SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Geld teveel?quote:
Ik wou hem gelijk hebben dus goedkoopste bin gepakt.quote:
Je zit op Xbox? Want hier is de goedkoopste bin 3,8kquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wou hem gelijk hebben dus goedkoopste bin gepakt.
Geen zin om te wachten
PS3quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:28 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Je zit op Xbox? Want hier is de goedkoopste bin 3,8k
quote:
Packsquote:
Lijkt me best een riskante bet en dat ook nog met 30e. Had het zelf niet gedaanquote:
20k of zoquote:
Heb nu 150 euro in 2 dagen gemaakt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lijkt me best een riskante bet en dat ook nog met 30e. Had het zelf niet gedaan
Wie geen risico durft te nemen word nooit rijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
het is een rare markt op het moment. kan zomaar zijn dat hij morgen weer richting 27K gaat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:42 schreef ThadCastle het volgende:
Vannacht Danilinho verkocht voor 27k, nu staat hij erop voor 17k. Profiteren van prijs schommelingen
uuhhmm juist wel. meestal zijn het schrale zuinige mensen die rijk worden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wie geen risico durft te nemen word nooit rijk
Dat die überhaupt nog coins opleveren zegquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:38 schreef DutchSL het volgende:
Vd Wiel uit mijn eerste pakje van net verkocht voor 7.8k en van de opbrengst een nieuw pakje gekocht:
[ afbeelding ]
Weer een Ajacied
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb nu 150 euro in 2 dagen gemaakt.
True, maar deze had ik te gevonden. De odds waren ook niet heel erg goed.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wie loopquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb Lloris nu 10 wedstrijden op goal staan, hij pakt echt punten voor mij.quote:
1:quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Pack 1:
[ afbeelding ]
Pack 2:
[ afbeelding ]
waarom geef je zoveel geld uit aan packs ? maakt dat het spel nou echt leuker voor je ?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:06 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga proberen morgen de game al te bemachtigen. Dan gaan we savonds lekker weer pakjes openen. Weer 14k pakjes openen denk ik
Nee van de early ding.. Sinds die patch van 61 mb er is kan ik geen 1 wedstrijd meer uitspelen. na 10/20 min stopt de wedstrijd er mee. En dan heb je niet gewonnen of verloren. Maar kost je wel contracten etcquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:57 schreef Maver24 het volgende:
Wat is er aan de hand met de topic titel. Kut patch? Van wat? Fifa14 retail versie zeker
nee dat ga je zelf maar doen we doen niet meequote:Op dinsdag 24 september 2013 23:06 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga proberen morgen de game al te bemachtigen. Dan gaan we savonds lekker weer pakjes openen. Weer 14k pakjes openen denk ik
Ik kreeg bericht van all4games.nl dat mijn bestelling ingepakt is en klaar ligt voor verzending. Dus ik hoop dat ie met de 24-uurs post mee gaat van PostNL, dan heb ik 'm overmorgen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:06 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:08 schreef Jongentje. het volgende:
Mensen die fifa morgenavond al gaan ophalen? Kon bij een aantal winkels las ik
Schele ventquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:06 schreef Maver24 het volgende:
Dat hoop ik haha anders is het wel heel ergquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
14k fifa points bedoeldt ie of wat?
Enig idee hoeveel ekkies dat is?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat hoop ik haha anders is het wel heel erg
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel ekkies dat is?
Schele ventquote:
O ..quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik wil het van Thad horen, die is slim.
een patch voor de early release ??? is dat PS3 dan ofzo. op de xbox nog niks gehad hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee van de early ding.. Sinds die patch van 61 mb er is kan ik geen 1 wedstrijd meer uitspelen. na 10/20 min stopt de wedstrijd er mee. En dan heb je niet gewonnen of verloren. Maar kost je wel contracten etc
had het echt 7x achter elkaar, en ben niet de enige die er last van heeft.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:13 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Nu Wally en Leite nog. Perea eigenlijk ook nog
Ja, geeneens een goal.quote:
Netjes. Die zal nu wel bijna het drievoudige waard zijnquote:
maar scoren ho maarquote:
ik bedoel 14.000 fifa points en dat kost mij inderdaad 60 euro. vind ik wel meevallen. nu is het gewoon het moment om te doen. Daarna doen we het ook gewoon niet meer want de Xbox one komt er aan over een maand en dat is ook weer 500 euroquote:
Jazekerquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Breaking BadMisschien wel de beste episode tot nu toe
[..]
Netjes. Die zal nu wel bijna het drievoudige waard zijn
Ik zit op ps3 ja. Kreeg hem wel pas toen ik uitgelogd was en daarna weer ging inloggen. Het heeft alleen maar verneukt dan goed gemaakt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
een patch voor de early release ??? is dat PS3 dan ofzo. op de xbox nog niks gehad hoor
Ga je hem uit duitsland halen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik bedoel 14.000 fifa points en dat kost mij inderdaad 60 euro. vind ik wel meevallen. nu is het gewoon het moment om te doen. Daarna doen we het ook gewoon niet meer want de Xbox one komt er aan over een maand en dat is ook weer 500 euro
Ja 14000 is 14 k jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik bedoel 14.000 fifa points en dat kost mij inderdaad 60 euro. vind ik wel meevallen. nu is het gewoon het moment om te doen. Daarna doen we het ook gewoon niet meer want de Xbox one komt er aan over een maand en dat is ook weer 500 euro
aangezien de game vrijdag pas uitkomt in de UK denk ik dat het vrijdag pas gaat gebeuren met de crash. Donderdag avond misschien een beetje maar de prijzen zullen dan wel een beetje zakken. dagen daarna zullen de prijzen wel weer gaan stijgenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:17 schreef FCsuarez het volgende:
vorig jaar niet vanaf de opening van de web-app gespeeld. maar is de verwachting dat de markt gaat stijgen of crashen donderdag ?
mij lijkt een lichte crash met daarna een stijging het meest logisch.
miss heeft hij zulke goede investeer/handel skills dat hij dat er gewoon uit haaltquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja 14000 is 14 k jaMaar ik vind het wel veel. Het spel zelf kost 60 euro
Je betaald 2x zoveel voor het nu
+ early acces + nog straks de versie voor next gen. Dure grap voor 1 spel
Eigenlijk is dat nog best slim. Stel je haalt uit alle 93 premium gold packs, die je van 14k points kunt kopen, de waarde van 7,5k eruit. Dan heb je bijna 700k wat je weer voor meer geld kunt verkopenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij mavert ook IRL. 1000 euro op 15. Kaching. En dan alles naar EA brengen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Early access had ik nog dus daar hoefde ik niks aan te betalen. Fifa14 voor de next gen krijg ik bij de xbox one gratis. Volgende maand komt de xbox one uit duitsland naar mij toe. kan niet wachten om de next gen te spelenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja, zie ttquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:20 schreef gazhims3lv het volgende:
Wtf.. kan geen normale game meer vinden overal maar twee gele streepjes sinds de patch
Maar gemiddeld krijg je 3k uit een 7,5k packquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat nog best slim. Stel je haalt uit alle 93 premium gold packs, die je van 14k points kunt kopen, de waarde van 7,5k eruit. Dan heb je bijna 700k wat je weer voor meer geld kunt verkopen![]()
![]()
Je weet toch wel dat het over Maver gaat mag ik hopen ?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar gemiddeld krijg je 3k uit een 7,5k pack
Over 93 packs moet je toch wel een paar klappers kunnen maken. En zeker als de contracten+fitness+chemkaartjes zo duur zijn kun je de waarde er zeker wel uit halen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wees blijquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
vreemd dat er een patch is voor de ps3 en niet voor de xbox360
Hij niet. Overigens zijn 5k packs beter als je coins terug wil verdienen. Ik heb ook een keer alleen maar 5k packs gekocht van MSP en toen had ik nog best redelijke pulls.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
700k halen uit 14.000 fifa points is wel erg veel hoor. ik heb 400k gehaald afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat het over Maver gaat mag ik hopen ?
Zit wel iets in.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Over 93 packs moet je toch wel een paar klappers kunnen maken. En zeker als de contracten+fitness+chemkaartjes zo duur zijn kun je de waarde er zeker wel uit halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |