abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131542037
Beste Fok!ers,

Ik ben vandaag te laat gekomen bij mijn werk. Ik zet altijd twee wekkers, en zet er vervolgens s’ochtends eentje op sluimeren, en één uit. Hier voelen jullie hem natuurlijk al aankomen, die ene wekker die ik op sluimeren had gezet heeft geen geluid gemaakt. Maar eigenlijk doet de manier waarop er niet om, dit zou mij ook niet uitmaken als werkgever: feit blijft, ik ben twee uur te laat gekomen.

Toen ik net in dienst kwam was ik in de eerste twee weken ook 2x te laat gekomen. Dat was echter nooit meer dan 5 minuten. Dit was ook meer dan anderhalf jaar geleden.

Mijn vraag is nu vooral hoe ik dit kan repareren. Mijn contract loopt in november af, en ik hoop natuurlijk dat hij verlengd wordt. Verder zou ik graag willen weten op welke manier kan dit tegen me gebruikt worden, en hoe groot is die kans?

Beste Fok!ers, please help me uit de brand hier…
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_131542053
Taart halen vanmiddag
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_131542083
bied je excuses aan en blijf straks 2 uur langer. opgelost..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_131542111
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:52 schreef gianni61 het volgende:
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_131542118
quote:
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_131542121
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:50 schreef eleusis het volgende:
Taart halen vanmiddag
Ik werk vanuit huis, maar het is inderdaad nog geen eens zo'n slecht idee om morgenochtend even langs kantoor te gaan.

Eigenlijk een best goed idee, als het maar niet te slijmerig overkomt...
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_131542198
Maar heb je hier al met je leidinggevende over gesproken?
Of ben je net uit bed?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Boks-Chick woensdag 25 september 2013 @ 08:58:02 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_131542202
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:53 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik werk vanuit huis, maar het is inderdaad nog geen eens zo'n slecht idee om morgenochtend even langs kantoor te gaan.

Die twee keer 5 min. te laat ooit lang geleden was slordig. Deze verslaping nu, tja shit happens, (bijna) iedereen verslaapt zich wel eens een keertje, gebeurt de beste.

Gewoon je ff melden bij je baas, vertellen wat er gebeurt is, en dat je er van baalt en vraag of je het moet inhalen oid. Kijken hoe hij reageert. Als hij gelijk reageert met: "ach ja, vervelend, kan gebeuren, maar laat het niet weer gebeuren" (wat een zeer te verwachten -achtige reactie is) dan ben je er klaar mee, en anders bespreek je samen hoe/wanneer je het in kan halen.
lolwut
pi_131542225
quote:
De supervisors klonken echt super boos. Ik kan vanmiddag niet langer doorwerken, maar kan het vanavond wel inhalen. Excuses heb ik natuurlijk al aangeboden.

Maar, is het echt zo'n klein probleem denken jullie? Het liefste zou ik hier gewoon op een bepaalde manier voor willen compenseren. Dat het geen negatief ding blijft bij het verlengen van mijn contract. Ze willen om financiële redenen namelijk van mensen af op dit moment.
pi_131542266
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:58 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

De supervisors klonken echt super boos. Ik kan vanmiddag niet langer doorwerken, maar kan het vanavond wel inhalen. Excuses heb ik natuurlijk al aangeboden.

Maar, is het echt zo'n klein probleem denken jullie? Het liefste zou ik hier gewoon op een bepaalde manier voor willen compenseren. Dat het geen negatief ding blijft bij het verlengen van mijn contract. Ze willen om financiële redenen namelijk van mensen af op dit moment.
waarom zou je dat niet kunnen?

omdat je thuis werkt (en ik niet weet wat het voor werk is) is het wat lastiger inschatten. maar bij ons binnen het bedrijf blijf je gewoon langer als je te laat komt..
en als je vaak te laat komt kun je naar ander werk op zoek
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_131542275
quote:

[..]

Door dat laatste moet je je natuurlijk afvragen of je contract überhaupt wordt verlengd.. Heb je het gevoel dat je goed genoeg presteert? En over dat te laat komen, slordig maar dat hoort er nou eenmaal bij. Meer dan je excuses maken en eventueel een e-mail naar je supervisors lijken mij voldoende.
pi_131542291
quote:

[..]

hoe kom je te laat als je van thuis uit werkt?
pi_131542307
quote:

Dat is moeilijk in te schatten en hangt af van wat voor werk je doet, hoe de leidinggevende naar telaatkomen kijkt en hoe je verder als werknemer gewaardeerd wordt.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_131542368
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:02 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

hoe kom je te laat als je van thuis uit werkt?
Nou wat denk je zelf..? Verslapen en vervolgens 2 uur laten inloggen
pi_131542393
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:07 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Nou wat denk je zelf..? Verslapen en vervolgens 2 uur laten inloggen
Ik ken weinig thuiswerk banen, behalve permanentiediensten, waar ze op de klok kijken wanneer je begint
pi_131542417
Excuses aanbieden en aanbieden verloren tijd in te halen - meer kan je niet doen (tenzij je een tijdmachine hebt om jezelf op tijd wakker te maken)
pi_131542560
Om wat voor werk gaat het dat ze er zo'n punt van maken? Als je thuis werkt heb je neem ik aan geen afspraken dus wat boeit het dat je 2 uurtjes later begint als je die maar weer inhaalt. Ik snap dus ook niet waarom je leidinggevende boos is. Kan gebeuren een keertje.

Trouwens, als ze om finaciele redenen van mensen af willen ben je toch wel de pineut als je contract afloopt. Behalve als ze echt niet zonder jou kunnen.
  woensdag 25 september 2013 @ 09:23:13 #18
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_131542637
Wat voor werk doe je dat ze moeilijk doen over 5 minuten te laat komen. :') Wat een mierenneukers.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_131542668
Wat voor werk doe je TS?
  woensdag 25 september 2013 @ 09:25:35 #20
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_131542682
als je zelf het initiatief neemt om erover te beginnen, heb je de eerste grote stap al gezet. geef dan aan wat er aan gedaan hebt en extra gaat doen om het te voorkomen en je bent er...case closed, je hebt het probleem gezien en je werkt eraan...wellicht een evaluatiemoment voor jezelf bij je leidinggevende op bureua gooien, maar dat gaat erg ver..
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  woensdag 25 september 2013 @ 09:40:44 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_131543016
Vreselijk die mensen die steeds te laat komen ook al is het 5 minuten, 9 uur is 9 uur en geen 5 over 9. Ik vind het terecht als je contract niet verlengd wordt dan moet je maar meer gedisciplineerd worden. Eigenlijk hoor je juist iets vroeger aanwezig te zijn dan je aanvangtijd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_131543233
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Vreselijk die mensen die steeds te laat komen ook al is het 5 minuten, 9 uur is 9 uur en geen 5 over 9. Ik vind het terecht als je contract niet verlengd wordt dan moet je maar meer gedisciplineerd worden. Eigenlijk hoor je juist iets vroeger aanwezig te zijn dan je aanvangtijd.
Wat een mierenneukerij. Ga jij ook stipt om 17.30 uur weg?

Ik kom geregeld 5 minuten later binnendruppelen. Of 10. Omdat het kan. En omdat ik het in de late middag wel compenseer. Ben ik 5 minuten laat, dan vertrek 10 minuten later. Komt ook nog eens voor dat ik soms ietwat langer blijf. Hoort er allemaal bij.

Als je wil dat ik stipt op tijd begin, dan ben ik ook stipt op tijd weg.

Hangt natuurlijk af van het werk dat je doet. Lekker boeiend dat je 5 minuten later begint als je er niemand anders mee lastig valt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2013 09:50:29 ]
pi_131543289
Je baas zal dit echt niet zomaar tegen je gebruiken hoor. Aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen en kunnen we ons allemaal verslapen. Zolang het niet vaak gebeurd en zolang je compenseert met je uren zal je er bar weinig van horen.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_131543389
quote:

[..]

huh, hoe kan je dan telaat komen?
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 25 september 2013 @ 09:56:18 #25
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_131543397
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat een mierenneukerij. Ga jij ook stipt om 17.30 uur weg?

Ik kom geregeld 5 minuten later binnendruppelen. Of 10. Omdat het kan. En omdat ik het in de late middag wel compenseer. Ben ik 5 minuten laat, dan vertrek 10 minuten later. Komt ook nog eens voor dat ik soms ietwat langer blijf. Hoort er allemaal bij.

Als je wil dat ik stipt op tijd begin, dan ben ik ook stipt op tijd weg.

Hangt natuurlijk af van het werk dat je doet. Lekker boeiend dat je 5 minuten later begint als je er niemand anders mee lastig valt.
Nee hoor, ben vaak 15 minuten eerder aanwezig en als ik langer door moet werken doe ik dat, heb ik gisteren ook gedaan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')