quote:Op woensdag 25 september 2013 08:52 schreef gianni61 het volgende:
bied je excuses aan en blijf straks 2 uur langer. opgelost..
quote:Op woensdag 25 september 2013 08:52 schreef gianni61 het volgende:
Ik werk vanuit huis, maar het is inderdaad nog geen eens zo'n slecht idee om morgenochtend even langs kantoor te gaan.quote:
Die twee keer 5 min. te laat ooit lang geleden was slordig. Deze verslaping nu, tja shit happens, (bijna) iedereen verslaapt zich wel eens een keertje, gebeurt de beste.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:53 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik werk vanuit huis, maar het is inderdaad nog geen eens zo'n slecht idee om morgenochtend even langs kantoor te gaan.
Eigenlijk een best goed idee, als het maar niet te slijmerig overkomt...
De supervisors klonken echt super boos. Ik kan vanmiddag niet langer doorwerken, maar kan het vanavond wel inhalen. Excuses heb ik natuurlijk al aangeboden.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:52 schreef gianni61 het volgende:
waarom zou je dat niet kunnen?quote:Op woensdag 25 september 2013 08:58 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
De supervisors klonken echt super boos. Ik kan vanmiddag niet langer doorwerken, maar kan het vanavond wel inhalen. Excuses heb ik natuurlijk al aangeboden.
Maar, is het echt zo'n klein probleem denken jullie? Het liefste zou ik hier gewoon op een bepaalde manier voor willen compenseren. Dat het geen negatief ding blijft bij het verlengen van mijn contract. Ze willen om financiële redenen namelijk van mensen af op dit moment.
Door dat laatste moet je je natuurlijk afvragen of je contract überhaupt wordt verlengd.. Heb je het gevoel dat je goed genoeg presteert? En over dat te laat komen, slordig maar dat hoort er nou eenmaal bij. Meer dan je excuses maken en eventueel een e-mail naar je supervisors lijken mij voldoende.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:58 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
De supervisors klonken echt super boos. Ik kan vanmiddag niet langer doorwerken, maar kan het vanavond wel inhalen. Excuses heb ik natuurlijk al aangeboden.
Maar, is het echt zo'n klein probleem denken jullie? Het liefste zou ik hier gewoon op een bepaalde manier voor willen compenseren. Dat het geen negatief ding blijft bij het verlengen van mijn contract. Ze willen om financiële redenen namelijk van mensen af op dit moment.
hoe kom je te laat als je van thuis uit werkt?quote:Op woensdag 25 september 2013 08:53 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik werk vanuit huis, maar het is inderdaad nog geen eens zo'n slecht idee om morgenochtend even langs kantoor te gaan.
Dat is moeilijk in te schatten en hangt af van wat voor werk je doet, hoe de leidinggevende naar telaatkomen kijkt en hoe je verder als werknemer gewaardeerd wordt.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:58 schreef Roadtrip het volgende:
Nou wat denk je zelf..? Verslapen en vervolgens 2 uur laten inloggenquote:Op woensdag 25 september 2013 09:02 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
hoe kom je te laat als je van thuis uit werkt?
Ik ken weinig thuiswerk banen, behalve permanentiediensten, waar ze op de klok kijken wanneer je begintquote:Op woensdag 25 september 2013 09:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nou wat denk je zelf..? Verslapen en vervolgens 2 uur laten inloggen
Wat een mierenneukerij. Ga jij ook stipt om 17.30 uur weg?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Vreselijk die mensen die steeds te laat komen ook al is het 5 minuten, 9 uur is 9 uur en geen 5 over 9. Ik vind het terecht als je contract niet verlengd wordt dan moet je maar meer gedisciplineerd worden. Eigenlijk hoor je juist iets vroeger aanwezig te zijn dan je aanvangtijd.
huh, hoe kan je dan telaat komen?quote:Op woensdag 25 september 2013 08:53 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee hoor, ben vaak 15 minuten eerder aanwezig en als ik langer door moet werken doe ik dat, heb ik gisteren ook gedaan.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een mierenneukerij. Ga jij ook stipt om 17.30 uur weg?
Ik kom geregeld 5 minuten later binnendruppelen. Of 10. Omdat het kan. En omdat ik het in de late middag wel compenseer. Ben ik 5 minuten laat, dan vertrek 10 minuten later. Komt ook nog eens voor dat ik soms ietwat langer blijf. Hoort er allemaal bij.
Als je wil dat ik stipt op tijd begin, dan ben ik ook stipt op tijd weg.
Hangt natuurlijk af van het werk dat je doet. Lekker boeiend dat je 5 minuten later begint als je er niemand anders mee lastig valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |