Inmiddels heeft hij ook een boerenbruid gevonden. Hij en Klara zijn intens gelukkig.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter Nuninga schijnt het programma al gewonnen te hebben, de finale is vorig weekend al opgenomen.
Jullie breken mijn hartquote:Op donderdag 26 september 2013 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik las ergens dat Utopia helemaal niet doorgaat
ach de ene dag gaat het door, de andere dag blazen ze het weer af, niet alles geloven hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik las ergens dat Utopia helemaal niet doorgaat
Zie! Jij hebt het ook gehoord!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inmiddels heeft hij ook een boerenbruid gevonden. Hij en Klara zijn intens gelukkig.
De voorpret is ook wel leuk.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Van mij mag het 1 oktober al beginnen
Er is ook nog maar weinig bekend. Het is voornamelijk speculeren en fantaseren. En af en toe komt Huub langs, die stelt dan een vraag en lijkt door te laten schemeren dat hij iets met onze inbreng doetquote:Op donderdag 26 september 2013 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb me er eigenlijk nog niet in verdiept
Huub werkt voor John?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is ook nog maar weinig bekend. Het is voornamelijk speculeren en fantaseren. En af en toe komt Huub langs, die stelt dan een vraag en lijkt door te laten schemeren dat hij iets met onze inbreng doet
Elke keer een tipje van de sluier, dat houdt ons scherp.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe vaak zal John de Mol het nog eens uitleggen? "Twee stroomdraadjes, één pijpje water."
Nou, gaan we maar weer Gertje roepen hé? die schijnt werkelijk álles te weten...quote:Op donderdag 26 september 2013 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij wekt in elk geval de indruk. Maar misschien weten de mensen met anonieme bronnen meer.
Gevaarlijk hoor, twee stroomdraden duidt erop dat er geen aarde is. In combinatie met dat water ... levensgevaarlijkquote:Op donderdag 26 september 2013 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Elke keer een tipje van de sluier, dat houdt ons scherp.
http://www.utopia-tv.nl/quote:Op donderdag 26 september 2013 21:49 schreef Rakker70 het volgende:
Vanavond in Shownieuws late editie wordt de locatie bekend gemaakt door JdM.
Locatie is al duidelijk zie >hier <quote:Op donderdag 26 september 2013 21:49 schreef Rakker70 het volgende:
Wat een sukkel dan, twee maanden lang de pers over de schutting kijken hoe de boel wordt opgebouw?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:49 schreef Rakker70 het volgende:
En een aantal mensen hier toevallig ook?quote:
Ze zullen wel weer met honden langs de hekken lopen net als in dgkquote:Op donderdag 26 september 2013 21:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat een sukkel dan, twee maanden lang de pers over de schutting kijken hoe de boel wordt opgebouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |