abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 september 2002 @ 17:18:07 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_5985645
Zooo, lekker een keer op tijd thuis. Moet alleen ook zo weer weg, maar ik heb een brandende vraag:
Het mannetje en ik willen vlak voor Kerst romantisch Parijs voor een paar daagjes bezoeken. Nu hebben we al op www.bookings.com gekeken voor leuke betaalbare hotelletjes, maar daar is natuurlijk alles heel mooi en centraal gelegen doch goed bereikbaar blablabla...
Ik hoor liever van mensen die er persoonlijk geweest zijn of dat idd zo is. Dus; wie weet voor ons een leuk romantisch betaalbaar hotelletje in Parijs en waarom was die zo leuk romantisch en betaalbaar? Foto's of links worden zeer op prijs gesteld.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_5985667
Post waar je helemaal niet op zit te wachten, maar waarom Parijs Parijs is toch tien keer niks!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 26 september 2002 @ 17:20:35 #3
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_5985694
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Post waar je helemaal niet op zit te wachten, maar waarom Parijs Parijs is toch tien keer niks!
Want???
pi_5985704
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:20 schreef dutchie het volgende:

[..]

Want???

its in France
pi_5985711
er lopen teveel fransozen rond, stelletje stinkzakken, bah bah

pi_5985714
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:20 schreef dutchie het volgende:

[..]

Want???

De Fransen, prijs/kwaliteit-verhouding vind ik miserabel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 26 september 2002 @ 17:23:25 #7
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_5985730
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De Fransen, prijs/kwaliteit-verhouding vind ik miserabel.

Slaat nergens op. Parijs is echt niet duurder dan andere grote steden !
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_5985752
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:23 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

Slaat nergens op. Parijs is echt niet duurder dan andere grote steden !

Nee
Volgens mij toch wel.
  donderdag 26 september 2002 @ 17:27:17 #9
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_5985790
Ja hallo! Zo ken ik er nog wel een paar: Fransen stinken allemaal naar knoflook en zijn strontchagerijnig.
Heb je hier in Nederland de mensen wel eens bekeken of geroken?
Sorry, maar alle cliché's worden weer eens lekker uit de kast getrokken.
Maar goed, waarom Parijs?
Omdat het met de auto in korte tijd te doen is en we gigantische francofielen zijn en er al meer dan een jaar niet zijn geweest.
Dus ja, wij vinden die chagerijnige stinkende niet kunnen autorijdende arrogante Francosen leuk. Who gives a fuck?
Ik heb die ze verder niet nodig om mijn vakantie te laten slagen hoor, kan er juist wel om lachen.
Maar hoezo prijs/kwaliteitsverhoudingen scheef? Is dat niet in iedere grote stad zo? Als je bedoelt dat je op een terrasje meer betaalt voor een biertje dan aan de bar, dat is bekend. Maar als je wat anders bedoelt...
pi_5985812
Parijs staat bekend als een dure staat, maar qua stad stelt het weinig voor vind ik.
  donderdag 26 september 2002 @ 17:29:08 #11
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_5985818
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee
Volgens mij toch wel.

Wel eens in Londen geweest dan ?
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  donderdag 26 september 2002 @ 17:29:59 #12
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_5985829
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Parijs staat bekend als een dure staat, maar qua stad stelt het weinig voor vind ik.
Vergeleken met ????
Moet wel even wat uitgebreider antwoorden hoor. Dit klinkt zo van: Ik heb gehoord dat ...... Eigen ervaring graag.
pi_5985832
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:29 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

Wel eens in Londen geweest dan ?

Ok, Londen is duurder, maar Engeland trekt me helemaal niet. Dus dat laat ik buiten beschouwing.
  donderdag 26 september 2002 @ 17:32:12 #14
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_5985859
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ok, Londen is duurder, maar Engeland trekt me helemaal niet. Dus dat laat ik buiten beschouwing.

Ja, zo ken ik er nog een paar

Parijs heeft juist zo ontzettend veel te bieden. Maar goed, smaken verschillen.

donderdag 26 september 2002 @ 17:33:34 #15
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_5985871
Bleu-Eyes, heb jij dan ms nog tips voor ons qua accomodaties dans Paris?
pi_5985877
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:32 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

Ja, zo ken ik er nog een paar

Parijs heeft juist zo ontzettend veel te bieden. Maar goed, smaken verschillen.

Londen en Parijs is één pot nat. Beide duur en weinig te bieden. Wat heeft Parijs dan volgens jou te bieden wat ik nog niet gezien heb...
  donderdag 26 september 2002 @ 17:35:31 #17
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_5985894
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Londen en Parijs is één pot nat. Beide duur en weinig te bieden. Wat heeft Parijs dan volgens jou te bieden wat ik nog niet gezien heb...

Nou, ik ga de uitdaging aan. Wat zou jij dan adviseren? Als London én Parijs niets te bieden hebben volgens jou...
pi_5985912
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:35 schreef dutchie het volgende:

[..]

Nou, ik ga de uitdaging aan. Wat zou jij dan adviseren? Als London én Parijs niets te bieden hebben volgens jou...

Voor een weekendje of voor een weekje

Weekendje zou ik gaan voor Barcelona of Wenen. Vind ik leukere steden.
Weekje zou ik wat verder gaan.

donderdag 26 september 2002 @ 17:41:11 #19
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_5985974
Allebei leuk, maar is niet binnen een dag te rijden.
En wordt automatisch duurder, want dan zouden we gaan vliegen. Komt nog eens alle overige vervoerskosten bij (taxi etc.) en voila zo ben je even duur uit als in Parijs!
Snap je?
pi_5985994
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:41 schreef dutchie het volgende:
Allebei leuk, maar is niet binnen een dag te rijden.
En wordt automatisch duurder, want dan zouden we gaan vliegen. Komt nog eens alle overige vervoerskosten bij (taxi etc.) en voila zo ben je even duur uit als in Parijs!
Snap je?
Zit wel wat in, al ging ik er vanuit dat je met het vliegtuig of met geregeld vervoer zou gaan Vliegen binnen Europa is spotgoedkoop trouwens...
Wenen is wel binnen één dag te rijden trouwens Barcelona net niet...
pi_5986010
Er zijn hier duidelijk wat mensen niet in Parijs geweest.

Parijs roelt man!

pi_5986257
Ik wil ook naar parijs, maar ben al 2 weken mijn paspoort aan het zoeken! !!!
  donderdag 26 september 2002 @ 19:45:08 #23
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_5987620
Persoonlijk vind ik Quartier Latin het gezelligste deel van Parijs, maar ik heb daar nooit in een hotel gezeten. Ik blijf altijd in een hotel in één van de buitenwijken zodat we niet in het helse verkeer van Parijs hoeven te rijden.

Let er wel op dat er een metrostation in de buurt van het hotel is.

donderdag 26 september 2002 @ 19:54:56 #24
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_5987746
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, smaken verschillen. Ik vind Parijs gewoon geweldig, dee sfeer, de gezelligheid.
Barcelona bijv. vond ik persoonlijk dus weer helemaal niets en dat vind jij misschien geweldig.

Wat vond jij dan duur in Parijs ? Eten, drinken en verblijf is echt niet absurd duur ! Misschien weet je niet hoe het werkt, maar als je aan de bar iets besteld is het goedkoper dan op het terras. En een drankje op de Champs-Elysées is inderdaad belachelijk duur, maar in een gewone kroeg (waar ook de Parijzenaren komen) is het echt niet duurder dan hier.

pi_5990150
Parijs is dus toch wel een van de meest romantische steden die er zijn. Ok misschien zijn er steden die als je er bent misschien meer bezienswaardigheden hebben of wat dan ook, maar ze hebben in ieder geval niet de uitstraling van een stad als Parijs. Bv. Londen viel ook heel erg tegen, maar de uitstraling van zo'n stad maakt erg veel goed.

Btw. Zit met het zelfde probleem als de topicstarter, weet iemand een Hotel of een slaapgelegenheid in de binnenstad. Ken wel een paar goedkopere hotels in de buitenwijken of steden om Parijs heen en ken ook mensen daar, maar als je daar naar toe gaat wil je er natuurlijk midden in zitten en de sfeer kunnen opsnuiven.... Mmmm Parijs in de winter, ik, mijn duifje

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')