Andere 5? Alles wordt achter elkaar gedraaid, naja in twee keer dan? We hadden twee dagen vrij en de finale was apart.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan vraag ik me ook wel af wat jullie de andere 5 dagen doen.
Maar wel goed!quote:Op donderdag 26 september 2013 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij neemt nogal van alles aan.
De finale is opgenomen in Parijs ja!quote:Op donderdag 26 september 2013 23:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gaan jullie naar Parijs, of mag je dat niet verklappen?
Triomfeer?quote:Op donderdag 26 september 2013 23:40 schreef tralalala het volgende:
Mooi! Vorig seizoen met Shanta in Parijs was echt te tof![]()
Kunnen we daaruit opmaken dat jij in de finale zitquote:Op donderdag 26 september 2013 23:39 schreef 053Timo het volgende:
[..]
De finale is opgenomen in Parijs ja!
Of dat hem een snoepreisje door de neus geboord is.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:49 schreef opreis het volgende:
[..]
Kunnen we daaruit opmaken dat jij in de finale zit
Je kunt helemaal niksquote:Op donderdag 26 september 2013 23:49 schreef opreis het volgende:
[..]
Kunnen we daaruit opmaken dat jij in de finale zit
Heb je de uitzendingen al gezien? Als de deelnemer wegrijdt rijden ze da ook echt weg of is dat voor de shot? Krijg je nog wat aanwijzingen buiten de camera om?quote:Op donderdag 26 september 2013 23:39 schreef 053Timo het volgende:
[..]
De finale is opgenomen in Parijs ja!
Wat zijn de consequenties als je het zegt?quote:
Nee :Squote:Op donderdag 26 september 2013 23:56 schreef Peterselieman het volgende:
Heb je al weer eens gereden, Timo?
Natuurlijk is dat weg rijden voor het shotquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Heb je de uitzendingen al gezien? Als de deelnemer wegrijdt rijden ze da ook echt weg of is dat voor de shot? Krijg je nog wat aanwijzingen buiten de camera om?
[..]
Wat zijn de consequenties als je het zegt?
Had je het idee dat sommige kandidaten wat overdreven en dat ze beter konden rijden dan dat ze voordeden?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:07 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat weg rijden voor het shotConsequentie is een boete
Vooral in Enschede, man wat een overzicht heb je daar. Ik heb afgereden in Rotterdam Noord... the horror.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik blijf zeggen dat je meters moet maken
Ik heb afgereden temidden van de Paarse Heidequote:Op vrijdag 27 september 2013 00:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Vooral in Enschede, man wat een overzicht heb je daar. Ik heb afgereden in Rotterdam Noord... the horror.
Oh, ik dacht dat jullie daar ook echt 8 weken zaten met 2 draaidagen per week.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:36 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Andere 5? Alles wordt achter elkaar gedraaid, naja in twee keer dan? We hadden twee dagen vrij en de finale was apart.
hehe, grappige trolololquote:Op vrijdag 27 september 2013 08:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie daar ook echt 8 weken zaten met 2 draaidagen per week.![]()
Kan ik inmiddels een beetje over meepraten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Vooral in Enschede, man wat een overzicht heb je daar. Ik heb afgereden in Rotterdam Noord... the horror.
Ik hoop dat je niet zo dom bent als je je nu voordoet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie daar ook echt 8 weken zaten met 2 draaidagen per week.![]()
Nee hoor, geen zorgen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet zo dom bent als je je nu voordoet.
Dit inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 23:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Morgen gaat het denk ik uitzending gemist worden in verband met voetbal.
Misschien moesten de kandidaten zelf ook de aanhanger beladenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:10 schreef themole het volgende:
Overigens wie vervoert er nu zo een vaas.
Dan verhuis je zonder dat je je aan de verkeersregels houdt, er moet een net over die aanhanger.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:13 schreef 053Timo het volgende:
De schoonmoeder van Ruben ging verhuizen en wij moesten haar ouwe meuk komen brengen!
Dat zou het wel verklaren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien moesten de kandidaten zelf ook de aanhanger beladen?
Is toch niet leuk voor de televisie!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:15 schreef themole het volgende:
[..]
Dan verhuis je zonder dat je je aan de verkeersregels houdt, er moet een net over die aanhanger.
dan moet je toch wat voorzichtiger zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:13 schreef 053Timo het volgende:
De schoonmoeder van Ruben ging verhuizen en wij moesten haar ouwe meuk komen brengen!
mja, de aanhanger is natuurlijk wel zodanig beladen dat er wel iets moet sneuvelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien moesten de kandidaten zelf ook de aanhanger beladen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |