quote:Want???
Op donderdag 26 september 2002 17:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Post waar je helemaal niet op zit te wachten, maar waarom ParijsParijs is toch tien keer niks!
quote:De Fransen, prijs/kwaliteit-verhouding vind ik miserabel.
Op donderdag 26 september 2002 17:20 schreef dutchie het volgende:[..]
Want???
quote:Slaat nergens op. Parijs is echt niet duurder dan andere grote steden !
Op donderdag 26 september 2002 17:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
De Fransen, prijs/kwaliteit-verhouding vind ik miserabel.
quote:Nee
Op donderdag 26 september 2002 17:23 schreef Blue-eyes het volgende:[..]
Slaat nergens op. Parijs is echt niet duurder dan andere grote steden !
quote:Wel eens in Londen geweest dan ?
Op donderdag 26 september 2002 17:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Nee
![]()
Volgens mij toch wel.
quote:Vergeleken met ????
Op donderdag 26 september 2002 17:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Parijs staat bekend als een dure staat, maar qua stad stelt het weinig voor vind ik.
quote:Ok, Londen is duurder, maar Engeland trekt me helemaal niet. Dus dat laat ik buiten beschouwing.
Op donderdag 26 september 2002 17:29 schreef Blue-eyes het volgende:[..]
Wel eens in Londen geweest dan ?
quote:Ja, zo ken ik er nog een paar
Op donderdag 26 september 2002 17:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ok, Londen is duurder, maar Engeland trekt me helemaal niet. Dus dat laat ik buiten beschouwing.
Parijs heeft juist zo ontzettend veel te bieden. Maar goed, smaken verschillen.
quote:Londen en Parijs is één pot nat. Beide duur en weinig te bieden. Wat heeft Parijs dan volgens jou te bieden wat ik nog niet gezien heb...
Op donderdag 26 september 2002 17:32 schreef Blue-eyes het volgende:[..]
Ja, zo ken ik er nog een paar
Parijs heeft juist zo ontzettend veel te bieden. Maar goed, smaken verschillen.
quote:Nou, ik ga de uitdaging aan. Wat zou jij dan adviseren? Als London én Parijs niets te bieden hebben volgens jou...
Op donderdag 26 september 2002 17:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Londen en Parijs is één pot nat. Beide duur en weinig te bieden. Wat heeft Parijs dan volgens jou te bieden wat ik nog niet gezien heb...
quote:Voor een weekendje of voor een weekje
Op donderdag 26 september 2002 17:35 schreef dutchie het volgende:[..]
Nou, ik ga de uitdaging aan. Wat zou jij dan adviseren? Als London én Parijs niets te bieden hebben volgens jou...
Weekendje zou ik gaan voor Barcelona of Wenen. Vind ik leukere steden.
Weekje zou ik wat verder gaan.
quote:Zit wel wat in, al ging ik er vanuit dat je met het vliegtuig of met geregeld vervoer zou gaan
Op donderdag 26 september 2002 17:41 schreef dutchie het volgende:
Allebei leuk, maar is niet binnen een dag te rijden.
En wordt automatisch duurder, want dan zouden we gaan vliegen. Komt nog eens alle overige vervoerskosten bij (taxi etc.) en voila zo ben je even duur uit als in Parijs!
Snap je?
Let er wel op dat er een metrostation in de buurt van het hotel is.
quote:Zoals ik al zei, smaken verschillen. Ik vind Parijs gewoon geweldig, dee sfeer, de gezelligheid.
Op donderdag 26 september 2002 17:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Londen en Parijs is één pot nat. Beide duur en weinig te bieden. Wat heeft Parijs dan volgens jou te bieden wat ik nog niet gezien heb...
Wat vond jij dan duur in Parijs ? Eten, drinken en verblijf is echt niet absurd duur ! Misschien weet je niet hoe het werkt, maar als je aan de bar iets besteld is het goedkoper dan op het terras. En een drankje op de Champs-Elysées is inderdaad belachelijk duur, maar in een gewone kroeg (waar ook de Parijzenaren komen) is het echt niet duurder dan hier.
Btw. Zit met het zelfde probleem als de topicstarter, weet iemand een Hotel of een slaapgelegenheid in de binnenstad. Ken wel een paar goedkopere hotels in de buitenwijken of steden om Parijs heen en ken ook mensen daar, maar als je daar naar toe gaat wil je er natuurlijk midden in zitten en de sfeer kunnen opsnuiven.... Mmmm Parijs in de winter, ik, mijn duifje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |