08 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hazard/William (Hazard zal 9 chem krijgen, William 10) voor LM?
ST, Rooney? Van Persie?
quote:
Op die homepage staat zo'n grote banner "Pre-order FIFA 14". Dan klik je daar op en dan neem ik dus aan bij FIFA 14 aan te komen. Bleek niet het geval...quote:
Ik kan de ps3 versie niet meer bestellen daar. gek genoegquote:Op woensdag 25 september 2013 11:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gewoon online bestellen en mailen dat je die code voor 4 packs niet hebt gehadDadelijk krijg je er weer een aantal per mail gestuurd
Moet je m even uitbreiden naar 80quote:Op woensdag 25 september 2013 11:14 schreef DuTank het volgende:
Oh fuck, mijn TP is vol en niks erin verkoopt
Twee browsers gebruikenquote:Op woensdag 25 september 2013 11:16 schreef zerokil het volgende:
Is ea bij jullie ook zo vekrekt?
Wil mijn mijn 2de acc inloggen kom ik op mijn main uit..
Hoe?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Moet je m even uitbreiden naar 80
Niet via de WebApp neem ik aan? Dat moet dan toch via FIFA14 op de console?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:20 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
in de shop kun je uitbreiding kopen met eas dinges
Nee? Bovendien kan ik niet op m'n console, omdat die 100 kilometer verderop staat.quote:
Ah, dan kan het niet. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee? Bovendien kan ik niet op m'n console, omdat die 100 kilometer verderop staat.
Waardeloos?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Maoist het volgende:
Snap niet dat Van Persie zo duur is, altijd een waardeloze spits in fifa
woon je in tilburg?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:25 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag even op fifa14 jacht. Ben echt benieuwd naar de retail versie
ben je echt 24+?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:25 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag even op fifa14 jacht. Ben echt benieuwd naar de retail versie
Sinds gister middag is alles weer redelijk aan het dalen jaquote:Op woensdag 25 september 2013 10:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Want ik zit nu met een Bruma waar ik 3.1k voor heb betaald (toen ging hij nog voor 4k ofzo) en 2x een Rekik voor 6.3k.
Bruma gaat nu voor 2.2k en Rekik voor 6k. Dan heb ik nog een Anita in CM voor 5k. Dat is volgens mij wel een betere deal, omdat hij oorspronkelijk CDM is en als CDM is de laagste BIN 5.5k
Ja, ik heb net na de piek gekocht zegmaar.. Dus op dat moment dacht ik goede deals te hebben, maar blijkbaar was net de daling gestart. Dus nu zijn ze nog goedkoperquote:Op woensdag 25 september 2013 11:28 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sinds gister middag is alles weer redelijk aan het dalen jasiggie gaat nu ook voor rond de 2k terwijl ie eerst minimaal 3k opleverde.
gewoon even bewaren in de club en mee spelenquote:Op woensdag 25 september 2013 11:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik heb net na de piek gekocht zegmaar.. Dus op dat moment dacht ik goede deals te hebben, maar blijkbaar was net de daling gestart. Dus nu zijn ze nog goedkoper. Maar ik denk dat het komt, omdat de release eraan komt en mensen nog spelers over hebben die ze kwijt willen om hun teams af te maken.
Trekt wel weer aan hopelijk.
Bij de release:quote:Op woensdag 25 september 2013 11:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik heb net na de piek gekocht zegmaar.. Dus op dat moment dacht ik goede deals te hebben, maar blijkbaar was net de daling gestart. Dus nu zijn ze nog goedkoper. Maar ik denk dat het komt, omdat de release eraan komt en mensen nog spelers over hebben die ze kwijt willen om hun teams af te maken.
Trekt wel weer aan hopelijk.
Dus nu inslaan is een goed plan.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:35 schreef zerokil het volgende:
[..]
Bij de release:
We zitten nu bij de zwarte pijl.
[ afbeelding ]
Ik bewaar mijn geduldquote:Op woensdag 25 september 2013 11:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon even bewaren in de club en mee spelenals straks de meeste pack openingen geweest zijn kan je ze echt wel weer kwijt voor een redelijk bedrag hoor
![]()
en anders gewoon je verlies pakken en doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |