ik las bananenquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou voor zwart met zilveren banen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
nee maar ouwe bloed-ijzerlucht lijkt me niet fris...quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
Tuurlijk niet. Of komt er stront uit je la?
Whut.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
De meeste andere mensen ruiken dat niet
Ik ruik het parfum wat ze tegenwoordig in maandverband stoppen daarentegen van een kamerlengte af
is dat veranderd dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, doordat het zo sterk riekt
ja, maar ik geef ook toe dat ik recent een flinke verzameling verschillende soorten heb aangelegdquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
is dat veranderd dan?
Wij hebben 1 keer geparfumeerd toiletpapier gehad, ik had meteen een jeukpoes vol uitslag dus nooit meer. Vrees dat zoiets ook niks voor mij is
En het klinkt heel vies
Mexicaanse wraps maar zelf saus in elkaar geflansd ipv het gebruikelijke pakjequote:
Nicequote:Op dinsdag 24 september 2013 20:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mexicaanse wraps maar zelf saus in elkaar geflansd ipv het gebruikelijke pakje
Ben getrouwd hèquote:
Krijg je daar geen schimmels van?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
De meeste andere mensen ruiken dat niet
Ik ruik het parfum wat ze tegenwoordig in maandverband stoppen daarentegen van een kamerlengte af
Hmm hij doet het niet, je moet ff op de tijdsstempel klikken van die tweettwitter:RelatableQuote twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 21:10:35💞 💞 🌸🌸 💕💕💕💞 💞 🌸 🌸 💕💞 💞 🌸 🌸💕💞💞💞 🌸 🌸💕💕💕💞 💞 🌸 🌸💕💞 💞 🌸 🌸 💕💞 💞 🌸🌸 💕💕💕 reageer retweet
Lekker. Ik ga zo ook een kruikje maken denk ik. Niet al te laat naar bed, want om 4.30 gaat de wekker weer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:57 schreef Maisnon het volgende:
Het is rustig hier!![]()
Ik zit lekker met een kruikje net voor het naar bed gaan te surfen, ben echt zo lam als een babyschaapje
Holy crap zo vroeg! Wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Lekker. Ik ga zo ook een kruikje maken denk ik. Niet al te laat naar bed, want om 4.30 gaat de wekker weer.
Werken om 6 uurquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Holy crap zo vroeg! Wat ga je doen dan?
OMGOMGOMGOMGquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef Mirjam het volgende:
ERMAHGERD MSSHmm hij doet het niet, je moet ff op de tijdsstempel klikken van die tweettwitter:RelatableQuote twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 21:10:35💞 💞 🌸🌸 💕💕💕💞 💞 🌸 🌸 💕💞 💞 🌸 🌸💕💞💞💞 🌸 🌸💕💕💕💞 💞 🌸 🌸💕💞 💞 🌸 🌸 💕💞 💞 🌸🌸 💕💕💕 reageer retweet
Ja ik zat hem net ook even te kijken, hij stond op mijn moet-ik-nog-kijken lijstje!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit jarhead te kijken, best goeie film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |